Autor |
Wiadomość |
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-25, 21:21
|
|
|
Witam!
Ja juz Panie Karolu nie mam smialosci caly czas glowy zawracac.Na ktorych pinach to powinno byc i jakie grube?
Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-02-25, 22:06
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Witam!
Na ktorych pinach to powinno byc i jakie grube?
Majka. |
Do sterownika Stag jest wpięta duża wtyczka (pepi przesłał ci opis pinów w sterowniku zwróć uwagę na in i out) ale tam się nie zagłębiaj narazie.
Od tej dużej wtyczki idą w kupie przewody różnokolorowe i musisz zobaczyć gdzie wychodzi przewód gruby czerwony (powinien być bezpiecznik sprawdź czy nie jest zaśniedziały) i czerwono czarny (troszkę cieńszy) do czego jest wpięte, oraz gdzie jest podpięta masa czyli te brązowe przewody (tato coś mówił o podpięciu masy do jakiejś osłony )
Musisz je odpiąć i podpiąć bezpośrednio pod akumulator lub tak jak ci pisałem wcześniej. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-25, 22:19
|
|
|
Witam!
Ok!
Majka |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-02-25, 22:24
|
|
|
W programie stag gassynchro masz w zakładce dokumentacja, wszystkie instrukcje i podłączenia sterownika.
Możesz porobić fotki i wrzucić tutaj jeżeli czegoś nie jesteś pewna. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-25, 22:39
|
|
|
Witam!
Jeszcze tylko zapytam z ktorej strony (patrzac z siedzenia kierowcy ) powinny byc reduktory i czy moga byc podlaczone do nagrzewnicy bo tak chyba u mnie jest.
Majka. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-02-25, 23:25
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Witam!
Jeszcze tylko zapytam z ktorej strony (patrzac z siedzenia kierowcy ) powinny byc reduktory i czy moga byc podlaczone do nagrzewnicy bo tak chyba u mnie jest.
Majka. |
Z której strony to nie ma znaczenia. Najlepiej oby jak najkrótsze węże były od wpinki równoległej z nagrzewnicy do reduktora.
Reduktory jakoś tam grzeją u ciebie w programie ponad 60stopni było o ile pamiętam. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-02-27, 05:45
|
|
|
pepi napisał/a: |
tak teraz szperałem i wychodzi chyba że nie ma jeszcze obd 328 techa <niewiem>
znalazłem tylko do 4-6 cylindrowego
|
To masz złe info bo właśnie taki u mnie wylądował... |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-27, 08:00
|
|
|
też prawda ale nie wiem czy akurat sobie dobrze zrobiłeś
mniejsza z tym .
Coraz bardziej dostrzegam ze tech był jednak syfem
był BRC -TECH -jest Agis i już innego nie potrzeba .
jeszcze jak mi spali te 20% mniej od techa to już normalnie szok .
Jakby co i ktoś był zainteresowany to mogę opisać techa co mi nie pasowało w nim i gdzie ma babole bo ma spore |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-27, 09:21
|
|
|
pepi napisał/a: | Jakby co i ktoś był zainteresowany to mogę opisać techa co mi nie pasowało |
Fajnie by było gdybyś utworzył nowy temat i w nim opisał jakie sterowniki używałeś od LPG, ich wady i zalety oraz Twoje zdanie na ich temat. |
_________________
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-28, 13:08
|
|
|
Witam!
Sytuacja prawie ogarnieta.Do akumulatora nie ma podpietych zadnych nowych przewodow.Trzeba wiec najpierw uporzadkowac zasilanie.Kolejne pytanie to sondy.W sterowniku sa dwa wyjscia "sonda 1" i "sonda 2".Co sie zmienia po ich podlaczeniu i jak toto podlaczyc.
Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-28, 18:51
|
|
|
nic
nie podpinać bo stag może sygnał wypaczyć |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-02-28, 18:55
|
|
|
Fioletowy jest do sondy przed katalizatorem a fioletowo czarny do sondy 2 banku.
Można nie podłączać jeżeli stroi się na korekty, Lepiej wystroić na korekty. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez karol208 2014-03-02, 11:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-28, 20:05
|
|
|
głupoty raczej napisałeś
fioletowy pierwsza a z czarnym druga
Po co brać sygnał za katem ?
wyjaśnij jak on nie ma żadnego wpływu na mieszankę tylko przednie sterują ?? |
|
|
|
|
|