Autor |
Wiadomość |
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-09-18, 12:00
|
|
|
zegar napisał/a: | a Wy koledzy jak macie u siebie? Wszyscy na zerach jezdzicie? |
Ja mam tak
zegar napisał/a: | To może źle się wyraziłem...
jadę 100 km/h chce wyprzedzić, but w podłogę, skrzynia zrzuca dwa biegi, silnik wchodzi na np 5 tyś obrotow i nie ma siły ciągnąć.
Faktycznnie napisałem tak jakby był efekt ślizgania się sprzegła, nie nie, skrzynia działa poprawnie. |
Hmm, przy 100km/h to raczej powinno zrzucić 4 biegi na 2 |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-18, 13:08
|
|
|
ile biegów powinien zrzucic przy danej predkosci to nie wiem, podałem tylko przyklad.
but w podłoge, redukcja o dwa lub wiecej biegow, no i silnik nie ma mocy pociagnac auta.
kołami sie nie przejmuje, na pewno coś z mocy zabiora, ale przeciez na tych kołach kiedyś auto jezdzilo.
może faktycznie tak zrobie. jak tylko mi wpadnie w rece jakas uzywana przepływka to podmienie i zobacze czy sa jakies efekty. |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-18, 16:46
|
|
|
Nowa przyplywka kosztuje cos 300-350zl, wiec koszt nie az tak spory a co nowe to nowe.
Jest tu na forum kilka osob z Czestochowy, moze ktos udostepni przeplywka do sprawdzenia. Do D3 pasują rownież te od D2 FL (niei wiem czy też od D2 preFl ) |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-19, 06:50
|
|
|
Świetnie by było.
Jeśli Ktoś czyta ten wątek i byłby w stanie użyczyć przepływki na próbę to proszę o wiadomość |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-19, 07:45
|
|
|
zegar, użyj szukajki ja znalazłem ponad 50 osób z Częstochowy
http://www.a8team.pl/seeker.htm
w "Szukam w" zaznaczasz "skąd" i w okienku poniżej wpisujesz "Częstochowa". |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-19, 10:09
|
|
|
Już o tym było - jak mimo blokad ustawienie jest do bani, to pierwsza rzecz do sprawdzenia/wymiany, to owalne podkładki na kołach wałków. Zwłaszcza, jak przesunięcie jest na obu w tę samą stronę. |
|
|
|
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2016-09-20, 10:49
|
|
|
danishow napisał/a: | zegar napisał/a: | Więc rozrząd ok? | Byłoby ok jakbyś miał 0 i 0 a tak jest tak sobie ...więc nie zachwalałbym dnia przed zachodem słońca
methanex napisał/a: | co jeszcze np. | ...wspomniany alternator i wisko, rolki na pasku osprzętu pompa wody, rolki paska rozrządu, sam pasek rozrządu (może trze o obudowę), pompa olejowa a nawet wałki rozrządu |
Jak odpalam jest zimny silnik i chodzi na większych obrotach to jest ok (ssanie) jak zejdzie z obrotów to zaczyna coś chrobotac. Jadę w czwartek do mechanika ma zobaczyć co to hałasuje |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-20, 11:00
|
|
|
ślizg uwalony dolny pewnie |
|
|
|
|
|
|
|
drookash
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 49 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-09-20, 11:25
|
|
|
Jak już tak o mocy i nastawnikach....
Do ilu na hamowni udało wam się TIPa wkręcić w silnikach 40v z esek ?
Pojechałem kontrolnie bez spinki i mi przy 6,5k koleś wrzucił N na skrzyni (mimo, że prosiłem by robił na III biegu by nie wyciął speed limiter) i żeby ciągnął aż wrzuci bieg - na max petardzie do końca. Esa wycina tak około 7200rpm. Wyszło co wyszło... tragedii nie ma. |
_________________ Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij ! |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-20, 12:13
|
|
|
drookash, weź se wsadx cewki z FSI powinny ci poprawić prace silnika |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-20, 12:16
|
|
|
Apophis napisał/a: | weź se wsadx cewki z FSI powinny ci poprawić prace silnika |
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
drookash
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 49 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-09-20, 16:27
|
|
|
Tia... a dwell time mi w ecu zmienisz?
Nie mam zamiaru upalic koncowek tranzystorowych ecu ani stopic cewek |
_________________ Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij ! |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-20, 17:28
|
|
|
Hahah przecie to sprawdzone że cewki FSI mniej obciażaja niz seryjne
W jakim czasie miały by się spalić tranzystory lub same cewki?? |
|
|
|
|
drookash
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 49 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-09-20, 17:57
|
|
|
Wątek o nastawnikach więc nie wypada tu o cewkach...
Zaproponuję Ci 4-pak na wieczór i wujka google aby opowiedział o kilku kluczowych słowach które już wyżej padły - najważniejsze z nich to DWELL TIME, powiąż to z FSI, ecu maps, czy Audi TFSI czy innymi i będziesz miał spoooorą lekturkę na wieczór.
Gdyby to było takie prosty to by tunerzy nie grzebali w mapie dwell |
_________________ Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij ! |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-20, 18:03
|
|
|
Ale nie znasz odpowiedzi na pytanie Więc połowa klubu co ma juz te cewki powinna nie jeździć ? |
|
|
|
|
|