Autor |
Wiadomość |
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:46
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Ja u sibie mam dziwnie, bo po odaleniu mam 0-0 ale pozniej jakos ustawia sie na +5/-4 albo ja cos nie tak "pacze" |
Problemów z mocą nie masz? |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:50
|
|
|
No wlasnie nie mam. Nawet pomimo nierownej kompresji na banku 1 przyspiesza 0,5 sec wolniej od serii |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:52
|
|
|
moje miało do setki coś koło 8.8
pół biedy jak z miejsca sie przyspiesza, ale np ze 120 do 160, to zrzuca dwa, trzy biegi, warczy silnik, obroty w góre, a nic sie nie dzieje |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:00
|
|
|
To mi taki objaw bardziej na asb wskazuje niz na silnik |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:00
|
|
|
A to sie przygladnij skrzyni. W automacie ma lwią częśc roboty własnie konwerter i sprawna skrzynia. |
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:03
|
|
|
To może źle się wyraziłem...
jadę 100 km/h chce wyprzedzić, but w podłogę, skrzynia zrzuca dwa biegi, silnik wchodzi na np 5 tyś obrotow i nie ma siły ciągnąć.
Faktycznnie napisałem tak jakby był efekt ślizgania się sprzegła, nie nie, skrzynia działa poprawnie. |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:08
|
|
|
Kurde ja tak mialem przy padnietej przeplywce.... .moze kompresje sprawdz |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:09
|
|
|
Za duże masz koła
No coz nastawniki potrafią zabrac sporo mocy musisz zobic konkretna diagnostyke wszystkiego. |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:14
|
|
|
Na zimówkowych 18 nie ma znaczącej poprawy
Logi z przepływki wrzuciłem kilka postów wyzej.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/6f46c934f0204947
Nikt się jej nie przyczepił, wiec chyba tragedii nie ma. Dodatkowo ją ostatnio jeszcze wyczyściłem.
Jeździłęm też z odpiętą, ale różnicy nie ma wcale.
Jest gdzieś na forum może opis jak wykonać pełna diagnostyke 4.2 vcdsem? |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:15
|
|
|
Jesteś tu troche czasu więc pewnie wiesz że sama przepływka to nie wszystko. jest troche logów do obadania jak potrzeba ci rady skontaktuj sie konkretnie z jednym z naszych znanych majstrów to ci wyjasnią pomoga nawet osobiście. |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:20
|
|
|
Z Audi zwiazany jestem ponad 10 lat, troche rzeczy przerobiłem. Poza tym czesniej jeżdziłem 2.5 TDI i nawet ogarniety motor miałem (NAWET bo nawet jak sie go ogarneło, to wady konstrukcyjne wracały)
a w takim 4.2 jest dużo mniej rzeczy wydaje mi sie ktora moga sie zepsuć.
Nie chciałbym nikogo fatygować, poza tym jestem u Was nowy, dotychczas tylko AKP, więc nie chciałbym też czytać "użyj szukajki" ale jakby była gdzieś instrukcja chociaz co pologować, to tyle jestem w stanie sam zrobić, a może to da zupełnie nowy obraz na stan braku mocy. |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:35
|
|
|
dla mnie wg logow to przeplywaka troche slaba, bo powinna miec przy max ok. 265g/s a Ty masz max 226g/s. rozrzad i nastawniki tez maja rozjazd, wiec to wszystko moze powodowac ta utrate mocy... no i kola robia robote |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
lukstorpeda
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: d3
Wiek: 44 Dołączył: 07 Cze 2015 Posty: 40 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:37
|
|
|
zegar napisał/a: | Z Audi zwiazany jestem ponad 10 lat, troche rzeczy przerobiłem. Poza tym czesniej jeżdziłem 2.5 TDI i nawet ogarniety motor miałem (NAWET bo nawet jak sie go ogarneło, to wady konstrukcyjne wracały)
a w takim 4.2 jest dużo mniej rzeczy wydaje mi sie ktora moga sie zepsuć.
Nie chciałbym nikogo fatygować, poza tym jestem u Was nowy, dotychczas tylko AKP, więc nie chciałbym też czytać "użyj szukajki" ale jakby była gdzieś instrukcja chociaz co pologować, to tyle jestem w stanie sam zrobić, a może to da zupełnie nowy obraz na stan braku mocy. |
Gdybym ja mial taki problem to w pierwszej kolejnosci podmienilbym przeplywke !!! nie czysci czy sprawdzal logi tylko PODMINIL z innego SPRAWNEGO auta !
kiedys mialem a6 c5 2,4 v6 i sprawdzalem VAS'em wszystko co tylko mozliwe , podmianialem wszystko co jest mozliwe a kolega mechanik na telefon powtarzal wymien przeplywke a ja ,ze nie ma takiej potrzeby , jest ok . wymienilem wszystko z listwami wtryskowymi i wtryskami lacznie a na koncu okazalo sie ze jednak przeplywka !
stracilem caly dzien a moglem poswiecic 10 minut !!
ja obstawiam przeplywke ! |
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:42
|
|
|
Koła kołami, na pewno pare koni przez nie uciekło, ale uwierz mi, podobnie rozpedzało sie moje 2.5tdi.
Może faktycznie nie ma u mnie wszystkiego poustawianego książkowo, ale kiedyś ten samochod naprawdę jechał... zorganizuję jakąś przepływke na probe i zobaczymy co wyjdzie dobrego... |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
lukstorpeda
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: d3
Wiek: 44 Dołączył: 07 Cze 2015 Posty: 40 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:45
|
|
|
zegar napisał/a: | Koła kołami, na pewno pare koni przez nie uciekło, ale uwierz mi, podobnie rozpedzało sie moje 2.5tdi.
Może faktycznie nie ma u mnie wszystkiego poustawianego książkowo, ale kiedyś ten samochod naprawdę jechał... zorganizuję jakąś przepływke na probe i zobaczymy co wyjdzie dobrego... |
kolami to sobie glowy nie zawracaj w ogole ! one moga zabrac ci tylko tyle mocy ze wcale bys tego nie odczul . Skup sie na przeplywce ale takiej , ze masz 1000% gwarancji ,ze jest ok . nie kupuj czasami uzywki " 100% sprawnej " na allegro lub nowego zamiennika ! albo nowa oryginalna albo z jakiegos auta , ktore normalnie jezdzi ! |
|
|
|
|
|