Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-08-28, 20:33
|
|
|
mnie by puscili z torbami po 3 montazach i ciaglym denerwowaniem sie |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-28, 20:40
|
|
|
Maciek, Ty byś w psychiatryku wylądował |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-29, 05:54
|
|
|
A skądże preston by podpalił ASO |
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-29, 13:34
|
|
|
Albo napinacze zdrożaly albo ja coś pokreciłem. 2400 w detalu, 2000 z rabatem.
Cena mocno zaporowa.
Więc jest jakaś alternatywa dla ori napimaczy? Te allegrowe nie nadadzą się?
Pana z inowrocka jedni polecają, drudzy odradzaja, nie wiem już co zrobić.
Wstyd odpalać przy ludziach, mocy nie ma... |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-29, 14:05
|
|
|
zegar napisał/a: | mocy nie ma... |
łooo ale jak mocy nie ma to już grubo musi być...
zegar napisał/a: | Więc jest jakaś alternatywa dla ori napimaczy? Te allegrowe nie nadadzą się? |
wiesz...ryzyk fizyk...zależy na jaką partię trafisz. Ja trafiłem i już 2 lata latam. A kupiłem ostatnio zawiehe MS tak polecaną przez wszystkich i banan tygodnia nie wytrzymał ..
jest ryzyko jest zabawa głupie to wiem |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-29, 14:35
|
|
|
Nie ma, nie ma, obroty w górę, ryk z tłumików a jeździe jakby mógł a nie chciał.
Dolu nie ma, bo od 3 tys to idzie jakoś.
Pamiętam jak kupiłem.... lekko pedał gazu ruszyłem i rwał do przodu, teraz tego nie ma
2x2000zl to to samo co 8x500 z allegro, może któryś się w końcu trafii dobry
Martin, od kogo kupiłeś? |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-29, 14:49
|
|
|
zegar napisał/a: | 2x2000zl to to samo co 8x500 z allegro, może któryś się w końcu trafii dobry |
hahah dobre to ... tylko dolicz jeszcze 4x robociznę, chyba ze sam robisz
zegar napisał/a: | Martin, od kogo kupiłeś? |
ja brałem z Inowrocka od tego gościa Pitstop Dinocars...jakoś tak |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-29, 16:13
|
|
|
Nastawników sam nie zrobię, bo z tego co czytałem to trzeba wałek demontować??
Też zamówie u niego, o ile bedzie mial na stanie, bo gość z alle co miał pięć dyszek taniej, ma niby tylko prawe, lewych brak, aaa jakoś tak mało konkretnie mi odpisał.
w ciągu miesiąca ogarnę te nastawniki i zobaczymy co dobrego z tego będzie. |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-08-29, 17:57
|
|
|
Sprawdź w logach czy rzeczywiście masz takie rozbieżności . Ojciec jak wymienił moduł to też poczuł różnicę w mocy. |
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-29, 18:07
|
|
|
Jeszcze nie wiem co i jak logować w 4.2, do tej pory tedeikiem latalem.
Ale jestem pewny na 99% że to wina nastawników, bo czym głośnie trzaskały przy rozruchu tym czuć było, że auto wolniej jedzie. Na chwile obecna przy ruszaniu gdy dodaje gazu też słychać lekko napinacze. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-08-29, 19:41
|
|
|
no to totalna agonia juz jest .... obys silnika nie schrzanil |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-29, 19:45
|
|
|
zegar, Ty wymieniaj te nastawniki czym prędzej, żebyś tfu tfu nie miał zaraz sinika do wymiany |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-29, 19:59
|
|
|
Wiem, wiem... oszczędzam go jak mogę, musi jeszcze troszkę wytrzymać i naprawie to.
Powiecie mi na szybko co i jak długo logować? Zrobię przed i po. VCDS opanowany mam. |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-08-29, 20:02
|
|
|
zegar - a jak odpalasz na ciepłym to też słychać ? |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-29, 20:53
|
|
|
Najgorzej jest po nocy, czyli jakies 8h postoju, pozniej mozna zgasic i odpalic i juz cisza.
Po tym jak silnik osiagnie 90 stopni i postoi z godzine tez trzaska przy rozruchu dosc glosno, ale nie tak jak po calej nocy. |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|