Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator  
Autor Wiadomość
iwi 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 5
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-03-18, 11:01   

dzięki za podpowiedz to może być dobry trop tylko mam problem z tym bagażnikiem prąd podłączam pod zapalniczkę ale nic może gdzieś jest bezpiecznik od klapy ale nie umiem go zlokalizować
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-03-18, 11:47   

Przez słaby aku sterownik Ci odetnie zasilanie elektryki klapy, także jedynie ręcznie. Rozumiem, że wkładka zamka popsuta ? Nie ma w D3 przypadkiem jak w D2 co by się wpiąć do plusa przy podłużnicy ? Masz tunel na narty ?
Ale skoro z gniazdem zapalniczki próbowałeś to znaczy ze do samochodu się dostałeś. Być może dociąg przez brak prądu się zawiesił (gorzej jak zawiesił się na amen, bo rozebrać go przy otwartej klapie nie problem)
_________________
Black Cars Matters
 
 
iwi 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 5
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-03-18, 12:54   

Super udało się odtworzyć klapę wyjołem sterownik nr 373 pod kierownicą podłączyłem prąd pod zapalniczkę i cud kompresor przestał pompować i klapa się otwarła <brawo> . A więc jutro do ASO na zakupy mam nadzieję że wystarczy tylko wymienić sterownik i wszystko będzie działać.

Dzięki za podpowiedzi.

I jeszcze jedno głupie pytanie ;

Czy mogę jutro pojechać bez tego sterownika :>
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-03-18, 16:46   

373 - przekaźnik - do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym za 5-25 zł.

Kupować min 30A.

lepiej nie jechać bez działającej poprawnie zawiechy... jak zejdzie w dół to nie załączy
kompresora i auto utknie lecąc brzuchem po nierównościach.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-18, 17:32   

marekp750 napisał/a:
lepiej nie jechać bez działającej poprawnie zawiechy... jak zejdzie w dół to nie załączy kompresora i auto utknie lecąc brzuchem po nierównościach.

Po pierwsze...
Nawet opadniętym autem da radę w miarę bezpiecznie i bez szkód na pojeździe przejechać całkiem sporą odległość - trzeba tylko mieć pojęcie co się dzieje z autem i dostosować do tego sposób jazdy.

Po drugie...
O ile dobrze kojarzę brak przekaźnika wymusi tryb awaryjny zawieszenia.
W trybie awaryjnym regulacja zawieszenia jest wyłączona a więc, o ile układ jest szczelny, niżej niż stoi obecnie samoczynnie zejść nie powinien.

Dla przykładu dodam...
Ze 3 lata temu niespodziewanie padł mi jeden z przednich amorków.
Padł w bardzo złym momencie bo auta potrzebowałem jak ręki a za kilka dni miałem już zaplanowany wyjazd do DE.
Ponieważ zależało mi na czasie więc umówiłem się w firmie LIMAK i tak niesprawnym autem zrobiłem trasę z Katowic do Brzegu Dolnego a to, jakby nie było, jakieś 230km do przejechania.
W LIMAK'u zrobiono mi na miejscu regenerację i wróciłem już autem w pełni sprawnym.
Trasa przebiegła w miarę spokojnie, nic po drodze nie uszkodziłem - drugi przedni amortyzator przeżył i jeździ do dziś i kompresor zawieszenia również przeżył i jak go sprawdzałem w DE rok później to pompował jakieś 14bar więc wszystko z nim jest OK.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
iwi 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 5
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-03-18, 21:08   

lepie nie będę nigdzie wyjeżdzać wymienię sterownik i zobaczymy, tylko myślę nad tym serownikiem czy jechać do ASO i tracić czas czy tak jak pisze MarekP kupić w wzłykłym sklepie zabardzo nie znam się na tym i wiem czym się różnią

Pozdrawiam
Mariusz
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-18, 22:36   

róznią się ceną, kolorem itp ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-18, 23:03   

iwi napisał/a:
lepie nie będę nigdzie wyjeżdzać wymienię sterownik i zobaczymy, tylko myślę nad tym serownikiem czy jechać do ASO i tracić czas czy tak jak pisze MarekP kupić w wzłykłym sklepie zabardzo nie znam się na tym i wiem czym się różnią

Po pierwsze - to nie jest żaden sterownik tylko przekaźnik.
Po drugie - nie trzeba jechać do ASO, można to kupić w zwykłym sklepie byle by dobrali taki jak potrzeba.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2018-06-22, 05:57   

Znowu ja. Bo jak się uporałem ze znikającym prądem to dziś rano auto padło, nawet nie zapalił Aku rozładowany, w kompie standardowo błędy spadku napięcia na sterownikach.
Mam taki mały prostownik ale po 30 min nie ma tyle prądu nawet żeby ręczny zaciągnąć bo w połowie wywala błędami itd.

Możliwe żeby mi 2 letni akumulator szlak trafił nagle w 1 noc bez powodu ??
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-06-22, 06:03   

mkbewe napisał/a:
Możliwe żeby mi 2 letni akumulator szlak trafił nagle w 1 noc bez powodu ??

Wydaje mi się, że bez powodu to raczej nie. U mnie przy ładowaniu na 3A procesorową można po pół godziny odpalić auto.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2018-06-22, 06:13   

Jest to bardzo dziwne bo wczoraj autem jeździłem, wszystko chodziło a tu dzisiaj nagle z dupy taka sytuacja.
Gdyby było jakieś zwarcie to przecież miałbym to na kompie, jakby znowu coś prąd zjadało to by raczej po tym półgodzinnym podladowaniu zaskoczyl a tu nic, zero poprawy.
Chyba że coś nagle tak się zepsuło i cały czas tak prąd zjada że ten mały prostownik nie jest w stanie tego naładować...
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-06-22, 15:02   

mkbewe napisał/a:
Możliwe żeby mi 2 letni akumulator szlak trafił nagle w 1 noc bez powodu ??

Tak. Zwłaszcza przy poborze D3. Pewnie jakąś cele szlak trafił. U mnie nie tylko w Audi w taki właśnie sposób kończyły żywot baterki (w sumie bez zauważalnych oznak). Dla pewności tak czy tak pomierz pobór, gdy samochód "śpi".
_________________
Black Cars Matters
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2018-06-22, 21:33   

dice111 napisał/a:
Dla pewności tak czy tak pomierz pobór, gdy samochód "śpi".
jutro będę się starał to zrobić :) po jakim czasie się D3 usypia ?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-06-22, 23:12   

Roznie, ale do minuty ma spac. u mnie po modzie spalo po parunastu sek
_________________
Black Cars Matters
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2018-06-23, 06:25   

dice111 napisał/a:
Roznie, ale do minuty ma spac. u mnie po modzie spalo po parunastu sek
ale ja nie chce żeby mi się zegarek resetował :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.