Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-08-30, 17:39   

Ile masz na wolnych w bloku 93 kratka 3 i 4? Na logu widać -6 i -10 pod delikatnie podniesionymi obrotami

W bloku 90 bank 1 nastawnik troszkę za mało się wyciąga i masz tylko 20st, drugi jest ok. Rozrząd będziesz miał lekko do poprawy bo około 1 ząbek.
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-30, 17:53   

krisker napisał/a:
Nowy nastawnik wychyla mi się tyle co stary - 13-14 stopni KW.


Nie wiem czy 3.7 tak ma ale nie trza loga dynamicznego by sprawdzić wychył nastawnika. Mój ma dokładnie te sama wartośc zgodną z tym silnikiem.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-08-30, 18:14   

krisker napisał/a:
Nowy nastawnik wychyla mi się tyle co stary - 13-14 stopni KW. Terkocze jak terkotało. Czyli nie zawsze przyczyną terkotki są nastawniki (chociaż w większości pewnie tak).


skorzystaj z gwarancji
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-08-30, 18:25   

krzychu22.p1i napisał/a:
Ile masz na wolnych w bloku 93 kratka 3 i 4? Na logu widać -6 i -10 pod delikatnie podniesionymi obrotami

W bloku 90 bank 1 nastawnik troszkę za mało się wyciąga i masz tylko 20st, drugi jest ok. Rozrząd będziesz miał lekko do poprawy bo około 1 ząbek.


Aj moj błąd, zrobiłem zdjecie nie tej grupy co trzeba.
W logu 93 na wolnych mam -6 i -10.

Czyli ten ktory sie malo wyciaga moze byc do wymiany czy jest opcja ze drugi tez stuka?
Mozna to okreslic ktory jest do wymiany? lewy prawy?

rozrzad robilem po zakupie, moze cos zle poskladali, beda wyciagac nastawnik to powiem zeby ustawili jak trzeba.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-30, 21:05   

to juz troche sporo...
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-08-30, 23:42   

czy z moich logow mozna okreslic ktory nastawnik jest do wymiany?
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-31, 05:10   

Chyba niebardzo, Jak go słychać to na słuch go okreslisz.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-08-31, 06:42   

preston81 napisał/a:
skorzystaj z gwarancji


Przecież widać, że to nie problem z nastawnikiem...

Apophis napisał/a:
Nie wiem czy 3.7 tak ma ale nie trza loga dynamicznego by sprawdzić wychył nastawnika. Mój ma dokładnie te sama wartośc zgodną z tym silnikiem.


Pisałeś gdzieś przecież, że wychyla Ci się na 21 <awantura> Poza tym na drugim mam 17, więc o co chodzi? W 3.7 w D3 nastawniki faktycznie wychylają się o 13 stopni (wg SSP 282 w silniku BFL), ale nie mogę znaleźć informacji o starszych modelach.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-31, 10:31   

W moim sie nie wychylał bo nie logowałem go-logowałem kilka innych ósemek w okolicy to pewnie o tamto chodziło.

Trza jednoznacznie ustalić o ile się ma wychylać w 3.7 bo na 80% 10stopni mniej jak w 4,2 jesli cos pokazuje inaczej to jest be.

No ale nastawników do 3.7 w zamienniku nie ma i jesli ktos jak jeden nasz kolega w D3 miał zamienniki to nie beda pracowały dobrze i tak tez byo.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-08-31, 11:10   

Apophis napisał/a:
Trza jednoznacznie ustalić o ile się ma wychylać w 3.7 bo na 80% 10stopni mniej jak w 4,2 jesli cos pokazuje inaczej to jest be.


No to zerknij proszę ile masz u siebie. Z tego co mi wiadomo nie musisz nawet jeździć - wystarczy sprawdzić grupę 090 zaraz po odpaleniu na zimnym silniku.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-31, 11:19   

13-14 wczoraj sprawdzałem u szeryfa.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-08-31, 11:46   

Może jeszcze ktoś z 3.7 40V z D2 FL?

Skąd więc do licha 17KW?? Jakby było mniej, to jeszcze jasne, ale więcej?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-08-31, 20:11   

krisker napisał/a:
Może jeszcze ktoś z 3.7 40V z D2 FL?

U mnie podobnie jak u Maćka.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-01, 06:30   

Cholera, czyli problem mam teraz nie z lewą, a z prawą stroną. Macie jakieś pomysły dlaczego jest za dużo?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-09-07, 15:43   

Noo i mnie dopadło. Kropelki oleju na pasku strona kierowcy mada faka.

Problem podciekającego dotyczy tylko strony kierowcy czy też się interesować oboma dla świętego spokoju??
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.