Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam  
Autor Wiadomość
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-09-05, 12:15   

musze porobic wlasnie logi dynamiczne bo po poprawkach w instalacji nie robilem.
PS lubie to auto bo predkosc ekonomiczna to chyba kolo 130-140 ;) w jedna strone 10.8 l na 100km przy 100-160 a w druga jak mocno lalo i trzeba bylo jechac 80-90 to wyszlo 12,5. mowie o wskazaniach komputera. jak kiedys liczylem to przy wskazaniach komputera 12,3 wyszlo cos kolo 15 LPG.
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-19, 07:52   

Cała instalacja na faro 8 mm w miejscach łączeń ma prześwit fi 5. Wielozawór tomasetto na elektrozaworze ma 4,5 (co daje 20% mniejszą powierzchnię w stosunku do 5). Rozwierciłem delikatnie na 5. Zastanawiam się jednak czy montować ten układ sprężynka tłoczek ograniczający maksymalny przepływ na wylocie czy nie. Internety mówią: - tak - wyjmij nie dław sobie przepływu. Nie! nie wyjmuj bo to niebezpieczne. Zostawiliście?
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-09-19, 08:46   

Ja nic nie rozwiercalem, dalem wielozawór ekstra i jest z calym osprzetem na swoim miejscu. Calosc mam poskladana na faro i przy pelnym bucie spadkow cisnienia brak (mam KME twin i barracudy). Nie widze potrzeby ingerowania w ten uklad bo dziala on bardzo dobrze.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-19, 09:57   

Bugalon, dokładnie mam to samo tylko że na APISACH SOLO i spadki nie zauważalne
_________________

 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-19, 09:59   

Dławik zostawię w sumie jednak lepiej niech zatka kiedy miałby zatkać...
A co wielozaworu to jak już go rozkręciłem to poprawiłem, robota delikatna bo można zniszczyć ale wykonalna. Wyfrezowałem mocniej też przelot pomiędzy zaworem ręcznym a elektrycznym bo tam było tak jakoś wąsko.
Wielozawór mam z boku butli i fabrycznie ssak leżał by bliżej przodu samochodu to przerobiłem go aby szedł do tyłu zbiornika i leżał na dnie. Wyjąłem fabryczną rurkę i dałem dłuższą miedzianą.
Myślałem też jakąś chwilę jak przeprowadzić przewód obok wózka tylnego zawieszenia. Tam jest b. wąsko. Ostatecznie puściłem go równolegle do przewodu hamulcowwgo nad zbiornikiem paliwa i wyprowadziłem w tym samym miejscu jak wychodzi rura wlewu przez podłużnicę. Drugi raz bym takiego wyczynu nie ponowił bo mnie od gimnastyki bolały łapy a i musiałem dać łącznik rurki. Złamała się i musiałem wyciąć kawałek.
Żona się ze mnie śmieje bo w warsztacie robią instalację dzień a ja już ze dwa miesiące :-)
Instalację przy silniku doprowadzającą lotny zrobiłem z miedzi 15 mm oraz kolanek i trójników z lutowanej instalacji CO :-) Jak skończę wkleję foty.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-19, 19:42   

druciarz .... <boisie>
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-19, 23:14   

Oj druciarz jak się patrzy :-)
Kupiłem fabryczne rozdzielacze z plastiku i nijak nie dało się upchnąć wszystkiego pod deklami bez kilometra wężyków. Przeloty na wyjściach miały mikro. A tak zrobiłem rurkę w formie U idącą jak listwy benzynowe od której odchodzą w lewo i prawo króćce do wtrysków. Wiercone na wysokości wtrysku. Wyjścia dałem z wkrętek w kolektor ale rozwierconych do 4,5. Wężyki mają może po 5 cm od zasilania i praktycznie tyle co wchodzą na rurki od strony kolektora. Jedyne co bym poprawił to polutował mosiądzem. Kupa roboty z tym.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-20, 06:52   

Kształtki mosiężne oprócz wątpliwego wyglądu i braku homologacji do instalacji LPG dobrze się sprawdzają. Cieniutkie ścianki, łagodne zakręty, możliwość skręcania o niemal dowolny kąt bez załamywania i zmniejszania przekroju. Kiedyś też stosowałem miejscowo, zwłaszcza tam, gdzie trzeba było skręcać o 90 stopni w ciasnych miejscach (np. przy wyjściu z reduktora). Na szczęście przy A8 nie było potrzeby ich stosowania...
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-09-20, 06:54   

Tez mam przedlifta, też mialem ten problem ale ja zrobilem caly uklad doprowadzenia gazu do wtryskiwaczy ze stali kwasoopornej. Mam drugie listwy umiesczone dokladnie nad listwami benzynowymi, z takiego samego profilu kwadratowego jak listwy oryginalne. Wszystko ladnie schowane pod oslonami :)

Rurek miedzianych ja bym sie osobiscie bal bo po pierwsze sa one cienkie a po drugie miedz jest malo odporna na drgania tym bardziej jesli do niej przykrecisz kilkadziesiat centymetrow weza doprowadzajacego gaz (obciazajac uklad rurek w ten sposob).
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-20, 07:14   

krisker napisał/a:
Kształtki mosiężne oprócz wątpliwego wyglądu i braku homologacji do instalacji LPG dobrze się sprawdzają

Jak skończę lutowanie to rurki pomaluje na czarno :-). A co do homologacji to albo wężowidło i fabryczne rozdzielacze albo samoróbka. ABZ nie pozwala na takie ładne trójniki na wtryskach i łączenie wężem 12 - znaczy ja nie potrafię.
Cytat:
Wysłany: Dzisiaj 7:54Temat postu:
Tez mam przedlifta, też mialem ten problem ale ja zrobilem caly uklad doprowadzenia gazu do wtryskiwaczy ze stali kwasoopornej. Mam drugie listwy umiesczone dokladnie nad listwami benzynowymi, z takiego samego profilu kwadratowego jak listwy oryginalne. Wszystko ladnie schowane pod oslonami

Myślałem nad takim rozwiązaniem ale miedź jest łatwiejsza w obróbce. Może jeszcze kiedyś zrobię taką wersję.
Bugalon napisał/a:
Rurek miedzianych ja bym sie osobiscie bal bo po pierwsze sa one cienkie a po drugie miedz jest malo odporna na drgania tym bardziej jesli do niej przykrecisz kilkadziesiat centymetrow weza doprowadzajacego gaz (obciazajac uklad rurek w ten sposob).

Rura to rura nie łatwo ją złamać. To, że miedź jest metalem mniej wytrzymałym od nierdzewki to przemawia za nierdzewką ale moim zdaniem to będzie armata na muchę. Kuszące jest jednak posiadanie takiej pancernej rurki.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-20, 07:52   

Bugalon napisał/a:
Tez mam przedlifta, też mialem ten problem ale ja zrobilem caly uklad doprowadzenia gazu do wtryskiwaczy ze stali kwasoopornej. Mam drugie listwy umiesczone dokladnie nad listwami benzynowymi, z takiego samego profilu kwadratowego jak listwy oryginalne. Wszystko ladnie schowane pod oslonami :)


Dawaj foto bez osłon i z osłonami!
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-09-20, 08:20   

Bez oslon ale jeszcze na osprzęcie z AKG i przed wyspawaniem z kwasa ukladu wodnego do reduktora - aktualnych nie mam w tej chwili (teraz przerobilem AKG na ABZ wiec wyglada to duzo ladniej bo nie ma tej plątaniny rur podcisnieniowych do wtryskiwaczy benzynowych i udalo sie lepiej pochowac dzieki temu instalacje elektryczna)

Sorry za jakosc ale lepszej fotki nie znalazlem.



Z oslonami:

_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-20, 09:20   

Ciekawe rozwiązania. Jakbyś przy okazji dał radę zrobić zdjęcia aktualne, to byłoby miło.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-20, 21:31   

Bugalon, a gdzie kompensacja Panie bo nie widzę ?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-21, 06:24   

danishow napisał/a:
Bugalon, a gdzie kompensacja Panie bo nie widzę ?

Z przodu jest
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.