Autor |
Wiadomość |
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-24, 18:46
|
|
|
Ok, dzięki |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-09-24, 18:56 Terkotka przy odpalaniu
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Potwierdzam - w silniku BFM występuje popychacze o podanym numerze części - sam przecież Ci sprawdzałem leon0376
Wpisując w ETKE dla BFM słowo popychacz faktycznie nic nie znajdzie - bo nazywa się to troche inaczej |
Wiem Michal.Ani przez chwile nie watpilem w to co mi podales ale jak gosc mi powiedzial ze tej czesci nie ma w moim silniku to zbielalem i poprostu chcialem pokazac mu na papierze ze nie ma racji.Powiedzial jeszcze ze w miejsce tych "popychaczy" jest jakies osiem innych klamotow i to trzeba wymienic.Jeden klamot mial kosztowac 147€ razy osiem wychodzi niezla sumka.Z nerwow zapomnialem jak to sie nazywa (po ichniemu)ale jak pojde do nich z "obrazkiem"to zapytam o czym do mnie radzil |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-09-24, 19:58
|
|
|
Ale jak by nie liczyc to dzwigienek jest 16 Chyba ze na glowice to 8; |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-09-24, 22:11
|
|
|
dzwigienek na głowicy jest 8. Ssące 4x3 i wydech 4x2. Co by nie kombinowac popychacze sa wymienne. W aso kosztuja cos w okolicy 50zl... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-26, 07:05
|
|
|
077109320CB wkładka regulacyjna 48 zł brutto |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-09-26, 19:41
|
|
|
Dzieki chlopaki bede ich "oswiecal" |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2016-09-30, 15:31
|
|
|
a więc tak :
Po przeczytaniu wątku zacząłem nasłuchiwać nastawników, po dłuższym tzn. nocnym postoju coś tam słychać przez 0.5 sek. Dodam , że raz się pojawia ten dźwiek a innym razem już nie.
Zacząłem się martwić , znajomy podłączył kompa i zaczeliśmy jeździć. Rozrząd ustawiony na 0 ,
Podczas jazdy oba nastawniki równiutko wstają i maja maxymalne odchylenie 21-22.
Nie mam logów dynamicznych .
Olać to i się nie przejmować? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-30, 16:03
|
|
|
methanex, olej i zyj spokojnie i nie zarażaj się syndromem prestona |
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-30, 16:21
|
|
|
Bo widzisz... nastawników się nie nasłuchuje czy stukają. Jeśli stukają to słychać to dwa domy dalej |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-30, 16:31
|
|
|
Dobry olej lac, czesto zmieniać i trzymać stan połowa-max nie niżej i bedzie git. |
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-30, 16:43
|
|
|
Jaki to jest dobry? Castrol 0w30 sie nada? |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-30, 17:10
|
|
|
NIEEEE
Czytaj temat o olejach! |
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2016-09-30, 17:54
|
|
|
@Apophis
@zegar
Znajomy radził aby lać valvoline 5w50 ale nie róbmy off topa
To się bardzo uspokoiłem tymi nastawnikami Bo mam auto które ma na prawdę niski przebieg i chyba wszystko to potwierdza jak na razie
w ogóle jaką rolę pełnią te nastawniki? w 4.2 32v tego nie ma i jest spokój, w 40v musieli to wsadzić |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-30, 17:54
|
|
|
Taki lejo w aso
Jest jakiś specjalny temat do poczytania o olejach czy tak z wątków wyrwane ? |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|