Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-04-20, 06:45
|
|
|
spadek prądu pewnie poniżej pewnego pułapu |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-04-25, 22:42
|
|
|
to że macie cisze raz po raz przy odpaleniu zalezy od tego jak sie ustawi rozrząd przy zgaszeniu bedzie jak mowicie 50x z rzedu nic nie puka a pozniej chlast i pukanie , jesli nie czujecie spadku mocy i nie ma bledow mozecie to zlac i czekac na czestsze objawy klekotania nastawnikow , pojawiajace sie bledy na vagu a nawet klekot na cieplym podczas jazdy lub na jalowym do puki nie depniecie ... wtedy prawdopodobnie nie bedzie juz slizgu koniec koncow bedzie taki ze wymienicie
pytanie na co oryginal czy zamiennik ? stan oleju pilnowac ...im mniej tym czesciej bedzie klekotalza wymiane brac sie przy ciaglym klekocie , lub bledach |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-04-30, 14:08
|
|
|
cholerka Panowie powiem wam, że można ogłupieć z tymi napinaczami nie miałem do tej pory czasu na wymiane, ale odkąd zrobiło się na polu ciepło, to tylko na zimnym silniku potrafią delikatnie zaklepać, i to ledwo co słychać mimo to zdam relacje po montażu zamienników |
|
|
|
|
Dzeju
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 13 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-04-30, 15:05
|
|
|
Witam, ja po wymianie na zamienniki nacieszylem sie chwile, po czym 1 padl, wymiana z allegro i... 4 zawory pogiete, glowa do ponownej roboty. Teraz oryginaly. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-04-30, 16:11
|
|
|
no to współczuje ... a na pewno zawinił nastawnik ?? od kogo je brałeś mozesz dac namiar by unikać tego źródła ?? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-04-30, 16:53
|
|
|
Dzeju napisał/a: | Witam, ja po wymianie na zamienniki nacieszylem sie chwile, po czym 1 padl, wymiana z allegro i... 4 zawory pogiete, glowa do ponownej roboty. Teraz oryginaly. |
I dlatego każdemu kto pyta mnie o nastawniki mówię, że tylko oryginał z ASO i robotę zlecić komuś kto ma już w tym zakresie jakieś głębsze doświadczenie.
Albo zrobić samemu jeżeli ktoś czuje się na siłach. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-04-30, 18:52
|
|
|
Dzeju napisał/a: | wymiana z allegro i... 4 zawory pogiete, glowa do ponownej roboty |
preston81 napisał/a: | a na pewno zawinił nastawnik ?? od kogo je brałeś mozesz dac namiar by unikać tego źródła ?? |
dokładnie jak możesz to wrzuć tu sprzedawce...choć zastanawia mnie czy to aby na pewno nastawnik, a nie zły montaż, np. źle ustawione wałki względem znaków, lub przestawiony łańcuch na wałkach.
Mało który mechanik wie że łańcuch powinien byc ustawiony na wałkach na lewej głowicy na 15 bolcow a po prawej na 16 bolców.
Ja miałem podobny przypadek ale z oryginalem. Jak powiedziałem mechanikowi że liczba bolców nie jest taka sama to mówił, że nie może być bo przecież to są te same głowicie i to sensu by nie miało... Jak założył i nagle silnik zaczał kulać to powiedział że prawdopodobnie nie napiął i łańcuch przeskoczył ;(
ale jak się przyjrzałem to szczerze mówiąc nie chce mi się wierzyć że łańcuch może przeskoczyć jak tam jest wszędzie ciasno jak cholera <niewiem>
Kupiłem zamiennik z allegro i smiga do dzis narazie bez problemów, ale wałki i łańcuch zakładałem już z mechaniorem wg Elsy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-30, 18:57
|
|
|
Dzeju, Uparłes się na buble jakieś. Jedne polatały chwile drugi padł razem z zaworami po odpaleniu. Dopiero co miałes robione czapki więc rozumiem że kasy skąpo ale chytry dwa razy traci wlasnie.
Jeden Martin co smiga jakoś to raczej ewenement.
Kolega k44761 tez ma w D3 buble ktore co prawda jeżdza ale wala błedami i maja złe odczyty więc ich los przesądzony.
Zastanawia mnie czemu w DE nie ma tak powszechnego problemu z tym jak w PL. Na pewno maja lesze oleje a nie jak u nas większośc leje polecane castrole i inne syfy. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-04-30, 19:58
|
|
|
w DE to za tygodnówke sobie taki kupisz i nie bedzie trzeba sleczec i plakac nad wymiana |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-30, 20:00
|
|
|
No jest tańszy wzgledem zarobków ale wymiana droższa |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-04-30, 20:29
|
|
|
No moje faktycznie są ciche,ale walą błędami.
Mam nowe (prawie) moje własne kupione przeze mnie w ASO nastawniki do D2 FL 4.2 AQF, zastanawiam się czy do BFL będą pasowały. Są z wyglądu identyczne, obmierzyłem je i chyba dla testu wymienię.
Obadamy co z tego wyjdzie. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
Dzeju
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 13 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-05-01, 06:31
|
|
|
Zalozono je poprawnie, bylo super cicho przez 2 tygodnie, odpalenie i zaczelo walic bledami i trzeslo silnikiem. Diagnoza padl jeden z napinaczy, wymiana z allegro najpierw na jakas czesc nastawnika, zalozono i dalej to samo z silnikiem. Kolejny kontakt na wymiane calego nastawnika, po montazu trzask. Odnosnie od kogo kupione to szeryfish moze sie wypowiedziec bo serwisuje mi caly czas S8 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-05-01, 08:09
|
|
|
k44761 napisał/a: | Mam nowe (prawie) moje własne kupione przeze mnie w ASO nastawniki do D2 FL 4.2 AQF, zastanawiam się czy do BFL będą pasowały. |
Końcówka nr jest inna jak i cena minimalnie. |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-05-01, 08:49
|
|
|
Apophis napisał/a: | Jeden Martin co smiga jakoś to raczej ewenement. |
w sumie jak to wszystko czytam to faktycznie sie mi trafiła sprawna sztuka ... tfu tfu
ale sam nie jestem bo przecież kilku innych kolegów tu też wymieniało i jest ok... nooo może oprócz kolegi pepi |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-05-01, 08:52
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Mało który mechanik wie że łańcuch powinien byc ustawiony na wałkach na lewej głowicy na 15 bolcow a po prawej na 16 bolców.
Ja miałem podobny przypadek ale z oryginalem. Jak powiedziałem mechanikowi że liczba bolców nie jest taka sama to mówił, że nie może być bo przecież to są te same głowicie i to sensu by nie miało... Jak założył i nagle silnik zaczał kulać to powiedział że prawdopodobnie nie napiął i łańcuch przeskoczył ;( |
Pewnikiem nie wszyscy podzielą mój pogląd ale ja uważam, że jeżeli musisz mechanika informować jak ma być poskładany rozrząd to jest to znak, że powinieneś poszukać kogoś innego. Tym bardziej kiedy mechanik nie odczuwa potrzeby pogłębiania swojej wiedzy, nie wiem gdzie i w jaki sposób tą wiedzę posiąść i jeszcze nie ma to tej roboty właściwych narzędzi.
I moim zdaniem podobnie należy podejść do wielu napraw w A8 bo popsuć łatwo ale chętnych do wzięcia za to odpowiedzialności to ze świecą szukać.... LPG, pneumatyka, ASB, elektronika..... wiele rzeczy łatwo popsuć ale przywrócenie ich do sprawności często wiąże się z większymi kosztami
k44761 napisał/a: | Mam nowe (prawie) moje własne kupione przeze mnie w ASO nastawniki do D2 FL 4.2 AQF, zastanawiam się czy do BFL będą pasowały. Są z wyglądu identyczne, obmierzyłem je i chyba dla testu wymienię. |
Po numerach AQF i BFL są inne - w BFL są takie same jak w AQG czyli również 3.7V8
Czy w rzeczywistości da się je zastosować zamiennie nie wiem ale praktyka pokazuje, że jak po numerach są inne to jednak czymś się różnią. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|