Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-04-20, 06:45   

spadek prądu pewnie poniżej pewnego pułapu ;)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-04-25, 22:42   

to że macie cisze raz po raz przy odpaleniu zalezy od tego jak sie ustawi rozrząd :) przy zgaszeniu bedzie jak mowicie 50x z rzedu nic nie puka a pozniej chlast i pukanie , jesli nie czujecie spadku mocy i nie ma bledow mozecie to zlac i czekac na czestsze objawy klekotania nastawnikow , pojawiajace sie bledy na vagu a nawet klekot na cieplym podczas jazdy lub na jalowym do puki nie depniecie ... wtedy prawdopodobnie nie bedzie juz slizgu koniec koncow bedzie taki ze wymienicie
pytanie na co oryginal czy zamiennik ? :) stan oleju pilnowac ...im mniej tym czesciej bedzie klekotalza wymiane brac sie przy ciaglym klekocie , lub bledach
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-04-30, 14:08   

cholerka Panowie powiem wam, że można ogłupieć z tymi napinaczami :D nie miałem do tej pory czasu na wymiane, ale odkąd zrobiło się na polu ciepło, to tylko na zimnym silniku potrafią delikatnie zaklepać, i to ledwo co słychać :D mimo to zdam relacje po montażu zamienników :)
 
 
Dzeju 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-04-30, 15:05   

Witam, ja po wymianie na zamienniki nacieszylem sie chwile, po czym 1 padl, wymiana z allegro i... 4 zawory pogiete, glowa do ponownej roboty. Teraz oryginaly.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-04-30, 16:11   

no to współczuje ... a na pewno zawinił nastawnik ?? od kogo je brałeś mozesz dac namiar by unikać tego źródła ??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-04-30, 16:53   

Dzeju napisał/a:
Witam, ja po wymianie na zamienniki nacieszylem sie chwile, po czym 1 padl, wymiana z allegro i... 4 zawory pogiete, glowa do ponownej roboty. Teraz oryginaly.

I dlatego każdemu kto pyta mnie o nastawniki mówię, że tylko oryginał z ASO i robotę zlecić komuś kto ma już w tym zakresie jakieś głębsze doświadczenie.
Albo zrobić samemu jeżeli ktoś czuje się na siłach.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-04-30, 18:52   

Dzeju napisał/a:
wymiana z allegro i... 4 zawory pogiete, glowa do ponownej roboty


preston81 napisał/a:
a na pewno zawinił nastawnik ?? od kogo je brałeś mozesz dac namiar by unikać tego źródła ??


dokładnie jak możesz to wrzuć tu sprzedawce...choć zastanawia mnie czy to aby na pewno nastawnik, a nie zły montaż, np. źle ustawione wałki względem znaków, lub przestawiony łańcuch na wałkach.

Mało który mechanik wie że łańcuch powinien byc ustawiony na wałkach na lewej głowicy na 15 bolcow a po prawej na 16 bolców. ;)

Ja miałem podobny przypadek ale z oryginalem. Jak powiedziałem mechanikowi że liczba bolców nie jest taka sama to mówił, że nie może być bo przecież to są te same głowicie i to sensu by nie miało... Jak założył i nagle silnik zaczał kulać to powiedział że prawdopodobnie nie napiął i łańcuch przeskoczył ;(

ale jak się przyjrzałem to szczerze mówiąc nie chce mi się wierzyć że łańcuch może przeskoczyć jak tam jest wszędzie ciasno jak cholera <niewiem>

Kupiłem zamiennik z allegro i smiga do dzis narazie bez problemów, ale wałki i łańcuch zakładałem już z mechaniorem wg Elsy ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-30, 18:57   

Dzeju, Uparłes się na buble jakieś. Jedne polatały chwile drugi padł razem z zaworami po odpaleniu. Dopiero co miałes robione czapki więc rozumiem że kasy skąpo ale chytry dwa razy traci wlasnie.

Jeden Martin co smiga jakoś to raczej ewenement.
Kolega k44761 tez ma w D3 buble ktore co prawda jeżdza ale wala błedami i maja złe odczyty więc ich los przesądzony.

Zastanawia mnie czemu w DE nie ma tak powszechnego problemu z tym jak w PL. Na pewno maja lesze oleje a nie jak u nas większośc leje polecane castrole i inne syfy.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-04-30, 19:58   

w DE to za tygodnówke sobie taki kupisz i nie bedzie trzeba sleczec i plakac nad wymiana
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-30, 20:00   

No jest tańszy wzgledem zarobków ale wymiana droższa :D
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-04-30, 20:29   

No moje faktycznie są ciche,ale walą błędami.
Mam nowe (prawie) moje własne kupione przeze mnie w ASO nastawniki do D2 FL 4.2 AQF, zastanawiam się czy do BFL będą pasowały. Są z wyglądu identyczne, obmierzyłem je i chyba dla testu wymienię.
Obadamy co z tego wyjdzie.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Dzeju 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-05-01, 06:31   

Zalozono je poprawnie, bylo super cicho przez 2 tygodnie, odpalenie i zaczelo walic bledami i trzeslo silnikiem. Diagnoza padl jeden z napinaczy, wymiana z allegro najpierw na jakas czesc nastawnika, zalozono i dalej to samo z silnikiem. Kolejny kontakt na wymiane calego nastawnika, po montazu trzask. Odnosnie od kogo kupione to szeryfish moze sie wypowiedziec bo serwisuje mi caly czas S8
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-05-01, 08:09   

k44761 napisał/a:
Mam nowe (prawie) moje własne kupione przeze mnie w ASO nastawniki do D2 FL 4.2 AQF, zastanawiam się czy do BFL będą pasowały.

Końcówka nr jest inna jak i cena minimalnie.
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-05-01, 08:49   

Apophis napisał/a:
Jeden Martin co smiga jakoś to raczej ewenement.


w sumie jak to wszystko czytam to faktycznie sie mi trafiła sprawna sztuka ... tfu tfu :D

ale sam nie jestem bo przecież kilku innych kolegów tu też wymieniało i jest ok... nooo może oprócz kolegi pepi :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-05-01, 08:52   

martin_rs4 napisał/a:
Mało który mechanik wie że łańcuch powinien byc ustawiony na wałkach na lewej głowicy na 15 bolcow a po prawej na 16 bolców. ;)

Ja miałem podobny przypadek ale z oryginalem. Jak powiedziałem mechanikowi że liczba bolców nie jest taka sama to mówił, że nie może być bo przecież to są te same głowicie i to sensu by nie miało... Jak założył i nagle silnik zaczał kulać to powiedział że prawdopodobnie nie napiął i łańcuch przeskoczył ;(

Pewnikiem nie wszyscy podzielą mój pogląd ale ja uważam, że jeżeli musisz mechanika informować jak ma być poskładany rozrząd to jest to znak, że powinieneś poszukać kogoś innego. Tym bardziej kiedy mechanik nie odczuwa potrzeby pogłębiania swojej wiedzy, nie wiem gdzie i w jaki sposób tą wiedzę posiąść i jeszcze nie ma to tej roboty właściwych narzędzi. <nienie>

I moim zdaniem podobnie należy podejść do wielu napraw w A8 bo popsuć łatwo ale chętnych do wzięcia za to odpowiedzialności to ze świecą szukać.... LPG, pneumatyka, ASB, elektronika..... wiele rzeczy łatwo popsuć ale przywrócenie ich do sprawności często wiąże się z większymi kosztami :/

k44761 napisał/a:
Mam nowe (prawie) moje własne kupione przeze mnie w ASO nastawniki do D2 FL 4.2 AQF, zastanawiam się czy do BFL będą pasowały. Są z wyglądu identyczne, obmierzyłem je i chyba dla testu wymienię.

Po numerach AQF i BFL są inne - w BFL są takie same jak w AQG czyli również 3.7V8
Czy w rzeczywistości da się je zastosować zamiennie nie wiem ale praktyka pokazuje, że jak po numerach są inne to jednak czymś się różnią.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.