Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-08, 17:23   

Gazem sie katuje jak sie nie potrafi tego gazu wyregulować. nie powielaj tu czasem bredni że gaz do zapalniczek bo to tanie i ekologiczne paliwo co zupełnie dobrze daje rade.

Co do faktu że wielu nie wie co to nastawniki to prawda bo niby skąd jak sie nie znaja a to 1-3 sek tylko zgrzytnie se :]

Uzywki sa i nie sa loteria bo jak sie kupuje z allegro to wiadomo a jak z pewnego źródła jak ja to zupelnie inna sprawa.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-08-08, 21:10   

drookash napisał/a:
a druga część katuje te silniki gazem :)
Podejrzewam, że Twoja wiedza na temat gazu opiera się jedynie na domowej kuchence gazowej <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-08, 22:13   

Oj Daniel o kija w mrowisko wsadzasz <cicho>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-08-08, 22:23   

martin_rs4 napisał/a:
kija w mrowisko wsadzasz

...raczej palnik gazowy :D
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-08, 22:29   

Heheh :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-08, 22:42   

Cicho. Drukasz na 2 gazach nie jeździ i ma dygotki a my na drugim gazie płynnośc fabryki osiągamy :P
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-08-09, 05:00   

drookash napisał/a:

I tak uważam, że większa część ludzi mających V8 jeździ i nie ma bladego pojęcia co to nastawniki...

Zacznijmy od tego, że gość co wydaje 300tyś na samochód w latach 90 oczekiwał, że ma jeździć. Ma robić kilometry. Jechał do serwisu na regularne przeglądy gwarancyjne po to by nie stracić gwarancji. Olej, płyny klocki itp.
Skończyła się gwarancja to miał zapewne na to wszystko wydmuchane o oleju zapewne zapomniał a do serwisu czy Heńka jechał wtedy kiedy się coś działo. Co teraz przekłada się na to co następuje.To jet temat rzeka ale w większości przypadków winę ponoszą poprzedni użytkownicy.

drookash napisał/a:
druga część katuje te silniki gazem :)

A co ma gaz do nastawnika ? Jak ten okropny, niedobry, morderca którym jest lpg może zabić ten nastawnik?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-08-09, 18:21   

może bo jak był po 1,5 pln to motory nie gasły :] i nabijały kilometry
a na paliwie to trzeba być dość bogatym człowiekiem aby tyle naganiać
 
 
drookash 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-08-10, 10:23   

Gaz to do balonów :P Widziałeś biednego co ma swój balon ?

No i doszliśmy do sensu sprawy... silnik na gaz pracuje non-stop a więc zużywa się szybciej w osi czasu :D PB jest drogie więc mniej się jeździ... więc i lepsza kondycja silnika :D
No ale to tak z małym przymrużeniem oczka ;)

Panowie... a mam taki pomysł.
Wielu z Was kupiło już napinacze z wielu źródeł (patrz : Inowrocław, ASO, Lubin itd...)
Może macie dokładne zdjęcia tych napinaczy by je wkleić ?
Szukam na ebayu - może trafi się taniej ori, szukam na alliexpress itd.. każda podróbka wygląda podobnie - bardzo podobnie do ORI. Z czystej ciekawości i może z chęci wyłonienia tego najmniej awaryjnego podrabianego...
_________________
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-10, 10:27   

to jest mój z Inowrocka z firmy DINOCARS PIT-STOP coś tam, coś tam.

jeden działa ponad dwa lata drugi ponad rok



_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-10, 10:32   

drookash, Juz ci spiesze z pomocą i powiem tak-marnujesz czas. Żadne podóby nie beda pewne i jest to loteria. Marcinek dobry człowiek w Boga wierzy pewnie to mu dał te lepszejsze :D

Inni niestety nie. Na Ebay nic nie ma innego te same złomy w innych cenach jedyne co to kupno w ASO DE pozwoli kilka stówek zaoszczedzic tym bardziej jak się ma kogos znajomego co ma wtyki itp :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-10, 11:18   

a ja powiem tak....dla pewności (lub raczej testów) jak bym kupił kolejny taki nastawnik, to wszystkie potencjalnie zagrożone wyciekiem miejsca na nastawniku uszczelnił bym pastą Reinza i spokój. Powinno pomóc, bo tam nie ma takiego ciśnienia żeby wywaliło paste... :]

trochę druciarstwo, ale :
1. i tak tego nie widać
2. jeśli się sprawdzi to zostaje kilka tysi w kieszeni
3. pomoże tylko w przypadku wycieku. jeśli stuka to mechanicznie jest lipa <bezradny>
4. zamiast dwóch nowych ori lepiej nowy silnik z dokumentacja w tej cenie.

Wywalice 6000zł na dwa nastawniki ale jak głowice wyglądają lub dół sinika to nikt nie wie i tu może być zonk <cicho>

Apo ma udokumentowany silnik więc się nie martwi....a lepsze to niż wywalić tyle pieniędzy na dwa nastwniki które i tak po 50kkm zaczną stukać <hehehe> to już nie ten materiał i jakość jak kiedyś... wszystko i tak made in china
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-08-10, 11:40   

pasta ci nic nie da
można to zakleić są teraz takie fajne kleje ale jak by to był jedyny problem z tym,i nastawnikami bo jak się zesra co innego to można potem sobie go na choinkę powiesić a nie zareklamować <hihi>
 
 
drookash 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-08-11, 08:52   

Martin - dzięki za fotki. Dołączam do swojego archiwum.
Tak - Apo ma silnik pewny. Ja mam pewny przebieg ale wiem, ze ktoś łapy w silnik wsadzał - wiele na to wskazuje. Ogarnąłem masę w tym silniku i nie zamierzam mu odpuścić :)

Co do jakości z ASO... wydałem 1540PLN na 4 listwy dolne do drzwi S6 i... tylne weszły pięknie, a przednie miały 2cm krzywizny. Listwy do S6 są grube, metalowo-gumowe... nie ma szans tego naciągnąć by weszło ! Oddałem... jakość fatalna ! Stare były lepiej wykonane niż te nowe :(

Więc... jeśli dzisiejsze nastawniki są takie same.. ja podziękuję :( Wolę wydać na co innego.
_________________
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-11, 08:58   

drookash napisał/a:
Więc... jeśli dzisiejsze nastawniki są takie same.. ja podziękuję Wolę wydać na co innego.


niestety wszystko na to wskazuje. Wystarczy poczytać na forum VW Golfa VI chyba <hmm> że po 30kkm już je słychać <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.