Autor |
Wiadomość |
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-08, 13:46
|
|
|
Witam!
uszek napisał/a: | preston81 napisał/a:
uszek napisał/a:
Niby nie ale robiłem rozrząd i doszedłem do wniosku ze nie będę się bawił z nimi znow za rok, wymieniłem na orginalne
oryginalne? pamiętam kupowales tutaj na forum od kogos po malym przebiegu 2szt i na oryginaly to one nie wyglądały
ale sa orginaly | .-no i wlasnie tu jest przyklad jednej z wielu goralskich prawd w tym watku.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-03-08, 16:03
|
|
|
pepi napisał/a: | FOSS napisał/a: | nie montuje się ich zamiennie |
-trzeba było powiedzieć to temu kowalowi co składał mój poprzedni motor <jezu> |
Nie tobie pierwszemu tak zrobiono - opisywałem już na facebooku jedną taką D3 co koledze w innym warsztacie również założyli nastawnik z prawej głowicy na lewą
Do tego rozrząd przestawiony był zarówno na łańcuchu jak i na pasku i jeszcze wciskali koledze ciemnoty, że znają się na tej robocie i że rozrząd składają na blokadach |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-08, 21:03
|
|
|
FOSS napisał/a: | i jeszcze wciskali koledze ciemnoty, że znają się na tej robocie i że rozrząd składają na blokadach |
niektorzy to sa magicy...kiedys jak takiemu powiedzialem ze lancuch na lewej glowicy ustawiany jest na znakach na walkach na 15 bolcow a na prawej glowicy na 16, to mnie wyslmial mowiac ze to jakies forumowe brednie bo powinno,, musi byc, i jest zawsze po rowno.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-09, 19:04
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: |
1. walniety zaworek zwrotny w napinaczu (a dokladnie sprezynka ktora trzyma kulke ) i szybko schodzi z niego olej nie napinajac tloka.
2. sprezynka ktora siedzi w tloku jest juz na tyle wyrobiona, ze nie jest wstanie napiac owego tloka z prowadnica lancucha, przez co stuka.
|
Tu chodzi o jedną i tą samą sprężynę?
DODANO:
majkaistefan napisał/a: | Witam!
To wszystko jak wrozenie z fusow.Obserwowal ktos cisnienie oleju przy uruchomieniu?
Stefan. |
A Ty obserwowałeś? to podziel się wrażeniami, z chęcią dowiemy się czegoś nowego... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-09, 19:24
|
|
|
beyer28 napisał/a: | martin_rs4 napisał/a: |
1. walniety zaworek zwrotny w napinaczu (a dokladnie sprezynka ktora trzyma kulke ) i szybko schodzi z niego olej nie napinajac tloka.
2. sprezynka ktora siedzi w tloku jest juz na tyle wyrobiona, ze nie jest wstanie napiac owego tloka z prowadnica lancucha, przez co stuka.
|
Tu chodzi o jedną i tą samą sprężynę? |
nie...
* w miejscu gdzie olej wlatuje to napinacza jest zawor kulkowy. Ta kulka dociskana jest mala sprezynka aby olej nie wylatywal z napinacza i trzymal tloki porwadnic lancucha caly czas napiete podczas gdy silnik jest wylaczony. Jesli ta sprezynka sie wyrobi lub wypadnie <niewiem> - cokolwiek...to zawor nie trzyma cisnienia oleju i napinacz przy rozruchu moze stukac.
* ta druga sprezyna jest "schowana" w tloku porwadnicy i ma za zadanie dodatkowo oprocz cisnienia oleju napinac tlok.
tak czy inaczej najwiekszy wplyw ma cisnienie oleju oraz zaworek zwrotny oleju w napinaczu, ale sama ta duza sprezyna w tloku prowadnicy, jesli jest wyrobniona, to tez przyczynia sie do stukania nienapietego lancucha... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-20, 18:58
|
|
|
beyer28 napisał/a: | I lak tam Marcinie nowe sprężynki? dają radę? |
gówno dają...nic nie dają tzn... niezupełnie...objawy mam zupełnie odwrotne od opisywanych. Na zimnym silniku jest cichutko natomiast na cieplym ale po postoju dluzszym niz 30min stuknie przez te 3 sek. i cisza ;(
Bo moge jezdzic caly dzien i jak go wyłącze i po chwili włącze to cisza ale po dłuższym upływie czasu stuka i tyle...
no nic narazie mam plan włożyć używki od Adriana z tego silnika co to mu wał cały rozwaliło z udokumentowanym przebiegiem 230tysi. Jesli bedzie ok to powinno moim zdanim kolejne 100tysi wytrzymać... a jak nie to kupuje chinola <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-20, 19:52
|
|
|
beyer28 napisał/a: | ten pierwszy zamiennik co wrzucałeś daje radę?bo już trochę na nim jeździsz... |
daje rade i na razie cisza od sierpnia 2014. Niestety nie mam narazie na nowego chinola nawet te 600z, bo musiałem kupić synkowi fotelik do auta, no i teraz wyszła jeszcze maglownica...a poza tym zakładamy z żona firme i każda kasa sie teraz liczy
Mam o tyle komfortowo że jak te od Adriana będą też stukać to mogę mu je zwrócić. A że sam to wymieniam co mnie nic nie kosztuje oprócz 1 dnia urlopu w pracy z 38 dni które mi zostały to szybko sie przekonam co i jak.
A bede wymieniał tylko jeden bo ten chinol jeszcze smiga |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-20, 20:39
|
|
|
Sam wymieniasz nastawnik z łańcuchem...Gratuluję fachowości <okioki> To Ty może warsztat powinieneś otworzyć |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-20, 20:44
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Sam wymieniasz nastawnik z łańcuchem |
bez łańcucha łancuch jak cos to przy rorządzie, choć watpie ze łańcuch jest wyciagnięty. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-28, 20:46
|
|
|
..jestem świeżo po wymianie nastawnika na ori używke i jest moc W końcu nastała cisza <hura> cały dzień prawie testowałem i na prawde jest super. Mam nadzieję że jeszcze troche pochodzi
Po raz kolejny wielkie podziękowania dla Adriana za kolejne częsci w bdb stanie <okioki> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2015-03-29, 15:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-29, 14:46
|
|
|
poczekaj do zimy -mrozu |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-29, 15:30
|
|
|
pepi, do zimy daleko, a do tego czasu będę się delektował ciszą
Poza tym nie powiedziane ze będą stukać...jak tam twój motor? Cos się dzieje po wymianie, np. właśnie z nastawnikami? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-29, 17:08
|
|
|
u mnie nie słychać od wymiany motoru ani razu
oleju też nie ubywa jak nie audi |
|
|
|
|
|