Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-08, 13:46   

Witam!

uszek napisał/a:
preston81 napisał/a:
uszek napisał/a:
Niby nie ale robiłem rozrząd i doszedłem do wniosku ze nie będę się bawił z nimi znow za rok, wymieniłem na orginalne


oryginalne? pamiętam kupowales tutaj na forum od kogos po malym przebiegu 2szt i na oryginaly to one nie wyglądały

ale sa orginaly
.-no i wlasnie tu jest przyklad jednej z wielu goralskich prawd w tym watku. :D

Stefan.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-03-08, 16:03   

pepi napisał/a:
FOSS napisał/a:
nie montuje się ich zamiennie :)

-trzeba było powiedzieć to temu kowalowi co składał mój poprzedni motor <jezu>

Nie tobie pierwszemu tak zrobiono - opisywałem już na facebooku jedną taką D3 co koledze w innym warsztacie również założyli nastawnik z prawej głowicy na lewą :/
Do tego rozrząd przestawiony był zarówno na łańcuchu jak i na pasku i jeszcze wciskali koledze ciemnoty, że znają się na tej robocie i że rozrząd składają na blokadach :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-08, 21:03   

FOSS napisał/a:
i jeszcze wciskali koledze ciemnoty, że znają się na tej robocie i że rozrząd składają na blokadach :/


niektorzy to sa magicy...kiedys jak takiemu powiedzialem ze lancuch na lewej glowicy ustawiany jest na znakach na walkach na 15 bolcow a na prawej glowicy na 16, to mnie wyslmial mowiac ze to jakies forumowe brednie bo powinno,, musi byc, i jest zawsze po rowno....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-09, 19:04   

martin_rs4 napisał/a:

1. walniety zaworek zwrotny w napinaczu (a dokladnie sprezynka ktora trzyma kulke :) ) i szybko schodzi z niego olej nie napinajac tloka.
2. sprezynka ktora siedzi w tloku jest juz na tyle wyrobiona, ze nie jest wstanie napiac owego tloka z prowadnica lancucha, przez co stuka.

Tu chodzi o jedną i tą samą sprężynę?

DODANO:
majkaistefan napisał/a:
Witam!

To wszystko jak wrozenie z fusow.Obserwowal ktos cisnienie oleju przy uruchomieniu?


Stefan.


A Ty obserwowałeś? to podziel się wrażeniami, z chęcią dowiemy się czegoś nowego...
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-09, 19:24   

beyer28 napisał/a:
martin_rs4 napisał/a:

1. walniety zaworek zwrotny w napinaczu (a dokladnie sprezynka ktora trzyma kulke :) ) i szybko schodzi z niego olej nie napinajac tloka.
2. sprezynka ktora siedzi w tloku jest juz na tyle wyrobiona, ze nie jest wstanie napiac owego tloka z prowadnica lancucha, przez co stuka.

Tu chodzi o jedną i tą samą sprężynę?


nie...

* w miejscu gdzie olej wlatuje to napinacza jest zawor kulkowy. Ta kulka dociskana jest mala sprezynka aby olej nie wylatywal z napinacza i trzymal tloki porwadnic lancucha caly czas napiete podczas gdy silnik jest wylaczony. Jesli ta sprezynka sie wyrobi lub wypadnie <niewiem> - cokolwiek...to zawor nie trzyma cisnienia oleju i napinacz przy rozruchu moze stukac.

* ta druga sprezyna jest "schowana" w tloku porwadnicy i ma za zadanie dodatkowo oprocz cisnienia oleju napinac tlok.

tak czy inaczej najwiekszy wplyw ma cisnienie oleju oraz zaworek zwrotny oleju w napinaczu, ale sama ta duza sprezyna w tloku prowadnicy, jesli jest wyrobniona, to tez przyczynia sie do stukania nienapietego lancucha...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-20, 18:32   

martin_rs4, I lak tam Marcinie nowe sprężynki? :) dają radę?
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-20, 18:58   

beyer28 napisał/a:
I lak tam Marcinie nowe sprężynki? :) dają radę?


gówno dają...nic nie dają :/ tzn... niezupełnie...objawy mam zupełnie odwrotne od opisywanych. Na zimnym silniku jest cichutko natomiast na cieplym ale po postoju dluzszym niz 30min stuknie przez te 3 sek. i cisza ;(
Bo moge jezdzic caly dzien i jak go wyłącze i po chwili włącze to cisza ale po dłuższym upływie czasu stuka i tyle...

no nic narazie mam plan włożyć używki od Adriana z tego silnika co to mu wał cały rozwaliło z udokumentowanym przebiegiem 230tysi. Jesli bedzie ok to powinno moim zdanim kolejne 100tysi wytrzymać... a jak nie to kupuje chinola <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-20, 19:08   

Czyli jednak to nie to...To nie lepiej od razu drugiego chinola zapodać niż niepewną używkę wrzucać. A ten pierwszy zamiennik co wrzucałeś daje radę?bo już trochę na nim jeździsz...
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-20, 19:52   

beyer28 napisał/a:
ten pierwszy zamiennik co wrzucałeś daje radę?bo już trochę na nim jeździsz...


daje rade i na razie cisza od sierpnia 2014. Niestety nie mam narazie na nowego chinola nawet te 600z, bo musiałem kupić synkowi fotelik do auta, no i teraz wyszła jeszcze maglownica...a poza tym zakładamy z żona firme i każda kasa sie teraz liczy ;)

Mam o tyle komfortowo że jak te od Adriana będą też stukać to mogę mu je zwrócić. A że sam to wymieniam co mnie nic nie kosztuje oprócz 1 dnia urlopu w pracy z 38 dni które mi zostały :D to szybko sie przekonam co i jak.

A bede wymieniał tylko jeden bo ten chinol jeszcze smiga ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-20, 20:39   

Sam wymieniasz nastawnik z łańcuchem...Gratuluję fachowości <okioki> To Ty może warsztat powinieneś otworzyć ;)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-20, 20:44   

beyer28 napisał/a:
Sam wymieniasz nastawnik z łańcuchem


bez łańcucha :D łancuch jak cos to przy rorządzie, choć watpie ze łańcuch jest wyciagnięty. ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-28, 20:46   

..jestem świeżo po wymianie nastawnika na ori używke i jest moc :D W końcu nastała cisza <hura> cały dzień prawie testowałem i na prawde jest super. Mam nadzieję że jeszcze troche pochodzi ;)

Po raz kolejny wielkie podziękowania dla Adriana za kolejne częsci w bdb stanie <okioki>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2015-03-29, 15:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-29, 14:46   

poczekaj :D do zimy -mrozu
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-29, 15:30   

pepi, do zimy daleko, a do tego czasu będę się delektował ciszą :P

Poza tym nie powiedziane ze będą stukać...jak tam twój motor? Cos się dzieje po wymianie, np. właśnie z nastawnikami?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-29, 17:08   

u mnie nie słychać od wymiany motoru ani razu :D
oleju też nie ubywa jak nie audi :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.