Autor |
Wiadomość |
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-17, 21:03
|
|
|
methanex napisał/a: | co jeszcze np. |
W tym miejscu może hałasować kolektor ssący (klapy). Też tak mam i nie bardzo rozumiem przyczynę, ale u mnie z pewnością to to. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-17, 21:09
|
|
|
zegar napisał/a: | Więc rozrząd ok? | Byłoby ok jakbyś miał 0 i 0 a tak jest tak sobie ...więc nie zachwalałbym dnia przed zachodem słońca
methanex napisał/a: | co jeszcze np. | ...wspomniany alternator i wisko, rolki na pasku osprzętu pompa wody, rolki paska rozrządu, sam pasek rozrządu (może trze o obudowę), pompa olejowa a nawet wałki rozrządu |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
lukstorpeda
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: d3
Wiek: 43 Dołączył: 07 Cze 2015 Posty: 40 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2016-09-17, 23:33
|
|
|
zegar napisał/a: | "pochwale się" .....
wymienilem jeden nastawnik, ten ktory sie w zasadzie rozleciał.
Kupiłem od Pana z Inowrocka, niby zapewniał, że odsetek zwrotow napinaczy to u niego 1%, jak jest naprawdę nie wiem. Powiedział ze jest ich tak pewny, że jest w stanie zwrócić mi ja jego wymiane 200 zł jeśli coś w ciągu trzech miesięcy będzie nei tak.
Wymieniłem, jeszcze coś strzela przy odpaleniu po nocy, nie mialem czasu sprawdzić czy ten nowy i może nowy nie domaga...
stary był w takiej rozsypce, że wałek ssący przeskoczył o jeden ząbek.
zalogowałem też vcds, nowy się wyciąga do -20 a ten stary po drugiej stronie do -25.
nie wiem czy on sie jeszcze ułoży czy już jest początek jego końca.
rozrząd ustawiony na blokadach, na vcds wartości -5 i -8
do tego komlet nowych uszczelek, simeringow na walki, i nowych srob do trzymania wałków.
auto jak nei jechało tak nie jedzie
wszystko było robiłem u siebie pracy w aso, koledzy maja pojecie o pojeciu, jednak na brak mocy pomysłu jeszcze nie maja. |
Lancuch wymieniles ?? |
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-18, 07:35
|
|
|
Łańcuch też wymieniłem.
Rozrząd pierwotnie był na -5 -10, po ponownym ustawieniu na -5 -8, wszystko na blokadach, wiec nie wiem jak dojść do zera, na oko krecic zeby bylo zero?? |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-18, 07:51
|
|
|
Cytat: | ok jakbyś miał 0 i 0 a tak jest tak sobie |
A nie ma czasen jakis widełek w ustawieniu? Np. Max na + / - 8 ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-18, 09:15
|
|
|
widełki masz wielkie ale producent aut .. przewaga dzięki technice ..chroni tyły
zera może są problematyczne do uzyskania ale w granicach 2-3 jak najbardziej |
|
|
|
|
|
|
|
lukstorpeda
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: d3
Wiek: 43 Dołączył: 07 Cze 2015 Posty: 40 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2016-09-18, 09:31
|
|
|
zegar napisał/a: | Łańcuch też wymieniłem.
Rozrząd pierwotnie był na -5 -10, po ponownym ustawieniu na -5 -8, wszystko na blokadach, wiec nie wiem jak dojść do zera, na oko krecic zeby bylo zero?? |
Musisz wziac takze pod uwage , ze bez wymiany kół zębatych teoretycznie nie bedziesz w stanie nigdy uzyskac nominalnych parametrow poniewaz koła takze sie zuzywaja ale na pewno jest jakas tolerancja dopuszczalna . nie ma raczej mozliwosci zeby bylo sztywno na 0 |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:15
|
|
|
Sprawne nastawniki, ustawienie idealnie walu na blokade, walkow na znaki zgodnie z instrukcja wymienic pasek na zluzowanych kolach i 0.0 musza byc. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:24
|
|
|
To może brak możliwości uzyskania zer na rozrządzie spowodowana jest zużyciem się silnika...
Nastawniki sprawne, rozrząd na blokadach, paski rolki itp wszystko nowe, a zera sa przynajmniej dla mnie nieosiagalne. |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:25
|
|
|
A może wstepne napięcie paska hm?? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:37
|
|
|
Do idealnego ustawienia zostaje ewentualnie oscylosckop... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:40
|
|
|
a Wy koledzy jak macie u siebie? Wszyscy na zerach jezdzicie? |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:41
|
|
|
Ja nie ale to wina lenistwa bo nam sie nie chciało zwalac ryjka. mam jakies -4i-7 obecnie oczywiście na prace silnika nie ma to najmniejszego wpływu. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:44
|
|
|
Ja u sibie mam dziwnie, bo po odaleniu mam 0-0 ale pozniej jakos ustawia sie na +5/-4 albo ja cos nie tak "pacze" |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:45
|
|
|
to troche spory rozrzut miedzy bankami masz... |
|
|
|
|
|