Autor |
Wiadomość |
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-27, 21:51
|
|
|
Nie o to w tym chodzi żeby reklamować co chwilę, bo wymiana zapewne też jest czasochłonna/kosztowna.
Pan z Inowrocławia sprzedaje na allegro?
Jeszcze znalazłem taką aukcję, napinacz + lancuch + uszczelki itp
http://allegro.pl/napinac...5334473097.html |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-08-28, 14:16
|
|
|
Po opisie aukcji widać, że forum czytają.
Czy w tym wątku jest gdzieś info w jakiś silnikach jest problem z nastawnikami ?? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-28, 15:47
|
|
|
Na te "niemieckie" zamienniki też bym się nabierał. Też na 100% są produkowane w Azji, produkcja w niemczech jest zbyt droga. CONAJWYŻEJ mogą przechodzić jakieś testy jakościowe, ale to też trudno potwierdzić.
Pamiętam sytuacje z listwą zapłonową do saaba 9-5. Lubiła się psuć, nowa oryginalna kosztowała 1500 zł. Chinczyki 500 zł, psuły się po paru tygodniach. Po negatywnych opiniach, ktoś na allegro wyskoczył z "niemieckim" zamiennkiem za 750zł. Oczywiście po kilku tygodniach też nadawały się złom, a z gwarancji sprzedający się wykpił. |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-28, 15:57
|
|
|
Więc te z linków które pokazałem odpadają? Pozostaje aso i wydatek 2x1600 zł? |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-28, 16:14
|
|
|
Niech podadzą nazwe tej "niemieckiej" firmy która je robi. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-28, 16:19
|
|
|
zegar napisał/a: | Więc te z linków które pokazałem odpadają? Pozostaje aso i wydatek 2x1600 zł? |
Chyba 2x 2500zl |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-28, 18:23
|
|
|
Pytałem ostatnio to jakoś 1900 w detalu, a na zniżkę pracowniczą mi policzyli 1600 jakoś tak.
jutro jeszcze dopytam dokładnie, ale bankowo nie 2500 |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Paweł Olsztyn
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 AUW
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-28, 19:40
|
|
|
Cena 1600zł dość dziwnie niska, w ASO Olsztyn po moich rabatach 1990zł sztuka, po pomocy kolegi w ASO Wa-wa 1880zł sztuka. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-08-28, 19:47
|
|
|
Paweł Olsztyn napisał/a: | po pomocy kolegi w ASO Wa-wa 1880zł sztuka | No ja mam trochę taniej |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-08-28, 20:13
|
|
|
chyba pozostaje albo kupić nowy ori albo podeprzeć kołkiem
kupić wyciągać i wysyłać i czekać .
Nie każdy lubi dwa trzy razy robić to samo .
Co do tego typa z inowrocławia jutro zadzwonię i poleci wiązanka mięska fajnego
nie dość że na jeden czekałem ponad tydzień to teraz ....
ech życie |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-28, 20:18
|
|
|
mowie Ci pepi, zmień na ABZ-ta i świnty spokój |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-08-28, 20:27
|
|
|
albo na 3,7 ...tam się nie psują |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-28, 20:32
|
|
|
danishow napisał/a: | albo na 3,7 ...tam sienie psują |
nooo gorzej jak już się popsują to tylko ori wtedy zostaja |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|