Autor |
Wiadomość |
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-08-02, 14:12
|
|
|
leon0376 napisał/a: |
Gunner.
Włóż rękę na zimnym silniku z tyłu głowicy i będziesz wszystko wiedział.[/b] |
Niestety ręka się tam nie mieści, po stronie kierowcy zaślepke widać jak na dłoni ale tej drugiej ni cholery Zaślepkę z ASO już mam, w czwartek pojadę na wymianę, mam nadzieję, że to będzie to.
Sorry za offtop |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-02, 14:36
|
|
|
drookasz w 4,2 da się wyłaczyć fazy ale bedzie straszna kupa. Juz to testowałem. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-08-02, 18:01
|
|
|
Bo samo wyłącznie nic nie da, trzeba na nowo napisać mapę wtrysku |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-03, 03:47
|
|
|
Wiem Danielu była pisana jak sie by dało i nie napiszesz wyposrodkowanej mapy dla 22stopni bedzie za mało na dole albo na gorze i na prawde kupa na 12stopni juz to o wiele lepiej wygląda. Szczególnie takie 1.8T ktore sie chipuje i braków faz juz nie odczuwasz. |
|
|
|
|
|
|
|
drookash
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 49 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-08-07, 08:09
|
|
|
Co byscie nie kombinowali to napinacz z 1.8T podejdzie tylko na jedna glowice Na drugiej zssazda dzialania jest odwrocowa |
_________________ Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij ! |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-07, 09:01
|
|
|
drookash napisał/a: | o byscie nie kombinowali to napinacz z 1.8T podejdzie tylko na jedna glowice |
Nie podejdzie raczej-juz paru testowało nic ciekawego nie wychodziło |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-07, 09:54
|
|
|
nie ma co kombinowac. Kazdy wiedzial co kupuje i co sie z tym wiaze...nawet Apo siwadom ryzyka zmienil silnik na poliftowy by moc miec co naprawiac
wiec albo zostaja ori nastawniki, co generalnie bardziej sie oplaca kupic drugi silnik, lub liczyc na szczescie ze zamiennik (nie wazne jaki) bedzie chodzil dlugo i sie nie wysypie... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-08-07, 09:55
|
|
|
\
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-07, 13:29
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | nawet Apo siwadom ryzyka zmienil silnik na poliftowy by moc miec co naprawiac |
Nie ukrywam że mnie nie było stac na remont ABZta ktory zbiegł by się z remontem mechatroniki i 15 koła by pekło... a tak pekła szóstka bo troche siana sie odzyskało. |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-08-07, 14:06
|
|
|
a jak kupisz 2 silnik ze zbombanymi nastawnikami ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-07, 15:02
|
|
|
preston81 napisał/a: | a jak kupisz 2 silnik ze zbombanymi nastawnikami ? |
wiesz Maciek, zawsze mozesz znalesc taki sinlik ktory siedzi w aucie i moze wybprobowac. Bardziej prawdopodne jest to ze ori beda jeszcze dzialac jak u APO niz te chinskie ktore padaja jak muchy cos ostatnio |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-07, 16:10
|
|
|
No alternatywą dla mnie jest kupno silnika z pewnych rąk a taki AVP kosztuje ok 6k więc warte zastanowienia Mam 2-3 osoby co moga posiadac pewne silniki |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-08-07, 17:48
|
|
|
mi się udało |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-08-07, 21:39
|
|
|
Post został usunięty lub edytowany, gdyż zawiera nieregulaminowe oferty handlowe lub usługi. Oferty należy umieszczać w odpowiednim dziale ogłoszeń lub w temacie "Reklama firm".
|
|
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
drookash
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 49 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-08-08, 17:21
|
|
|
Wiecie jak to jest z używkami... Kupisz engine za 6k i po pół roku coś się wy......
Jest oczywiście nikła szansa, że będzie idealny. Czy taki jak 15 lat temu z fabryki ? Nie... nie aż taki
I tak uważam, że większa część ludzi mających V8 jeździ i nie ma bladego pojęcia co to nastawniki... a druga część katuje te silniki gazem |
_________________ Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij ! |
|
|
|
|
|