Autor |
Wiadomość |
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-02-06, 22:07
|
|
|
Do niczego. Uwierz. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-06, 22:09
|
|
|
czyli pozostaje oryginal wie ktos ile sobie życzą ?? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-06, 22:23
|
|
|
preston81 napisał/a: | mi powiedzial mechanik (ktory ósemkami zajmuje się od samego początku) że mam się nie przejmować , jak będzie się nasilać lub podczas jazdy vędzie słychać to zabrać się za wymianę
bayer skąd pewność że te z allegro są do niczego?? |
Nie no pewności żadnej nie mam, że te z allegro się nie nadają, aczkolwiek chłopaki tu piszą, że tylko aso. Foss mi to samo powiedział. Sam osobiście też wolałbym te zamienniki, bo wiadomo 600zł, a ponad 2tysie to jednak spora różnica. Ale też nie chciałbym przekonać się na własnym silniku, że te chińskie jednak się nie nadają Ale na spokojnie, póki co jeszcze nie planuję.Jak widać, dość dużo ujawnionych przypadłości w a8 z tymi nastawnikami. Ciekawe ilu jest takich, którzy też to mają, a jeszcze o tym nie wiedzą, bo tak naprawdę to trwa przez ułamek sekundy i w kabinie wogule nie słyszalne, jak np u mnie.Sam dostrzegłem to przypadkiem, gdy narzeczona odpalała auto, a ja stałem na zewnątrz z papierosem. Chciałem usłyszeć jak brzmi rozruch po tygodniowym postoju |
Ostatnio zmieniony przez beyer28 2014-02-07, 08:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-07, 08:10
|
|
|
ale to ze stuka to nie tylko nastawniki
może jeszcze hydraulika -masz zaworki spływu z głowic
może być coś z ciśnieniem oleju motor po 300 tys już nie jest nowy może już mieć problemy
bo po takim przebiegu odzywają się
Co do chinoli ja kupiłem dwa jeden był uszkodzony to znaczy olej gubił
ale trafiłem tak że sprawa trwa od września i ani napinacza ani kasy
sprawa zgłoszona na allegro ale
jak czytuję wisi im to mogę zgłaszać gdzie chcę .
A co do jakości miałem pecha ale rozbierałem motor ileś tam razy bo nie wiedziałem co się stało i na nowych napinaczach łańcuch jest twardy
a na starych tak nie było .
Co do trwałości się nie wypowiem bo może pracował ze 15 min
dobrze że zmieniłem motor bo bym do dzisiaj nie miał napinacza |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-07, 09:07
|
|
|
pepi napisał/a: |
dobrze że zmieniłem motor bo bym do dzisiaj nie miał napinacza |
Tak z ciekawosci zapytam.zmieniales silnik na taki sam, jaki miales? Tzn. O tym samym oznaczeniu (AQF?) Bo zastanawiam sie, ze gdyby kiedys nie daj Boze, odpukac cos sie stalo z silnikiem i trzeba by bylo go wymienic.Znalezienie AQFa raczej graniczy z cudem, no i nasuwa sie pytanie: czy silnik o innym oznaczeniu podejdzie? |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-07, 09:34
|
|
|
Pisałem do chińczyka o nastawniki odpisał 1000 dolarów za 10sztuk plus wysyłka. |
|
|
|
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2014-02-07, 10:08
|
|
|
macisz12 napisał/a: | pepi napisał/a: | wymień ślizg |
A jest szansa dostać gdzieś same slizgi? Bo z mojej wiedzy chyba nie występują jako osobna część. |
prosze bardzo
http://www.ebay.pl/itm/27...984.m1423.l2649 |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-07, 13:55
|
|
|
macisz12 napisał/a: | czy silnik o innym oznaczeniu podejdzie?
Nieczytan | - a czemu ma nie podejść ? |
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-02-10, 23:18
|
|
|
Dziś zabrałem sie za nastawnik. Kupiłem slizgi, ale jak sie okazało niepotrzenie. Nastawnik najprawdopodobniej nie trzyma ciśnienia bo slizgi byly w porządku. Wyrwalem chwasta z glowicy, poogladalem z każdej strony i założyłem spowrotem , ale tylko dlatego ze potrzebuje samochodu.
Jak kupie nowy nastawnik to trzeba bedzie jeszcze raz to rozebrac.
No chyba ze łańcuch sie tak wyciągnął w co wątpię... |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-10, 23:38
|
|
|
daj znac jak zrobisz bedziesz bral te z allegro?? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-02-11, 03:37
|
|
|
ja mam te z allegro za 699 zl przejechałem 20 tys od ubiegłych wakacji, jak narazie cisza i spokoj <hura> |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-02-11, 07:11
|
|
|
preston81 napisał/a: | daj znac jak zrobisz bedziesz bral te z allegro?? |
Chyba zaryzykuje. Zastanawia mnie jeszcze kwesta naciągu łańcuch, bo jak zdjołem pokrywe, auto było jeszcze ciepłe, to łancuch był bardzo luźny. A jak już złożyłem wszystko do kupy to był napięty i to tak że nie mogłem srubokreta włożyć między łańcuch a slizg.
Czyżby od temperatury łańcuch się wyciagal czy faktycznie nastawnik puszcza jak sie olej rozgrzeje?
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-11, 12:58
|
|
|
ja mam prawy i lewy gdzieś tam na alegro jakby ktoś chciał |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-11, 20:02
|
|
|
macisz12 napisał/a: |
Czyżby od temperatury łańcuch się wyciagal czy faktycznie nastawnik puszcza jak sie olej rozgrzeje?
|
A to nie powinno być na odwrót, tzn. jak olej zimny, napinacz nie ma odpowiedniego ciśnienia i nie napina jak trzeba łańcucha, wtedy jest luźno. Na ciepło chyba powinien się naciągać. Dawaj znać jak te zamienniki sobie radzą, jestem bardzo ciekawy, bo kiedyś też mnie to czeka |
|
|
|
|
|