Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-07, 15:44
|
|
|
Czyli jednoznacznie mozna stwierdzić że zamienniki to złom nie warty zainteresowania. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-09-07, 16:08
|
|
|
Ja mam ze stycznia 25, kierowcy w gorszym stanie, pasażera nie ciapie ale na palcu pozostał olej. Zobaczymy jak nowe się spiszą. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-09-07, 19:34
|
|
|
Interesuj się oboma - bo u mnie jak lał już ten z przodu = to tył też był zalany i kapało na katalizator xD
Teraz - odpukać - TWUUUUUU TWUUUUU ... daje mu ostro w palnik i jest sucho
Zobaczymy po Zlocie jak badzie
Mechanicznie one są dobre, bo TYLKO ja miałem problem mechaniczny - tak to tylko i aż te nieszczelnosci.
Licze że tym razem pojeżdżę dłużej |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-07, 19:42
|
|
|
Mariusz, najwyżej na zlocie zrobimy wymiane na czas taka konkurencja |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-07, 19:56
|
|
|
pozostaje raczej kołek |
|
|
|
|
lukstorpeda
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: d3
Wiek: 43 Dołączył: 07 Cze 2015 Posty: 40 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2016-09-12, 11:53
|
|
|
Panowie szybkie pytanko.
Ile terez mechanik w warsztacie bierze za wymiane nastawnika z lancuchem ? intereseuj mnie cena za strone . Towar moj tylko koszty robocizny ? Wymianialem kilka lat temu to placilem po 200 zl za strone ( sama robocizna ) a terez kolega z pracy bedzie chcial wymieniac i nie wie na jakie koszty sie przygotowac .
dzieki |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-09-12, 19:28
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Mariusz, najwyżej na zlocie zrobimy wymiane na czas taka konkurencja | tylko nie zalozcie ich odwrotnie )))
[ Dodano: 2016-09-12, 20:30 ]
lukstorpeda napisał/a: | Panowie szybkie pytanko.
Ile terez mechanik w warsztacie bierze za wymiane nastawnika z lancuchem ? intereseuj mnie cena za strone . Towar moj tylko koszty robocizny ? Wymianialem kilka lat temu to placilem po 200 zl za strone ( sama robocizna ) a terez kolega z pracy bedzie chcial wymieniac i nie wie na jakie koszty sie przygotowac .
dzieki |
tutaj Lewa strona nie równa się prawej jesli chodzi o wkład pracy .... 600 za całośc chyba placilem za samą robotę moze duzo nie wiem niech wypowiedza sie ci co tu na tym zarabiaja i takie rzeczy wymieniają |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-12, 20:38
|
|
|
preston81 napisał/a: | tylko nie zalozcie ich odwrotnie ))) |
haha bardzo śmieszne nie moja wina że pod presją czasu i żon byliśmy Macieju |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-09-12, 21:12
|
|
|
oddychalem w tym aucie jak Lord Vader jak mi wyssało tlen |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2016-09-17, 11:37
|
|
|
Poszedłem rano sprawdzić te nastawniki czy chroboczą ale nic nie słyszę podczas odpalania.
z resztą nie zauważyłem wcześniej aby coś tam chrobotało.
Jak jest zimny silnik to ladnie pracuję , ale jak się tylko rozgrzeję dojdzie do 90st to zaczyna coś chrobotać pod napisem v8 4.2 od przodu, podjechałem przed chwilą do mechanika najbliższego i mówi że napinacz paska może tak hałasować.
Ma rację chłopina ? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-17, 11:50
|
|
|
methanex napisał/a: | Ma rację chłopina ? | Może tak, może nie ...wiele rzeczy może "hałasować" |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2016-09-17, 12:47
|
|
|
danishow napisał/a: | methanex napisał/a: | Ma rację chłopina ? | Może tak, może nie ...wiele rzeczy może "hałasować" |
co jeszcze np. |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-17, 16:11
|
|
|
"pochwale się" .....
wymienilem jeden nastawnik, ten ktory sie w zasadzie rozleciał.
Kupiłem od Pana z Inowrocka, niby zapewniał, że odsetek zwrotow napinaczy to u niego 1%, jak jest naprawdę nie wiem. Powiedział ze jest ich tak pewny, że jest w stanie zwrócić mi ja jego wymiane 200 zł jeśli coś w ciągu trzech miesięcy będzie nei tak.
Wymieniłem, jeszcze coś strzela przy odpaleniu po nocy, nie mialem czasu sprawdzić czy ten nowy i może nowy nie domaga...
stary był w takiej rozsypce, że wałek ssący przeskoczył o jeden ząbek.
zalogowałem też vcds, nowy się wyciąga do -20 a ten stary po drugiej stronie do -25.
nie wiem czy on sie jeszcze ułoży czy już jest początek jego końca.
rozrząd ustawiony na blokadach, na vcds wartości -5 i -8
do tego komlet nowych uszczelek, simeringow na walki, i nowych srob do trzymania wałków.
auto jak nei jechało tak nie jedzie
wszystko było robiłem u siebie pracy w aso, koledzy maja pojecie o pojeciu, jednak na brak mocy pomysłu jeszcze nie maja. |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-17, 16:45
|
|
|
-tak zdecydowanie |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-17, 16:57
|
|
|
Więc rozrząd ok? Wyczyściłem jeszcze przepływkę i rozbiłem adaptację przepustnicy, podciśnienie ok, gruchy na kolektorze działają - mimo to bez zmian
Nie chciałbym odbiegać od tematu, ale miałem nadzieję, że po wymianie nastawnika moc wróci, ale nie wróciła. |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|