Autor |
Wiadomość |
carbonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 128 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2018-01-10, 15:55
|
|
|
Zamówiłem ten kabel także jest już po zawodach i tak. Założę go i zobaczymy. Od 2009 roku wyhaczylem za 50 zł. Zdam relacje czy pomogło. Teraz idę ładować akumulator Haha. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-10, 17:02
|
|
|
FOSS napisał/a: | carbonek napisał/a: | nowy kabel pewnie worek pieniędzy w ASO więc mija sie z celem ... |
ASO to jest jednak ASO
- kabel minusowy od akumulatora do sterownika zarządzania energią 173,41pln netto detal
- kabel plusowy od akumulatora do bezpiecznika 420,22pln netto detal
Skąd taka różnica w cenie? |
no jak skąd...
ja widzę różnicę....
drago_o napisał/a: | Ja bym się tak nie upierał z tym ASO. To jednak tylko przewód z zarobioną klemą. Zaczynałbym od wyczyszczenia wszelkich połączeń na przewodach a jeśli nic nie da to zarobił taką klemę na nowo. To nie jakaś specjalistyczna klema znowu aby w ASO ją kupować. |
no jak nie widać powyżej że nie jest to taka zwykła klema to co ja poradzę
po drugie żeby wyczyścić trzeba je porozcinać nic się nie zrobi na zarobionych
też mnie to czeka... (a raczej FOSSa w moim aucie ) |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-01-10, 19:45
|
|
|
Już kiedyś pisałem że dołożyłem drugi kabel plusowy do tego co jest i skończyły się problemy . Jeden koniec do klemy a drugi do bezpiecznika . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-10, 20:40
|
|
|
pirotechnicznego bezpiecznika/przerywacza dodajmy.... co by nie było wątpliwości
problem w tym że nie wszystkim się grzeje tylko tam... np u mnie duuuużo cieplejsze jest
połączenie na słupku A na dole |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
carbonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 128 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2018-01-10, 21:19
|
|
|
U mnie sam plus na akku tzn klema plusowa jest jak patelnia gorąca. Sam kabel nie aż tak.
[ Dodano: 2018-01-14, 13:32 ]
Kabel wymieniony. Lądowanie w normie. Po trasie kabel jest zimny. Chyba tutaj tkwił problem. Będę obserwował co i jak dalej. |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2018-02-20, 22:02
|
|
|
patrzcie jakie ja mam jaja :
Dosłownie rozpier....a nie to D3 w zimie to juz w ogóle códa się z moim zaczęły dziać,
Akumulator zjadany jest w kilka minut do zera (wg MMI)
jak jest słabszy to w momencie zapalaniajakoś nie nie wiem, tak mocno odcina napięcie w sterowniku dachu ze nie mam tam podświetlenia no i lusterka mam max przyciemnione
muszę pojechać aż się podładuje, odpiąć klemę z aku i podpiąć spowrotem i wszystko wraca do normy, az do momentu gdy znowu słabszy aku przy rozruchu spowoduje spadek napięciana sterowniku dachu ja pier...e !
Czy coś jest nie tak z tym sterownikiem ze ona się tak zachowwuje czy jak ??
2 ciekawostka, odpalam auto mam ok polowe bateri (WG MMI) patrze podświetleenia panelu od dachu brak i lusterka ciemne, no nic dojechalem do domu zgasilem auto otworzylem bagażnik oodpiąłem klemę podpiołem spowrotem, zapaliłem auto wszystko wróciło do normy, patrze a tu kontrolka na fis o słabym aku (jak to qr..a przed 10 min zapalałem i było ok)patrze na wskazanie baterii w MMI a tam pozuje 0
rozładował się w 30sekund ?? chyba jakaś kpina przecież to fizycznie nie możliwe !
sterownik zarządzanie energią niby zmieniony przez kogoś bo patrzyłem na niego i z literką C i o ile pamiętam 2005r
możliwe żeby się ten niby poprawiony rypał i robił mi takie jaja ??
Chyba poszukami mimo wszystko jakiegoś jeszcze nowszego sprawnego bo to jakiś majątek nie jest bo już siły nie mam do tego auta !
pisałem tego posta może 10 min, a w tym czasie na MMI mam już 60% bateri P jakieś cuda
[ Dodano: 2018-03-10, 20:29 ]
EDIT:
Ciekawostka
Taka:
Wymieniłem moduł dachu bo mi ściemniał te lusterka co chwilę i jak na razie nie dość że z lusterkami spokój to i od kilku dni nic mi akumulatora nie zjada.... Nie chcę zapeszac ale czy możliwe to żeby mi tak jak we wcześniejszym poście napisałem, sterownik dachu zjadał niemiłosiernie prąd ???
Już dobrych kilka dni nic się nie dzieje, Aku cały czas 100% |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2018-03-10, 20:46
|
|
|
To co pokazuje MMI to nie jest bezwzględny stan akumulatora.
Skala od 0-100% oznacza ileś Ah dostępne dla elektroniki.
0% nie oznacza wyładowanego akumulatora. Tylko powiedzmy w 60%. Szczerze
to nigdzie nie doczytałem jaka jaki jest ten algorytm.
0% w MMI oznacza ostatni poziom wyłączenia przez system zarządzania energią
by umożliwić odpalenie auta. Nie oznacza to 0Ah w aku ponieważ nie
zakręciło by się silnikiem... rozrusznik nie miałby prądu.
Dlatego ważne jest właściwe kodowanie aku:
(bateria zawsze naładowana na 100% i dopiero kodujemy).
Spowoduje to zwiększenie Ah dla elektroniki i późniejsze włączanie poziomów
jej wyłączania. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-10, 21:53
|
|
|
mkbewe napisał/a: | Nie chcę zapeszac ale czy możliwe to żeby mi tak jak we wcześniejszym poście napisałem, sterownik dachu zjadał niemiłosiernie prąd ??? |
Możliwe. Generalnie każdy moduł może to powodować a co więcej wzbudzać inne (ale głównie w infotainment). Mi przykładowo kradł prąd moduł komfortu przez to, że uszkodzony był moduł fotela. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2018-03-10, 22:11
|
|
|
No widzisz, czyli może w końcu udało się to zwalczyć )))
Dzięki za info |
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2018-03-17, 13:07
|
|
|
Witam lądowanie na alternatorze 14.3 na akumulatorze 12.9 13v ręce mi opadają co zrobić. Moduł zarządzania energią wymieniony na nowszy model. Akumulator sprawdzony urządzeniem 70% sprawności. Może główny kabel zgnity? |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-03-17, 18:35
|
|
|
podlać cyną w kabel i będzie lepiej, niejednemu już pomogło |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
iwi
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 18 Mar 2018 Posty: 5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2018-03-18, 10:11
|
|
|
Witam Proszę o Pomoc
Wczoraj jak wróciłem zostawiłem auto nie zamknięte przychodzę za dwie godziny chcę otworzyć bagażnik a on trochę zareagował i po sekundzie znowu go dociągnoł okazało się że akumulator padł a najdziwniejsze że pod maską było słychać stukanie przy lewej lampie i to chyba zjadło aku teraz nie mogę otworzyć bagażnika aby podłączyć aku moje pytanie co to mogło być te stukanie ( na wyłączonym zapłonie ) i jak otworzyć klapę bagażnika prubowałem podpiąć prąd pod zapalniczkę światło na suficie świeci a klapa ani drgnie Bardzo Proszę o jakąś radę |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-03-18, 10:23
|
|
|
Kluczykiem próbowałeś otworzyć bagażnik ?
Po lewej stronie to kompresor od zawieszenia może słyszałeś . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
iwi
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 18 Mar 2018 Posty: 5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2018-03-18, 10:38
|
|
|
kluczyk obraca się i nic, może to był kompresor bo było czuć też drganie ale czy on mógł rozładować aku no ale żeby to zdjagnozować muszę naładować aku ale jak się do niego dostać |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-03-18, 10:53
|
|
|
https://www.a8team.pl/d3-...ator-vt9929.htm
Poszukaj tematu o przekaźniku od kompresora - może styki się skleiły i chodził non stop . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|