Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-08-30, 17:39
|
|
|
Ile masz na wolnych w bloku 93 kratka 3 i 4? Na logu widać -6 i -10 pod delikatnie podniesionymi obrotami
W bloku 90 bank 1 nastawnik troszkę za mało się wyciąga i masz tylko 20st, drugi jest ok. Rozrząd będziesz miał lekko do poprawy bo około 1 ząbek. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-30, 17:53
|
|
|
krisker napisał/a: | Nowy nastawnik wychyla mi się tyle co stary - 13-14 stopni KW. |
Nie wiem czy 3.7 tak ma ale nie trza loga dynamicznego by sprawdzić wychył nastawnika. Mój ma dokładnie te sama wartośc zgodną z tym silnikiem. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-08-30, 18:14
|
|
|
krisker napisał/a: | Nowy nastawnik wychyla mi się tyle co stary - 13-14 stopni KW. Terkocze jak terkotało. Czyli nie zawsze przyczyną terkotki są nastawniki (chociaż w większości pewnie tak). |
skorzystaj z gwarancji |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-30, 18:25
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Ile masz na wolnych w bloku 93 kratka 3 i 4? Na logu widać -6 i -10 pod delikatnie podniesionymi obrotami
W bloku 90 bank 1 nastawnik troszkę za mało się wyciąga i masz tylko 20st, drugi jest ok. Rozrząd będziesz miał lekko do poprawy bo około 1 ząbek. |
Aj moj błąd, zrobiłem zdjecie nie tej grupy co trzeba.
W logu 93 na wolnych mam -6 i -10.
Czyli ten ktory sie malo wyciaga moze byc do wymiany czy jest opcja ze drugi tez stuka?
Mozna to okreslic ktory jest do wymiany? lewy prawy?
rozrzad robilem po zakupie, moze cos zle poskladali, beda wyciagac nastawnik to powiem zeby ustawili jak trzeba. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-30, 21:05
|
|
|
to juz troche sporo... |
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-08-30, 23:42
|
|
|
czy z moich logow mozna okreslic ktory nastawnik jest do wymiany? |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-31, 05:10
|
|
|
Chyba niebardzo, Jak go słychać to na słuch go okreslisz. |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-31, 06:42
|
|
|
preston81 napisał/a: | skorzystaj z gwarancji |
Przecież widać, że to nie problem z nastawnikiem...
Apophis napisał/a: | Nie wiem czy 3.7 tak ma ale nie trza loga dynamicznego by sprawdzić wychył nastawnika. Mój ma dokładnie te sama wartośc zgodną z tym silnikiem. |
Pisałeś gdzieś przecież, że wychyla Ci się na 21 Poza tym na drugim mam 17, więc o co chodzi? W 3.7 w D3 nastawniki faktycznie wychylają się o 13 stopni (wg SSP 282 w silniku BFL), ale nie mogę znaleźć informacji o starszych modelach. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-31, 10:31
|
|
|
W moim sie nie wychylał bo nie logowałem go-logowałem kilka innych ósemek w okolicy to pewnie o tamto chodziło.
Trza jednoznacznie ustalić o ile się ma wychylać w 3.7 bo na 80% 10stopni mniej jak w 4,2 jesli cos pokazuje inaczej to jest be.
No ale nastawników do 3.7 w zamienniku nie ma i jesli ktos jak jeden nasz kolega w D3 miał zamienniki to nie beda pracowały dobrze i tak tez byo. |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-31, 11:10
|
|
|
Apophis napisał/a: | Trza jednoznacznie ustalić o ile się ma wychylać w 3.7 bo na 80% 10stopni mniej jak w 4,2 jesli cos pokazuje inaczej to jest be. |
No to zerknij proszę ile masz u siebie. Z tego co mi wiadomo nie musisz nawet jeździć - wystarczy sprawdzić grupę 090 zaraz po odpaleniu na zimnym silniku. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-31, 11:19
|
|
|
13-14 wczoraj sprawdzałem u szeryfa. |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-31, 11:46
|
|
|
Może jeszcze ktoś z 3.7 40V z D2 FL?
Skąd więc do licha 17KW?? Jakby było mniej, to jeszcze jasne, ale więcej? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-08-31, 20:11
|
|
|
krisker napisał/a: | Może jeszcze ktoś z 3.7 40V z D2 FL? |
U mnie podobnie jak u Maćka. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-01, 06:30
|
|
|
Cholera, czyli problem mam teraz nie z lewą, a z prawą stroną. Macie jakieś pomysły dlaczego jest za dużo? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-09-07, 15:43
|
|
|
Noo i mnie dopadło. Kropelki oleju na pasku strona kierowcy mada faka.
Problem podciekającego dotyczy tylko strony kierowcy czy też się interesować oboma dla świętego spokoju?? |
_________________
|
|
|
|
|
|