Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-24, 19:12   

a co w gupie 93 jest bo zawsze sie zastanawiam <hmm> 90 widac jak oba pracuja a 93 ?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-08-24, 19:19   

Marcin, no bez jaj.... 93 ustawienie rozrządu 3 i 4 kratka. :D W 90 masz pracę nastawników <faktycznie>
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-24, 19:22   

krzychu22.p1i napisał/a:
Marcin, no bez jaj.... 93 ustawienie rozrządu 3 i 4 kratka.


kurde, jakos nie doczytalem przez te 138 stron <faktycznie> a jak tam poinno byc bo u mnie chyba tam stoi w miescu wszystko i sie nie rusza <bezradny> jutro sprawdze
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-08-24, 19:30   

Powinno być 0 i 0, ale rozjazd pomiędzy bankami może być większy i ecu da radę. Czyli np. -3 i -4 w miarę ok, ale -3 i 4 już gorzej (chociaż jeździć będzie). Ogólnie im bliżej zera i podobnie w obu bankach, tym lepiej. No i tak, to ma stać i się nie zmieniać (nie dotyczy okresu adaptacji - drookash gdzieś o tym pisał).
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-24, 20:24   

Preston nie odczujesz roznicy 10koni :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-08-25, 04:44   

martin_rs4 napisał/a:
preston81 napisał/a:
Marcin nie przejmuj się kupisz sobie nowe


pie...le.... wymienie na ABZ-ta :D


Mam takiego w garażu, w wersji do samodzielnego złożenia :D
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-25, 08:50   

krisker napisał/a:
Powinno być 0 i 0,


sprawdzałem dziś blok 93 i jest 0,0... tak więc mechanik zdolny rozbiąc rozrząd bez blokad :D

natomiast dziwną anomalie zauważyłem rano po uruchomieniu silnika jak jest zimny to w grupie 90 wychylenia nastawników pokazuje +6 / - 4 <hmm> podzas jazdy 23 / 17.... jak się rozgrzeje po kilku minutaach to już na wolnych pokazuje 0,0 podczas jazdy odchyły równe, przy bucie 0,0 ....

hmm ciekawe co to na tym zimnym tak skacze <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-25, 08:52   

Bo mu zimno to dygocze :D
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-08-25, 11:29   

W moim na zimno nastawniki na chwilę (ok 30s.) się przestawiają o maksymalną wartość. A jak masz 0,0 w 093, to gratuluję. Na pracującym silniku sprawdzałeś?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-25, 11:57   

krisker napisał/a:
A jak masz 0,0 w 093, to gratuluję. Na pracującym silniku sprawdzałeś?


oczywiście... jestem świeżo po wymianie rozrządu ... :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-08-25, 13:00   

W V6 30V też ustawiałem rozrząd bez blokad (na znaki na wałkach). Wg mnie w przypadku wałków jest to pewniejsza metoda. Natomiast w przypadku wału wszystko zależy od tego, czy znak na kole i obudowie pokrywa się z miejscem na blokadzie. W ósemce mam ten punkt nieco przesunięty i robiąc bez blokady wału miałbym przekłamanie.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-08-25, 21:13   

no mnie jednak pan olał
czyli RR jest prawdziwe :]
Nic cwel nie odpisał
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-08-27, 19:25   

Powiedzcie prosze czy napinacz z aukcji poniżej ma szanse działać poprawnie?
cena niemal trzy razy mniejsza niz w aso, a i gwarancje na rok dają...

ewentualnie gdzie takowy napinacz nabyć?

http://allegro.pl/napinac...5920336659.html
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-27, 20:18   

Hm mm ciekawe <hmm> nowy sprzedawca na rynku i cena w dół. Niedlugo pewnie wzrośnie do ponad 700zl... nikt pewnie o nim nic nie powie, wiec jak juz chcesz zamiennik brać to z Inowrocka. Facet przynajmniej rekla akcję uznaje ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Paweł Olsztyn 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 AUW
Wiek: 41
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-08-27, 21:37   

Moja trzecia reklamacja i trzeci nastawnik z niby "nowej" partii gdzie na odwrocie nastawnika wybita data rok 11 jak na razie działa bez zastrzeżeń.
Może w końcu się udało trafić.

Ja nie mogę nic złego powiedzieć na pana z Inowrocławia, każda reklamacja bez problemu.

Zobaczymy jak długo podziała.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.