Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-11, 10:56   

Listwy sa produkowane przez firmy które zatrudniaja ludzi w marszu i czesto puszczają jakościowe buble bo a nuz się uda i nie wróci :)

Nie wiem gdzie robia cześci silnika ale takie dziś czasy. Pomimo to jednak w DE cześci ori sa dobrej jakości i procent zwrotów sporo niższy od jakis zamienników uj wie skąd.
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-08-11, 11:50   

martin_rs4 napisał/a:
drookash napisał/a:
Więc... jeśli dzisiejsze nastawniki są takie same.. ja podziękuję Wolę wydać na co innego.


niestety wszystko na to wskazuje. Wystarczy poczytać na forum VW Golfa VI chyba <hmm> że po 30kkm już je słychać <bezradny>


http://forum.golf6.pl/mk6...zimnym-t26.html

Polecam lekturę... jakie niektórzy mają przeboje...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-11, 11:53   

1.4 tsi to silniki które juz jako nowe sa złomami więc nie brał bym ich pod uwage. tam notorycznie sie sypie wszystko i nie jest dziwne że po przebiegu 50tys korby powylatywały :)
Oczywiście szeroko polecany longlife ma tu wiele do rzeczy :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-11, 11:56   

no tak tylko zastanów się co teraz powiedziałeś
Apophis napisał/a:
to silniki które juz jako nowe sa złomami


tak wiec abstrahując od tego że z małej pojemności wyciągają milion PSów to jednak jakość do ich budowy użytych materiałów odbiega znacznie jakością od tych produkowanych 10-15-20 lat temu <bezradny>

dlatego i takie ori nastawniki się wysrawają po 2 latach użytkowania
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-11, 12:03   

Marcin gdzies juz pisałem że bardzo podobny do naszych V8 silnik ma np cayenne i tam tez sa nastawniki ale producent przewidział awarie innych podzespołów a nie nastawników-ciekawe??

Kolejny raz pisze że wspomniany w linku wyżej silnik VW jest konstrukcyjnym bublem po całości. Tu nie chodzi o wadliwy napinacz czy też jego zasade działania tylko o zwyczajny bubel jakim jest ten silnik.

Nie dam se jaj uciąc za jakość ASOwskich nastawników do 4,2 to oczywiste ale nie można zaprzeczyc(o czym nie raz wspominałem i wy ciągle zapominacie) że procent awaryjności nastawników z ASO jest znikomy za to tych chinoli za rozsądna cene jest bardzo duży. Ryzykujemy tylko kase bo przecie sam szeryf miał u siebie przypadki że nowy nastawnik z ino czy tym podobny zniszczył głowice w momencie odpalenia silnika :]
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-11, 12:05   

Apophis napisał/a:
nowy nastawnik z ino czy tym podobny zniszczył głowice w momencie odpalenia silnika


wrrrrrrrr od samego czytania aż boli <boisie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-11, 12:10   

Osobiście nie znam mechanika który znający sie na tym temacie poleci zamienniki. Kazdy zamontuje ale na odpowiedzialność własciciela nie swoją.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-11, 12:12   

Apophis napisał/a:
Kazdy zamontuje ale na odpowiedzialność własciciela nie swoją.


dokładnie, mój też tak mówił <cicho>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-08-11, 13:16   

czasy sie zmieniaja kazdy z nas za pomoca kompa diagnozuje auto byle jaki blad i afera:), wlasciwie teraz wpadlo mi to do glowy takie stare merce niesmiertelne itd ...kurde jak by szlo tam diagnostyke podlaczyc - ba jak by przygotowali do tego narzedzia czujniczki itp to bylaby tez choinka jak czlowiek nie ma wgladu w vaga jest szczesliwszy polowa sprzedajacych d3/d2 itp nie ma pojecia ze w ich aucie jest ok 30 bledow i robia wielkie oczy po skanie, auta jezdza jak jezdzily bardzo czesto 99% ludzi nie wie kupujac to auto co to sa nastawniki i czego maja sie spodziewac czy cos puka czy nie nikt tego nie wychwyci procz wiedzacych czego sie spodziewac :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-11, 13:31   

No prawda i nie bo sam kupiłes w połowie nie działające auto i podobnież ja. Ale miałem tez takie stare bez żadnego komputera i tam mój kolega mechanik mi przez telefon robił diagnostyke jak cos pierdło to wiedziałem co i jak to zrobić. A taka nexia mojej zony? No ma komputer czujniczki i połowa juz z nich nie działa komp nie zgłasza błedów check sie nie swieci auto jedzie tylko na jałowym nie ma kultury :D

Koszt np TPSa ktory zdechł 55zł :D
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-08-12, 10:21   

martin_rs4 napisał/a:
... tak wiec abstrahując od tego że z małej pojemności wyciągają milion PSów to jednak jakość do ich budowy użytych materiałów odbiega znacznie jakością od tych produkowanych 10-15-20 lat temu <bezradny>

dlatego i takie ori nastawniki się wysrawają po 2 latach użytkowania

Niestety, jakość dzisiaj produkowanych części zamiennych pozostawia wiele do życzenia.

Ostatnio nawet miałem jedną D3... rozrząd robiony w styczniu i jak przyjechał do mnie w lipcu to pompa wody już ciekła... porażka :/
Temat cieknącej pompy wody to już zresztą nie po raz pierwszy widziałem... oczywiście takiej która nie wytrzymała nawet roku :/
Podobnie trafiły mi się przypadki z napinaczami paska rozrządu... niby NTN, taki co oryginał w ASO... ale widziałem już takie co okresu gwarancji nie przetrzymały :/

I jak to ma jeździć kilka lat i 100kkm? <boisie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drookash 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-08-17, 13:48   

Planowe starzenie :( Można by na palcach jednej ręki wymienić produkowane dziś silniki które wytrzymają te 500tyś...
Mam wręcz wrażenie, że diesle przodują w awaryjności i zaplanowanych awariach :(

Kolega wsadził do 1.8T pompę Ruville - po 3 m-cach ciekła. Wsadził SKF i po pół roku to samo...
Wsadził DOLZ i spokój już 2 rok... wydawało by się że mało znana firma no nie ?
_________________
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-17, 15:16   

Bo ruville to pakowacz uj wie czego SKF najniższa półka a DOLZ w moim doświadczeniu może mało znzne ale było zawsze ok jeszcze z czasów opli jak pamietam.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-08-17, 15:32   

Apophis napisał/a:
Bo ruville to pakowacz uj wie czego SKF najniższa półka a DOLZ w moim doświadczeniu może mało znzne ale było zawsze ok jeszcze z czasów opli jak pamietam.

O ile dobrze pamiętam to pompa wody DOLZ, robiona do silnika 4.2V8, tak naprawdę do tego silnika nie pasuje - kształt odlewu jest inny niż oryginału i bez przeróbek nie można tego zamontować :/
No chyba, że to tylko poszczególne egzemplarze tak mają w co jednak wątpię :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-08-17, 15:51   

ja taką mam i pasuje :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group -

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.