Autor |
Wiadomość |
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-01, 19:38
|
|
|
Czy tez macie tak ze jak bez kluczyka podejdziecie do auta złapiecie za klamka lub naciśniecie przycisk na klamce od kesyy to włącza sie w środku podswietlenie swiateł awaryjnych oraz pomaranczowe podświetlenie szyb ?
wtedy pali sie to jakąś minute i gaśnie ? |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2014-12-01, 22:58
|
|
|
Widzisz kolego.... Ja też to zauważyłem... Co prawda nie mam kessy ale jak auto jest uzbrojone-zamknięte i podejde i zlapie za uchwyt otwierania tylnej klapy (mam elektrycznie ją otwieraną) to też mi sie zapala na konsoli trójkąt awaryjnych... Co do podświetlenia szyb nie patrzyłem... U mnie sie pali różnie... 5,7,9 minut <niewiem> ch... Wie o co kaman. |
_________________
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-02, 00:26
|
|
|
no no ja mam dokładnie tak samo i nie wiem czy to norma
A czy zwyklym miernikiem mozna spraedzic pobor pradu ? |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-12-02, 18:32
|
|
|
Patrzyłem dzisiaj w mojej pszczółce, po dotknięciu klamki zaświeca się trójkąt od awaryjnych i podświetlanie biegów ale po zamknięciu auta te podświetlania gasną po około 1min. |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-02, 20:34
|
|
|
Czyli wychodzi na to ze tak ma byc .
A czy po otwarciu klapy mieli wam dvd w bagazniku i wylacza sie po 30s ? |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
tomdro666
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42 Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2014-12-05, 19:09
|
|
|
Dzisiaj byłem w serwisie na poszukiwaniu "złodzieja prądu".
Auto po 20min. od zamknięcia ma pobór prądu 2,7A.
Wyciągane były wszystkie bezpieczniki po kolei i nic to nie dało.
Rozłączenie kabla, który jest widoczny na zdjęciu dopiero spowodowało obniżenie poboru do 0,1A.
Elektryk powiedział, że na 99% uszkodzona jest jakaś dioda na alternatorze.
Kontaktowałem się już z jedną firmą z Wrocławia zajmującą się regeneracją alternatorów.
Czas regeneracji ok.10 dni i też nie dają gwarancji czy uda im się go zregenerować.
Jaki może być orientacyjny koszt regeneracji?
Teraz z innej beczki: Czy Audi wypuściło kiedykolwiek soft do MMI 2G z językiem polskim? |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-06, 00:23
|
|
|
Witam!
tomdro666 napisał/a: | Kontaktowałem się już z jedną firmą z Wrocławia zajmującą się regeneracją alternatorów.
Czas regeneracji ok.10 dni i też nie dają gwarancji czy uda im się go zregenerować. |
aro51 napisał/a: | Regeneracja kosztuje 250-350 zl jednak o kant d. |
O co w tym chodzi?
Stefan. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-12-06, 10:22
|
|
|
tomdro666 napisał/a: | Rozłączenie kabla, który jest widoczny na zdjęciu dopiero spowodowało obniżenie poboru do 0,1A.
Elektryk powiedział, że na 99% uszkodzona jest jakaś dioda na alternatorze. |
Ale że na postoju przy wyłączonym silniku, wyłączonych wszystkich odbiornikach prądu i zamkniętym zamku centralnym alternator żre prąd?
tomdro666 napisał/a: | Kontaktowałem się już z jedną firmą z Wrocławia zajmującą się regeneracją alternatorów.
Czas regeneracji ok.10 dni i też nie dają gwarancji czy uda im się go zregenerować.
Jaki może być orientacyjny koszt regeneracji? |
Jak nie dają gwarancji to o kant tyłka potłuc taką robotę.
W trójmieście jest jakaś firma która wie o co biega w tym alternatorach, w Warszawie też jest jakaś. Daj to komuś co będzie wiedział co robi i da jakąkolwiek gwarancję.
tomdro666 napisał/a: | Teraz z innej beczki: Czy Audi wypuściło kiedykolwiek soft do MMI 2G z językiem polskim? |
Nie. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-06, 11:15
|
|
|
Witam!
Cytat: | Ale że na postoju przy wyłączonym silniku, wyłączonych wszystkich odbiornikach prądu i zamkniętym zamku centralnym alternator żre prąd? | -czasami tak bywa ze przez uszkodzony reg napiecia plynie niewielki prad przez wzbudzenie.
Stefan. |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-12-06, 15:03
|
|
|
Coprawda w D2
Rok temu na trasie altek pusil dyma.
Wrucilem do domu i podlaczylem prostownik.
Nastepnego ranka prostownik dalej laduje wiec reka pod auto dotykam altka a on cieply.
Padla plyta prostownicza i tak jak Stefan napisal prad wracal na altka i byl maly reaktor |
|
|
|
|
|
|
|
lukasz8819
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 8 Skąd: ww-a
|
Wysłany: 2015-01-08, 15:29
|
|
|
Witam. Koledzy mam problem ze swoim a8 d3 4.2.
Auto pobiera prąd po zamknięciu samochodu w granicach 1.7A. Dodam ze cały system mmi został sprawdzony. Jedynie po wypięciu bezpiecznika nr. 5 z lewej strony deski rozdzielczej przynosi efekt uśpienia auta. Oczywiście sprawdziłem co to za bezpiecznik i okazało się ,ze jest od licznika. Nie wiele myśląc zdemontowałem licznik i dalej pobiera 1.7A. Pomyślałem, że system samochodu nie widzi licznika i dlatego nie chcę usnąć, więc kupiłem drugi i dalej jest to samo.Proszę o pomoc. Z góry Dziekuję. |
|
|
|
|
lukasz8819
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 8 Skąd: ww-a
|
Wysłany: 2015-01-09, 12:08
|
|
|
Może wiecie za co jeszcze jest odpowiedzialny bezpiecznik nr. 5. |
|
|
|
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2015-01-09, 17:24
|
|
|
SB5 - Fuse 5 on fuse holder 10A
5A* - J285 -
J533 - Control unit in dash panel insert
Data bus diagnostic interface |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|