Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-23, 22:25
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | póki co trzymają pięknie 0 0 na bankach. |
Krzychu ale przy jakich obrotach....bo u siebie spradzalem przy pelnym bucie i tez VCDS pokazuje 0,0, ale podczas normalnej jazdy i jak dodaje gazu to odchyly sa rozne.... az musze sprawdzic jakie dokladnie ale jak pamietem to nawet do -22 dochodzilom jesli na dobre bloki patrzylem |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-08-24, 04:40
|
|
|
Apo a ty co byś zapodał jak by padły u Ciebie ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-08-24, 05:31
|
|
|
podeprze kołkiem drewnianym |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-08-24, 06:55
|
|
|
Marcin, na wolnych tez 0.0 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-24, 07:29
|
|
|
ernesto napisał/a: | Apo a ty co byś zapodał jak by padły u Ciebie ? |
Erni ja mam te szczescie że nie mam wyboru i kupic musze OE |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-08-24, 07:44
|
|
|
chyba bym wlosy powyrywal z glowy jak mialbym placic za wymiane 3 par nastawnikow (ja sobie sam nie zrobie ) wiec chyba jestem do przodu po zakupie z aso ladne kowalstwo z tym spawaniem hehehe widac zamiennik trzyma poziom ze wam nie zal tego do aut pchac bo pozniej slysze ze auta w pelni doinwestowane , kolejny punkt przy zakupie nowej ósemki nastawniki robione w aso strach |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-24, 08:02
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Marcin, na wolnych tez 0.0 |
Dzis sprawdzalem i na wolnych jak i na pelnym bucie (kick down) mam 0,0, natomiast podczas normalnej jazdy ruszania, przyspieszania wskakuje na miedzy 20-23
Nie wiem czy tak ma byc |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-24, 10:00
|
|
|
Nastawnik ma pracować czy nie? Po cos tam jest i zakres pracy jego jest własnie taki jak piszesz. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-24, 10:09
|
|
|
czyli że dobrze jest ??? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-08-24, 13:29
|
|
|
Marcin nie przejmuj się kupisz sobie nowe |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-24, 13:49
|
|
|
preston81 napisał/a: | Marcin nie przejmuj się kupisz sobie nowe |
pie...le.... wymienie na ABZ-ta |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-24, 13:53
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | pierdole.... wymienie na ABZ-ta | genowefa ci podłaczy go pod twoje ECU-roznicy nie zauwazysz |
|
|
|
|
|
|
|
Mateoo99
Użytkownik
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.4
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A4
Dołączył: 24 Sie 2016 Posty: 1 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2016-08-24, 14:30
|
|
|
Proszę o radę bo stukał mi nastawnik z lewej strony (od kierowcy) około 2-3 sek. Wymieniłem i teraz wyskakuje mi check z błędem: p0022 - położenie wałka rozrządu,po stronie ssania/lewa/przód, rząd cyl.2- za późne przestawienie
lub w comanderze: 4016 - bank2. Nockenwellenfruehverstellung Soll nicht erreicht
U mechanika pewni że wszystko dobrze poskładali. Auto chodzi dobrze, ma moc i już nie stuka.
Dlatego chciałbym zapytać was jak sprawdzić czy dobrze złożony jest ten wałek na kompie. Mam dostęp do Vasa lub Kts. Poproszę o procedurę w co wchodzić i ile ma wynosić zakres przestawiania tego wałka. |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-08-24, 15:05
|
|
|
Apophis napisał/a: | genowefa ci podłaczy go pod twoje ECU-roznicy nie zauwazysz |
dopoki go nie odpalisz i nie ruszysz |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-24, 18:30
|
|
|
Mateoo99, nastawnik oryginalny/zamiennik/używka? Na pewno właściwy (strona)? Przydałyby się logi dynamiczne z vaga (grupy 090 i 093). |
|
|
|
|
|