Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-17, 21:03   

methanex napisał/a:
co jeszcze np.


W tym miejscu może hałasować kolektor ssący (klapy). Też tak mam i nie bardzo rozumiem przyczynę, ale u mnie z pewnością to to.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-17, 21:09   

zegar napisał/a:
Więc rozrząd ok?
Byłoby ok jakbyś miał 0 i 0 a tak jest tak sobie ...więc nie zachwalałbym dnia przed zachodem słońca ;)

methanex napisał/a:
co jeszcze np.
...wspomniany alternator i wisko, rolki na pasku osprzętu pompa wody, rolki paska rozrządu, sam pasek rozrządu (może trze o obudowę), pompa olejowa a nawet wałki rozrządu
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
lukstorpeda 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: d3
Wiek: 43
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 40
Skąd: Malbork
Wysłany: 2016-09-17, 23:33   

zegar napisał/a:
"pochwale się" .....
wymienilem jeden nastawnik, ten ktory sie w zasadzie rozleciał.
Kupiłem od Pana z Inowrocka, niby zapewniał, że odsetek zwrotow napinaczy to u niego 1%, jak jest naprawdę nie wiem. Powiedział ze jest ich tak pewny, że jest w stanie zwrócić mi ja jego wymiane 200 zł jeśli coś w ciągu trzech miesięcy będzie nei tak.
Wymieniłem, jeszcze coś strzela przy odpaleniu po nocy, nie mialem czasu sprawdzić czy ten nowy i może nowy nie domaga...
stary był w takiej rozsypce, że wałek ssący przeskoczył o jeden ząbek.
zalogowałem też vcds, nowy się wyciąga do -20 a ten stary po drugiej stronie do -25.
nie wiem czy on sie jeszcze ułoży czy już jest początek jego końca.
rozrząd ustawiony na blokadach, na vcds wartości -5 i -8
do tego komlet nowych uszczelek, simeringow na walki, i nowych srob do trzymania wałków.
auto jak nei jechało tak nie jedzie <bezradny>
wszystko było robiłem u siebie pracy w aso, koledzy maja pojecie o pojeciu, jednak na brak mocy pomysłu jeszcze nie maja. <bezradny>


Lancuch wymieniles ??
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-18, 07:35   

Łańcuch też wymieniłem.
Rozrząd pierwotnie był na -5 -10, po ponownym ustawieniu na -5 -8, wszystko na blokadach, wiec nie wiem jak dojść do zera, na oko krecic zeby bylo zero??
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-18, 07:51   

Cytat:
ok jakbyś miał 0 i 0 a tak jest tak sobie


A nie ma czasen jakis widełek w ustawieniu? Np. Max na + / - 8 ?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-18, 09:15   

widełki masz wielkie ale producent aut .. przewaga dzięki technice ..chroni tyły
zera może są problematyczne do uzyskania ale w granicach 2-3 jak najbardziej
 
 
lukstorpeda 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: d3
Wiek: 43
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 40
Skąd: Malbork
Wysłany: 2016-09-18, 09:31   

zegar napisał/a:
Łańcuch też wymieniłem.
Rozrząd pierwotnie był na -5 -10, po ponownym ustawieniu na -5 -8, wszystko na blokadach, wiec nie wiem jak dojść do zera, na oko krecic zeby bylo zero??


Musisz wziac takze pod uwage , ze bez wymiany kół zębatych teoretycznie nie bedziesz w stanie nigdy uzyskac nominalnych parametrow poniewaz koła takze sie zuzywaja ale na pewno jest jakas tolerancja dopuszczalna . nie ma raczej mozliwosci zeby bylo sztywno na 0
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-09-18, 10:15   

Sprawne nastawniki, ustawienie idealnie walu na blokade, walkow na znaki zgodnie z instrukcja wymienic pasek na zluzowanych kolach i 0.0 musza byc.
_________________
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-18, 10:24   

To może brak możliwości uzyskania zer na rozrządzie spowodowana jest zużyciem się silnika...
Nastawniki sprawne, rozrząd na blokadach, paski rolki itp wszystko nowe, a zera sa przynajmniej dla mnie nieosiagalne.
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-18, 10:25   

A może wstepne napięcie paska hm??
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-18, 10:37   

Do idealnego ustawienia zostaje ewentualnie oscylosckop...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-18, 10:40   

a Wy koledzy jak macie u siebie? Wszyscy na zerach jezdzicie?
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-18, 10:41   

Ja nie ale to wina lenistwa bo nam sie nie chciało zwalac ryjka. mam jakies -4i-7 obecnie oczywiście na prace silnika nie ma to najmniejszego wpływu.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-18, 10:44   

Ja u sibie mam dziwnie, bo po odaleniu mam 0-0 ale pozniej jakos ustawia sie na +5/-4 <bezradny> albo ja cos nie tak "pacze" <cicho>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-18, 10:45   

to troche spory rozrzut miedzy bankami masz...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.