Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-18, 10:46   

martin_rs4 napisał/a:
Ja u sibie mam dziwnie, bo po odaleniu mam 0-0 ale pozniej jakos ustawia sie na +5/-4 <bezradny> albo ja cos nie tak "pacze" <cicho>

Problemów z mocą nie masz?
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-18, 10:50   

No wlasnie nie mam. Nawet pomimo nierownej kompresji na banku 1 przyspiesza 0,5 sec wolniej od serii <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-18, 10:52   

moje miało do setki coś koło 8.8 :)
pół biedy jak z miejsca sie przyspiesza, ale np ze 120 do 160, to zrzuca dwa, trzy biegi, warczy silnik, obroty w góre, a nic sie nie dzieje <niechce>
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-18, 11:00   

To mi taki objaw bardziej na asb wskazuje niz na silnik
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-18, 11:00   

A to sie przygladnij skrzyni. W automacie ma lwią częśc roboty własnie konwerter i sprawna skrzynia.
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-18, 11:03   

To może źle się wyraziłem...
jadę 100 km/h chce wyprzedzić, but w podłogę, skrzynia zrzuca dwa biegi, silnik wchodzi na np 5 tyś obrotow i nie ma siły ciągnąć.

Faktycznnie napisałem tak jakby był efekt ślizgania się sprzegła, nie nie, skrzynia działa poprawnie.
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-18, 11:08   

Kurde ja tak mialem przy padnietej przeplywce.... .moze kompresje sprawdz <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-18, 11:09   

Za duże masz koła :D

No coz nastawniki potrafią zabrac sporo mocy musisz zobic konkretna diagnostyke wszystkiego.
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-18, 11:14   

Na zimówkowych 18 nie ma znaczącej poprawy :P

Logi z przepływki wrzuciłem kilka postów wyzej.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/6f46c934f0204947

Nikt się jej nie przyczepił, wiec chyba tragedii nie ma. Dodatkowo ją ostatnio jeszcze wyczyściłem.
Jeździłęm też z odpiętą, ale różnicy nie ma wcale.

Jest gdzieś na forum może opis jak wykonać pełna diagnostyke 4.2 vcdsem?
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-18, 11:15   

Jesteś tu troche czasu więc pewnie wiesz że sama przepływka to nie wszystko. jest troche logów do obadania jak potrzeba ci rady skontaktuj sie konkretnie z jednym z naszych znanych majstrów to ci wyjasnią pomoga nawet osobiście.
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-18, 11:20   

Z Audi zwiazany jestem ponad 10 lat, troche rzeczy przerobiłem. Poza tym czesniej jeżdziłem 2.5 TDI i nawet ogarniety motor miałem (NAWET bo nawet jak sie go ogarneło, to wady konstrukcyjne wracały)
a w takim 4.2 jest dużo mniej rzeczy wydaje mi sie ktora moga sie zepsuć.

Nie chciałbym nikogo fatygować, poza tym jestem u Was nowy, dotychczas tylko AKP, więc nie chciałbym też czytać "użyj szukajki" ale jakby była gdzieś instrukcja chociaz co pologować, to tyle jestem w stanie sam zrobić, a może to da zupełnie nowy obraz na stan braku mocy.
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-18, 11:35   

dla mnie wg logow to przeplywaka troche slaba, bo powinna miec przy max ok. 265g/s a Ty masz max 226g/s. rozrzad i nastawniki tez maja rozjazd, wiec to wszystko moze powodowac ta utrate mocy... no i kola robia robote :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
lukstorpeda 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: d3
Wiek: 44
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 40
Skąd: Malbork
Wysłany: 2016-09-18, 11:37   

zegar napisał/a:
Z Audi zwiazany jestem ponad 10 lat, troche rzeczy przerobiłem. Poza tym czesniej jeżdziłem 2.5 TDI i nawet ogarniety motor miałem (NAWET bo nawet jak sie go ogarneło, to wady konstrukcyjne wracały)
a w takim 4.2 jest dużo mniej rzeczy wydaje mi sie ktora moga sie zepsuć.

Nie chciałbym nikogo fatygować, poza tym jestem u Was nowy, dotychczas tylko AKP, więc nie chciałbym też czytać "użyj szukajki" ale jakby była gdzieś instrukcja chociaz co pologować, to tyle jestem w stanie sam zrobić, a może to da zupełnie nowy obraz na stan braku mocy.


Gdybym ja mial taki problem to w pierwszej kolejnosci podmienilbym przeplywke !!! nie czysci czy sprawdzal logi tylko PODMINIL z innego SPRAWNEGO auta !
kiedys mialem a6 c5 2,4 v6 i sprawdzalem VAS'em wszystko co tylko mozliwe , podmianialem wszystko co jest mozliwe a kolega mechanik na telefon powtarzal wymien przeplywke a ja ,ze nie ma takiej potrzeby , jest ok . wymienilem wszystko z listwami wtryskowymi i wtryskami lacznie a na koncu okazalo sie ze jednak przeplywka !
stracilem caly dzien a moglem poswiecic 10 minut !!
ja obstawiam przeplywke !
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-18, 11:42   

Koła kołami, na pewno pare koni przez nie uciekło, ale uwierz mi, podobnie rozpedzało sie moje 2.5tdi.
Może faktycznie nie ma u mnie wszystkiego poustawianego książkowo, ale kiedyś ten samochod naprawdę jechał... zorganizuję jakąś przepływke na probe i zobaczymy co wyjdzie dobrego...
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
lukstorpeda 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: d3
Wiek: 44
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 40
Skąd: Malbork
Wysłany: 2016-09-18, 11:45   

zegar napisał/a:
Koła kołami, na pewno pare koni przez nie uciekło, ale uwierz mi, podobnie rozpedzało sie moje 2.5tdi.
Może faktycznie nie ma u mnie wszystkiego poustawianego książkowo, ale kiedyś ten samochod naprawdę jechał... zorganizuję jakąś przepływke na probe i zobaczymy co wyjdzie dobrego...


kolami to sobie glowy nie zawracaj w ogole ! one moga zabrac ci tylko tyle mocy ze wcale bys tego nie odczul . Skup sie na przeplywce ale takiej , ze masz 1000% gwarancji ,ze jest ok . nie kupuj czasami uzywki " 100% sprawnej " na allegro lub nowego zamiennika ! albo nowa oryginalna albo z jakiegos auta , ktore normalnie jezdzi !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group -

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.