Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-24, 19:12
|
|
|
a co w gupie 93 jest bo zawsze sie zastanawiam 90 widac jak oba pracuja a 93 ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-08-24, 19:19
|
|
|
Marcin, no bez jaj.... 93 ustawienie rozrządu 3 i 4 kratka. W 90 masz pracę nastawników |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-24, 19:22
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Marcin, no bez jaj.... 93 ustawienie rozrządu 3 i 4 kratka. |
kurde, jakos nie doczytalem przez te 138 stron a jak tam poinno byc bo u mnie chyba tam stoi w miescu wszystko i sie nie rusza jutro sprawdze |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-24, 19:30
|
|
|
Powinno być 0 i 0, ale rozjazd pomiędzy bankami może być większy i ecu da radę. Czyli np. -3 i -4 w miarę ok, ale -3 i 4 już gorzej (chociaż jeździć będzie). Ogólnie im bliżej zera i podobnie w obu bankach, tym lepiej. No i tak, to ma stać i się nie zmieniać (nie dotyczy okresu adaptacji - drookash gdzieś o tym pisał). |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-24, 20:24
|
|
|
Preston nie odczujesz roznicy 10koni |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-08-25, 04:44
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | preston81 napisał/a: | Marcin nie przejmuj się kupisz sobie nowe |
pie...le.... wymienie na ABZ-ta |
Mam takiego w garażu, w wersji do samodzielnego złożenia |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-25, 08:50
|
|
|
krisker napisał/a: | Powinno być 0 i 0, |
sprawdzałem dziś blok 93 i jest 0,0... tak więc mechanik zdolny rozbiąc rozrząd bez blokad
natomiast dziwną anomalie zauważyłem rano po uruchomieniu silnika jak jest zimny to w grupie 90 wychylenia nastawników pokazuje +6 / - 4 podzas jazdy 23 / 17.... jak się rozgrzeje po kilku minutaach to już na wolnych pokazuje 0,0 podczas jazdy odchyły równe, przy bucie 0,0 ....
hmm ciekawe co to na tym zimnym tak skacze |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-25, 08:52
|
|
|
Bo mu zimno to dygocze |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-25, 11:29
|
|
|
W moim na zimno nastawniki na chwilę (ok 30s.) się przestawiają o maksymalną wartość. A jak masz 0,0 w 093, to gratuluję. Na pracującym silniku sprawdzałeś? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-25, 11:57
|
|
|
krisker napisał/a: | A jak masz 0,0 w 093, to gratuluję. Na pracującym silniku sprawdzałeś? |
oczywiście... jestem świeżo po wymianie rozrządu ... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-25, 13:00
|
|
|
W V6 30V też ustawiałem rozrząd bez blokad (na znaki na wałkach). Wg mnie w przypadku wałków jest to pewniejsza metoda. Natomiast w przypadku wału wszystko zależy od tego, czy znak na kole i obudowie pokrywa się z miejscem na blokadzie. W ósemce mam ten punkt nieco przesunięty i robiąc bez blokady wału miałbym przekłamanie. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-08-25, 21:13
|
|
|
no mnie jednak pan olał
czyli RR jest prawdziwe
Nic cwel nie odpisał |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-27, 19:25
|
|
|
Powiedzcie prosze czy napinacz z aukcji poniżej ma szanse działać poprawnie?
cena niemal trzy razy mniejsza niz w aso, a i gwarancje na rok dają...
ewentualnie gdzie takowy napinacz nabyć?
http://allegro.pl/napinac...5920336659.html |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-27, 20:18
|
|
|
Hm mm ciekawe nowy sprzedawca na rynku i cena w dół. Niedlugo pewnie wzrośnie do ponad 700zl... nikt pewnie o nim nic nie powie, wiec jak juz chcesz zamiennik brać to z Inowrocka. Facet przynajmniej rekla akcję uznaje |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Paweł Olsztyn
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 AUW
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-27, 21:37
|
|
|
Moja trzecia reklamacja i trzeci nastawnik z niby "nowej" partii gdzie na odwrocie nastawnika wybita data rok 11 jak na razie działa bez zastrzeżeń.
Może w końcu się udało trafić.
Ja nie mogę nic złego powiedzieć na pana z Inowrocławia, każda reklamacja bez problemu.
Zobaczymy jak długo podziała. |
|
|
|
|
|