Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2016-09-18, 12:00   

zegar napisał/a:
a Wy koledzy jak macie u siebie? Wszyscy na zerach jezdzicie?


Ja mam tak



zegar napisał/a:
To może źle się wyraziłem...
jadę 100 km/h chce wyprzedzić, but w podłogę, skrzynia zrzuca dwa biegi, silnik wchodzi na np 5 tyś obrotow i nie ma siły ciągnąć.

Faktycznnie napisałem tak jakby był efekt ślizgania się sprzegła, nie nie, skrzynia działa poprawnie.


Hmm, przy 100km/h to raczej powinno zrzucić 4 biegi na 2
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-18, 13:08   

ile biegów powinien zrzucic przy danej predkosci to nie wiem, podałem tylko przyklad.
but w podłoge, redukcja o dwa lub wiecej biegow, no i silnik nie ma mocy pociagnac auta.

kołami sie nie przejmuje, na pewno coś z mocy zabiora, ale przeciez na tych kołach kiedyś auto jezdzilo.

może faktycznie tak zrobie. jak tylko mi wpadnie w rece jakas uzywana przepływka to podmienie i zobacze czy sa jakies efekty.
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-18, 16:46   

Nowa przyplywka kosztuje cos 300-350zl, wiec koszt nie az tak spory a co nowe to nowe.

Jest tu na forum kilka osob z Czestochowy, moze ktos udostepni przeplywka do sprawdzenia. Do D3 pasują rownież te od D2 FL (niei wiem czy też od D2 preFl <bezradny> )
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
zegar 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 71
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-19, 06:50   

Świetnie by było.
Jeśli Ktoś czyta ten wątek i byłby w stanie użyczyć przepływki na próbę to proszę o wiadomość ;)
_________________
Historia pojazdu po VIN - PW
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-19, 07:45   

zegar, użyj szukajki <okok> ja znalazłem ponad 50 osób z Częstochowy

http://www.a8team.pl/seeker.htm

w "Szukam w" zaznaczasz "skąd" i w okienku poniżej wpisujesz "Częstochowa".
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-19, 10:09   

Już o tym było - jak mimo blokad ustawienie jest do bani, to pierwsza rzecz do sprawdzenia/wymiany, to owalne podkładki na kołach wałków. Zwłaszcza, jak przesunięcie jest na obu w tę samą stronę.
 
 
methanex 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2016
Posty: 80
Skąd: SIEDLCE
Wysłany: 2016-09-20, 10:49   

danishow napisał/a:
zegar napisał/a:
Więc rozrząd ok?
Byłoby ok jakbyś miał 0 i 0 a tak jest tak sobie ...więc nie zachwalałbym dnia przed zachodem słońca ;)

methanex napisał/a:
co jeszcze np.
...wspomniany alternator i wisko, rolki na pasku osprzętu pompa wody, rolki paska rozrządu, sam pasek rozrządu (może trze o obudowę), pompa olejowa a nawet wałki rozrządu



Jak odpalam jest zimny silnik i chodzi na większych obrotach to jest ok (ssanie) jak zejdzie z obrotów to zaczyna coś chrobotac. Jadę w czwartek do mechanika ma zobaczyć co to hałasuje
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-20, 11:00   

ślizg uwalony dolny pewnie
 
 
drookash 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-09-20, 11:25   

Jak już tak o mocy i nastawnikach....
Do ilu na hamowni udało wam się TIPa wkręcić w silnikach 40v z esek ?
Pojechałem kontrolnie bez spinki i mi przy 6,5k koleś wrzucił N na skrzyni (mimo, że prosiłem by robił na III biegu by nie wyciął speed limiter) i żeby ciągnął aż wrzuci bieg - na max petardzie do końca. Esa wycina tak około 7200rpm. Wyszło co wyszło... tragedii nie ma.
_________________
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-20, 12:13   

drookash, weź se wsadx cewki z FSI powinny ci poprawić prace silnika
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-20, 12:16   

Apophis napisał/a:
weź se wsadx cewki z FSI powinny ci poprawić prace silnika


:D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
drookash 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-09-20, 16:27   

Tia... a dwell time mi w ecu zmienisz? ;)
Nie mam zamiaru upalic koncowek tranzystorowych ecu ani stopic cewek :(
_________________
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-20, 17:28   

Hahah przecie to sprawdzone że cewki FSI mniej obciażaja niz seryjne :)

W jakim czasie miały by się spalić tranzystory lub same cewki??
 
 
drookash 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-09-20, 17:57   

Wątek o nastawnikach więc nie wypada tu o cewkach...
Zaproponuję Ci 4-pak na wieczór i wujka google aby opowiedział o kilku kluczowych słowach które już wyżej padły - najważniejsze z nich to DWELL TIME, powiąż to z FSI, ecu maps, czy Audi TFSI czy innymi i będziesz miał spoooorą lekturkę na wieczór.
Gdyby to było takie prosty to by tunerzy nie grzebali w mapie dwell ;)
_________________
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-20, 18:03   

Ale nie znasz odpowiedzi na pytanie :) Więc połowa klubu co ma juz te cewki powinna nie jeździć ? :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group -

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.