Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Wymiana napinacza (nastawnika) łańcucha  
Autor Wiadomość
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2018-03-17, 15:09   

FOSS
Ty teraz na Valvoline chyba smigasz?Tak?
Bo ztego co pamietam to wczesniej na MOTUL X-CESS latales.
Ja tez niedawno zmienilem z MOTUL na VALVO.Niedlugo bede zrywal czapki do nastawnikow to zobacze jak to u mnie wyglada.Po Motulu bylo czysciutko ale głowice byly zabarwione na kolor "brazowy"
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-17, 15:30   

leon0376 napisał/a:
FOSS
Ty teraz na Valvoline chyba smigasz?Tak?
Bo ztego co pamietam to wczesniej na MOTUL X-CESS latales.

Parę lat temu MOTUL x-cess, jeszcze na starym silniku.
Potem na nowym silniku MOTUL x-clean ale szybko przesiadłem się na VALVOLINE SYNpower 5W40 i dłuższy czas na nim jeździłem.
Jakieś pół roku temu, kiedy zacząłem bawić się silnikiem, kiedy zmieniałem wałki rozrządu i robiłem program, przesiadłem się na VALVOLINE VR1 Racing 5W50 i na razie tylko taki ;)

leon0376 napisał/a:
Ja tez niedawno zmienilem z MOTUL na VALVO.Niedlugo bede zrywal czapki do nastawnikow to zobacze jak to u mnie wyglada.Po Motulu bylo czysciutko ale głowice byly zabarwione na kolor "brazowy"

Właściwie to mam wrażenie, że po VALVOLINE jest czyściej ale nie potwierdzałem tego żadnymi badaniami ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2018-03-17, 15:37   

FOSS napisał/a:
Pod nastawnikiem jest uszczelka metalowa, właśnie tam w okolicy tego półksiężyca.
W ETCE masz to jako zestaw uszczelek nastawnika czy coś podobnego.


Dzięki teraz znalazłem tylko czy opłaca się inwestować w zamienniki czy może lepiej brać z ASO chodzi o te uszczelnienia. Zna ktoś przybliżone koszty?
077198217
077103487B
077198025A
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2018-03-17, 15:43   

Ja zmienilem na ten aam VALVOLINE VR1 Racing 5w50 wiec zobaczymy :]
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-03-17, 16:34   

No dobra tylko, że w nastawnikach tylko jedna ze stron się bardziej zużywa na każdej czapce z osobna ;)
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-03-17, 21:03   

w czystości silnika odpowiada stan tego silnika jeśli motor już dmucha w odmę to spaliny niszczą brudzą olej .
A to wszystko się odkłada i zastosowanie wtedy tego cudownego oleju nic nie da .
A ślizgi odpadają bo skostniały i pękły zazwyczaj przy zapalaniu lub przy wymianie paska bo ktoś motor do tyłu zakręcił .
 
 
MICH. 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: AUW
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lut 2018
Posty: 8
Skąd: Kielce/Starachowice
Wysłany: 2018-03-18, 10:40   

U mnie przebieg 380tys , nastawnik 077109088 E zakończył żywot jakiś czas temu.
Rozmawiałem z gościem z Inowrocławia, spoko typ swoją drogą (przynajmniej takie wrażenie odniosłem) zaproponował na początek wymianę samych ślizgów , gdyby to nie pomogło dosyła wtedy nastawnik bez nich za kwotę pomniejszona o wysłane wcześniej ślizgi. Ponoć już to kilku osobom pomogło. Pytałem go też o te broki , których nie ma w oryginale, nowe dostawy przychodzą już z zaślepionym tymi dziurami ... Czekam na paczkę ciekawe jak to będzie :)
_________________
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR i Allroad AKE, A8 AUW i A4 AFN
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-03-18, 12:00   

a pytałeś go o te zaślepki z których leje się olej ? :]
 
 
MICH. 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: AUW
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lut 2018
Posty: 8
Skąd: Kielce/Starachowice
Wysłany: 2018-03-18, 12:02   

Które masz na myśli ? Te gdzie są te kulki ?
_________________
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR i Allroad AKE, A8 AUW i A4 AFN
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-03-18, 12:59   

3 kulki obok siebie, naprawa "serwisowa" polega na ich zaklejeniu poxipolem :D
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-03-18, 18:43   

cieknie też z tego tak zwanego broka w moim przypadku pociekło w 3 przypadkach
i też potrafi pinami od kostki nastawnika !
Taki to wspaniały towar
Kiedyś jeden mój ale to nie od tego pana puszczał pod środkiem pod deklem tak na 3 metry w górę <boisie>
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-18, 18:58   

Nie ma co ciągnąć tematu bo jest tu na forum bardzo długi wątek o nastawnikach - https://www.a8team.pl/d2-...uchu-vt9642.htm
Wniosek tam był jeden - zamienniki to szajs ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-03-18, 20:16   

Cytat:
Wniosek tam był jeden - zamienniki to szajs


No ja sie zgodzic nie moge bo latam na zamienikach juz ponad 3 lata i nic nie cieknie a zakres ich pracy jest wzorowy.

Tyle ze czasem ( raz na dwa tyg) potrafia zastukac <bezradny> nie wiem czym to moze byc spowodowane...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-18, 20:25   

CINEK napisał/a:
No ja sie zgodzic nie moge bo latam na zamienikach juz ponad 3 lata i nic nie cieknie a zakres ich pracy jest wzorowy.

Tyle ze czasem ( raz na dwa tyg) potrafia zastukac <bezradny> nie wiem czym to moze byc spowodowane...

No weź Marcin, nie rozpoczynaj tej samej dyskusji po raz drugi - tamten temat ma już 154 strony <faktycznie>
Jesteś chyba jedynym tutaj u którego te zamienniki tak długo i bezawaryjnie jeżdżą ;)

Osobiście miałem takie przypadki, że zaraz po założeniu już stukało a po tygodniu już zarzygany olejem był pasek rozrządu i wszystko wkoło.
I to nie ja montowałem te zamienniki bo ja ich nie kupuję a montuję tylko na wyraźne pisemne życzenie klienta bo nie mam zamiaru brać na głowę gwarancji za to coś.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-03-19, 07:02   

cewkę można przełożyć z starego
a resztę profilaktycznie zakleić
pomijam jak leci w środku <hihi>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.