Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam  
Autor Wiadomość
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-23, 12:15   

Kiedyś był już poruszany temat (lpg forum) ospadku ciśnienia na ostatnim wtrysku.
Prawo Pascala i inne pierdoły. Spadki na ostatnim wtrysku są tak niewielkie że szkoda sobie tym głowę zawracać. może nawet czujnik ciśnienia tego nie wychwyci.
Możecie sobie wyliczyć straty ciśnienia zależnie od przepływu
Hana zielona ma max 175l/min przepływ czyli 0.175m3/min(max to znaczy ciągle otwarta)
http://www.kaeser.pl/Onli...rop/default.asp
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-23, 13:56   

tylko ty zakładasz że reduktor nie ma spadków i auto ma normalne zapotrzebowanie na paliwo :]
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-23, 14:53   

Ja nie zakładam, ,,stwierdzam".
Więc lepiej zająć się spadkami reduktora a nie spadkami na ostatnim wtrysku przez brak kompensacji lub zrobienie jej w złym miejscu.
Kompensacja nie wyleczy za słabego reduktora.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-24, 05:53   

nie o to chodzi ty nie rozumiesz jednego każdy reduktor kuca
i wtedy bez chwilę może się dziać
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-24, 18:19   

pepi napisał/a:
każdy reduktor kuca
Między innymi o to też chodzi, reduktor nie produkuje gazu a jedynie go "przetwarza". Czujnik ciśnienia gazu montowane są przed listwami wtryskowymi i auta jeżdżą - nie rozłącza gazu, podłączcie czujnik za listwą i zobaczycie jak cudownie wydajne macie te reduktory :P
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-25, 06:55   

ja mam pomiędzy :]
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-25, 11:05   

Też mam pomiędzy listwami na kompensacji i jest ok.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-09-25, 12:02   

Ja mam czujnik cisnienia podlaczony pomiedzy 3 i 4 cylindrem listwy po stronie kierowcy. Spadki cisnienia na reduktorze przy max bucie nie przekraczaja 0,15 bara wiec nie wydaje mi sie ze mam z tym jakis problem tym bardziej ze to cisnienie klęka na krociutki moment i natychmiast sie odbudowuje

danishow napisał/a:
pepi napisał/a:
każdy reduktor kuca
Między innymi o to też chodzi, reduktor nie produkuje gazu a jedynie go "przetwarza". Czujnik ciśnienia gazu montowane są przed listwami wtryskowymi i auta jeżdżą - nie rozłącza gazu, podłączcie czujnik za listwą i zobaczycie jak cudownie wydajne macie te reduktory :P
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-25, 22:07   

Dziś już odpaliłem instalację.
Prawie w całości wygląda tak:
Rurownia z miedzianej rurki 15mm lutowanej na twardo. W rurkę wstawione wkrętki, rozwiercone na 4,5 gwint przerobiony na M8.
Czujnik temperatury na początku listwy od kierowcy.
Czujnik ciśnienia dokręcony do przepustnicy.
Zasilanie wody z trójnika nagrzewnicy i rurką nierdzewną po grodzi tak, że mogłem wymienić lambdy bez spuszczania wody. Powrót z reduktora w rurkę zbiorniczka.
Osłony na silnik wchodzą bez dystansów.
Po krótkiej jeździe testowej widzę pewien spadek ciśnienia pod obciążeniem z 1,15 na wolnych do 0,90 - 0,95 wbutowany.
EDIT: dzień po :-)
Wczoraj po autokalibracji obliczone korekty czasu wspólnego to 0,0 - napisało, że mam za duże wtryski.
Mnożnik kanciasty ale w granicach -10 do -20%.
Dziś po autostradzie widzę, że LTFT z moich +10% na benie spadło na -6%
Stąd przesunąłem mnożnik blisko 0 i równo w całym zakresie.
Pojeżdżę trochę niech LTFT wskoczą na to co było na benzynie i zbiorę znów mapę gazu.
Trochę trzeba podkręcić ciśnienie bo spadło do 1,1 na jałowych.
Jak ogarnę się w innych sprawach to wywierce dziurę na sonde szerokopasmową ma połączeniu x-rury. Wtedy będzie widać co w trawie piszczijot. Generalnie muszę zadbać by te LTFT wpadły średnio spowrotem na większe plusy.

zawór.jpg
Plik ściągnięto 37 raz(y) 171,39 KB

reduktor2.jpg
Plik ściągnięto 46 raz(y) 177,93 KB

reduktor1.jpg
Plik ściągnięto 36 raz(y) 205,79 KB

czujnik.jpg
Plik ściągnięto 49 raz(y) 164,27 KB

rurownia.jpg
Plik ściągnięto 100 raz(y) 183,43 KB

_________________
Kot też jest Quattro
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-26, 09:32   

Ale czemu białe <bezradny> <awantura> <blee>

Te filtry nie mają przypadkiem wystarczającej wydajności, żeby opędzić silnik na jednym? Strasznie dużo miejsca zajmują...
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-26, 10:43   

Szary podkład na rurkach, bo to jedyny lakier jaki miałem pod ręką był. Sobota wieczór to nie jest dobry czas na malowanie rurek...
Filtry lotnej faktycznie są duże ale nie mam planów na więcej zabudowy w tym miejscu :-) Łatwo się je wymienia, wychodzą w dół bez przeszkód.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-26, 10:48   

kolega jest pewnie hydraulikiem <hihi>
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-26, 11:31   

Ukaniu, Ciekawie to wygląda (może poza kolorem :] )

Nie wiem czy to dobry pomysł przyczepić czujnik ciśnienia do silnika???

pepi napisał/a:
nie o to chodzi ty nie rozumiesz jednego każdy reduktor kuca
i wtedy bez chwilę może się dziać

kuca ale nie tylko dla ostatniego wtrysku tylko dla wszystkich


pepi napisał/a:
ja mam pomiędzy :]

Pewnie w takiej sytuacji masz bardzo realną temperature strugi LPG
_________________

 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-09-26, 13:10   

Rurki bardzo ladne ale beda wystawac spod oslony :) szczegolnie ladnie to bedzie widac bo sa biale :)

Filtry fazy lotnej spokojnie da sie bardzo ladnie ulozyc po stronie kierowcy wokol zbiorniczkow (jak juz mowilem kiedys jak bede mial mozliwosc to cykne fotke jak mam u siebie)

Mapsensor bym przeniosl w miejsce w ktorym nie ma drgan - zawsze to dluzej bedzie bezawaryjnie pracowal.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-26, 13:45   

Ilu kierowników robót tyle będzie pomysłów jak rozłożyć graty. Ja tam lubię mieć wszystko na wierzchu :-).
MAP raczej nie powinien ucierpieć od wibracji, nigdy nie miałem z tym problemów. Stosowałem w automatyce takie krzemowe czujniki też i przy dużych wibracjach. Nawet fabrycznie są silniki z MAPami przykręconymi do kolektorów. A w tym wypadku to minimalizuje wężologie bo jeden idzie w dół do kolana za przepustnicą a drugi w bok do listwy. Kabel i tak szedł po wiązce silnika.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.