Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-13, 05:59
|
|
|
nastawniki w spoczynku są tak samo przestawione robiłem to już kilka razy jak nie więcej
i tylko ustawiałem znaczki na wałkach na panewki
jak rozbierałem dobrze ustawione to aby tego parę razy nie robić
to sobie łańcuch względem kół wałka znaczyłem
wtedy za pierwszym razem się udawało
wytłumacz mi co masz innego ?
bo ja nie rozumiem mają być w punktach wałki
tu i tu |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-13, 07:23
|
|
|
Porownaj zdjęcia to się dowiesz o co mi chodzi. Jakby kolega założył tak jak na swoim załączonym zdjeciu to by sie nie nacieszył. Co do położenia wałków kwadraciki w trójkaciki to sie nie czepiam ze jest tak samo. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-13, 09:53
|
|
|
normalnie się czepiasz
ja jak zmieniałem to nie było na nowych łańcuchach tych znaków
napinacz w stanie spoczynku zawsze jest tak samo
jeśli wałki są zgodne z panewkami oznaczenia to jest dobrze chyba że napinacz akiś przestawiony |
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-13, 10:50
|
|
|
Poprostu mam uwagi to tego co napisałeś. Pokazałem zdjęcia jak ma byc. Napewno nie tak jak w V6. |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-05-13, 11:02
|
|
|
macisz a masz wiecej takich zdjec co i jak? |
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-13, 13:42
|
|
|
mam, napisz mi adres mailowy na prv to ci podesle. |
|
|
|
|
|
|
|
geko28
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: G
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-05-13, 13:48
|
|
|
"macisz12" jak możesz to też mi wyślij. prv poszedł |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-05-13, 17:18
|
|
|
ja jeszcze musze sprawdzic czy w aqf tez jest 15 oczek na tej jednej glowicy |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-13, 18:57
|
|
|
łańcuchy są takie same przy
1.8 v6 v8
matko boska ale wy sobie życie utrudniacie
jeśli jest na znaczkach to tak ma być i nie ma znaczenia czy wyżej wymienione motory |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-19, 19:50
|
|
|
no można zmienić gumki
ale wytarty też pewnie jest |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-19, 20:06
|
|
|
to to mozna poddac regeneracji ??? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-20, 06:21
|
|
|
tak tylko jak ci się uda rozebrać aby nie popsuć
i jak nie jest dojechany
Wpadłem na to ale jak mi się nudziło i ja jeszcze bym zamoczył go w jakimś nitro czy coś na noc aby odmokły nagary . |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-20, 19:53
|
|
|
a skad wziasc te wszystkie uszczelki nowe ? moze sa gdzies w PL firmy ktore zrobią to profesionalnie ?? ostatnio z sąsiadem gadałem on jest inżynierem w firmie produkującej części do samolotów i mówił ze jak najbardziej powinno się dac to zrobić pytanie gdzie |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-20, 19:56
|
|
|
tam masz normalne uszczelniacze nie kosmiczne
na allegro masz do wyboru |
|
|
|
|
|