Autor |
Wiadomość |
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2018-03-17, 15:09
|
|
|
FOSS
Ty teraz na Valvoline chyba smigasz?Tak?
Bo ztego co pamietam to wczesniej na MOTUL X-CESS latales.
Ja tez niedawno zmienilem z MOTUL na VALVO.Niedlugo bede zrywal czapki do nastawnikow to zobacze jak to u mnie wyglada.Po Motulu bylo czysciutko ale głowice byly zabarwione na kolor "brazowy" |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-17, 15:30
|
|
|
leon0376 napisał/a: | FOSS
Ty teraz na Valvoline chyba smigasz?Tak?
Bo ztego co pamietam to wczesniej na MOTUL X-CESS latales. |
Parę lat temu MOTUL x-cess, jeszcze na starym silniku.
Potem na nowym silniku MOTUL x-clean ale szybko przesiadłem się na VALVOLINE SYNpower 5W40 i dłuższy czas na nim jeździłem.
Jakieś pół roku temu, kiedy zacząłem bawić się silnikiem, kiedy zmieniałem wałki rozrządu i robiłem program, przesiadłem się na VALVOLINE VR1 Racing 5W50 i na razie tylko taki
leon0376 napisał/a: | Ja tez niedawno zmienilem z MOTUL na VALVO.Niedlugo bede zrywal czapki do nastawnikow to zobacze jak to u mnie wyglada.Po Motulu bylo czysciutko ale głowice byly zabarwione na kolor "brazowy" |
Właściwie to mam wrażenie, że po VALVOLINE jest czyściej ale nie potwierdzałem tego żadnymi badaniami |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2018-03-17, 15:37
|
|
|
FOSS napisał/a: | Pod nastawnikiem jest uszczelka metalowa, właśnie tam w okolicy tego półksiężyca.
W ETCE masz to jako zestaw uszczelek nastawnika czy coś podobnego. |
Dzięki teraz znalazłem tylko czy opłaca się inwestować w zamienniki czy może lepiej brać z ASO chodzi o te uszczelnienia. Zna ktoś przybliżone koszty?
077198217
077103487B
077198025A |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2018-03-17, 15:43
|
|
|
Ja zmienilem na ten aam VALVOLINE VR1 Racing 5w50 wiec zobaczymy |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-03-17, 16:34
|
|
|
No dobra tylko, że w nastawnikach tylko jedna ze stron się bardziej zużywa na każdej czapce z osobna |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-17, 21:03
|
|
|
w czystości silnika odpowiada stan tego silnika jeśli motor już dmucha w odmę to spaliny niszczą brudzą olej .
A to wszystko się odkłada i zastosowanie wtedy tego cudownego oleju nic nie da .
A ślizgi odpadają bo skostniały i pękły zazwyczaj przy zapalaniu lub przy wymianie paska bo ktoś motor do tyłu zakręcił . |
|
|
|
|
|
|
|
MICH.
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: AUW
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lut 2018 Posty: 8 Skąd: Kielce/Starachowice
|
Wysłany: 2018-03-18, 10:40
|
|
|
U mnie przebieg 380tys , nastawnik 077109088 E zakończył żywot jakiś czas temu.
Rozmawiałem z gościem z Inowrocławia, spoko typ swoją drogą (przynajmniej takie wrażenie odniosłem) zaproponował na początek wymianę samych ślizgów , gdyby to nie pomogło dosyła wtedy nastawnik bez nich za kwotę pomniejszona o wysłane wcześniej ślizgi. Ponoć już to kilku osobom pomogło. Pytałem go też o te broki , których nie ma w oryginale, nowe dostawy przychodzą już z zaślepionym tymi dziurami ... Czekam na paczkę ciekawe jak to będzie |
_________________ 90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR i Allroad AKE, A8 AUW i A4 AFN |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-18, 12:00
|
|
|
a pytałeś go o te zaślepki z których leje się olej ? |
|
|
|
|
|
|
|
MICH.
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: AUW
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lut 2018 Posty: 8 Skąd: Kielce/Starachowice
|
Wysłany: 2018-03-18, 12:02
|
|
|
Które masz na myśli ? Te gdzie są te kulki ? |
_________________ 90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR i Allroad AKE, A8 AUW i A4 AFN |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-03-18, 12:59
|
|
|
3 kulki obok siebie, naprawa "serwisowa" polega na ich zaklejeniu poxipolem |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-18, 18:43
|
|
|
cieknie też z tego tak zwanego broka w moim przypadku pociekło w 3 przypadkach
i też potrafi pinami od kostki nastawnika !
Taki to wspaniały towar
Kiedyś jeden mój ale to nie od tego pana puszczał pod środkiem pod deklem tak na 3 metry w górę |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-18, 18:58
|
|
|
Nie ma co ciągnąć tematu bo jest tu na forum bardzo długi wątek o nastawnikach - https://www.a8team.pl/d2-...uchu-vt9642.htm
Wniosek tam był jeden - zamienniki to szajs |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-03-18, 20:16
|
|
|
Cytat: | Wniosek tam był jeden - zamienniki to szajs |
No ja sie zgodzic nie moge bo latam na zamienikach juz ponad 3 lata i nic nie cieknie a zakres ich pracy jest wzorowy.
Tyle ze czasem ( raz na dwa tyg) potrafia zastukac nie wiem czym to moze byc spowodowane... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-18, 20:25
|
|
|
CINEK napisał/a: | No ja sie zgodzic nie moge bo latam na zamienikach juz ponad 3 lata i nic nie cieknie a zakres ich pracy jest wzorowy.
Tyle ze czasem ( raz na dwa tyg) potrafia zastukac nie wiem czym to moze byc spowodowane... |
No weź Marcin, nie rozpoczynaj tej samej dyskusji po raz drugi - tamten temat ma już 154 strony
Jesteś chyba jedynym tutaj u którego te zamienniki tak długo i bezawaryjnie jeżdżą
Osobiście miałem takie przypadki, że zaraz po założeniu już stukało a po tygodniu już zarzygany olejem był pasek rozrządu i wszystko wkoło.
I to nie ja montowałem te zamienniki bo ja ich nie kupuję a montuję tylko na wyraźne pisemne życzenie klienta bo nie mam zamiaru brać na głowę gwarancji za to coś. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-19, 07:02
|
|
|
cewkę można przełożyć z starego
a resztę profilaktycznie zakleić
pomijam jak leci w środku |
|
|
|
|
|