Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.  
Autor Wiadomość
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-25, 21:21   

Witam!
Ja juz Panie Karolu nie mam smialosci caly czas glowy zawracac.Na ktorych pinach to powinno byc i jakie grube?

Majka.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-25, 21:32   

http://www.ac.com.pl/publ...ze%C5%84_PL.pdf

:)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-25, 21:35   

https://www.ac.com.pl/pub...13.04.09%5D.pdf
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-25, 22:06   

majkaistefan napisał/a:
Witam!
Na ktorych pinach to powinno byc i jakie grube?

Majka.


Do sterownika Stag jest wpięta duża wtyczka (pepi przesłał ci opis pinów w sterowniku zwróć uwagę na in i out) ale tam się nie zagłębiaj narazie.
Od tej dużej wtyczki idą w kupie przewody różnokolorowe i musisz zobaczyć gdzie wychodzi przewód gruby czerwony (powinien być bezpiecznik sprawdź czy nie jest zaśniedziały) i czerwono czarny (troszkę cieńszy) do czego jest wpięte, oraz gdzie jest podpięta masa czyli te brązowe przewody (tato coś mówił o podpięciu masy do jakiejś osłony )
Musisz je odpiąć i podpiąć bezpośrednio pod akumulator lub tak jak ci pisałem wcześniej.
_________________

 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-25, 22:19   

Witam!

Ok! :)

Majka
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-25, 22:24   

W programie stag gassynchro masz w zakładce dokumentacja, wszystkie instrukcje i podłączenia sterownika.
Możesz porobić fotki i wrzucić tutaj jeżeli czegoś nie jesteś pewna.
_________________

 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-25, 22:39   

Witam!
Jeszcze tylko zapytam z ktorej strony (patrzac z siedzenia kierowcy :) ) powinny byc reduktory i czy moga byc podlaczone do nagrzewnicy bo tak chyba u mnie jest.

Majka.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-25, 23:25   

majkaistefan napisał/a:
Witam!
Jeszcze tylko zapytam z ktorej strony (patrzac z siedzenia kierowcy :) ) powinny byc reduktory i czy moga byc podlaczone do nagrzewnicy bo tak chyba u mnie jest.

Majka.

Z której strony to nie ma znaczenia. Najlepiej oby jak najkrótsze węże były od wpinki równoległej z nagrzewnicy do reduktora.
Reduktory jakoś tam grzeją u ciebie w programie ponad 60stopni było o ile pamiętam.
_________________

 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-02-27, 05:45   

pepi napisał/a:


tak teraz szperałem i wychodzi chyba że nie ma jeszcze obd 328 techa <niewiem>
znalazłem tylko do 4-6 cylindrowego

To masz złe info bo właśnie taki u mnie wylądował...
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-27, 08:00   

też prawda ale nie wiem czy akurat sobie dobrze zrobiłeś :)
mniejsza z tym .
Coraz bardziej dostrzegam ze tech był jednak syfem :D
był BRC -TECH -jest Agis i już innego nie potrzeba .
jeszcze jak mi spali te 20% mniej od techa to już normalnie szok .
Jakby co i ktoś był zainteresowany to mogę opisać techa co mi nie pasowało w nim i gdzie ma babole bo ma spore :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-02-27, 09:21   

pepi napisał/a:
Jakby co i ktoś był zainteresowany to mogę opisać techa co mi nie pasowało

Fajnie by było gdybyś utworzył nowy temat i w nim opisał jakie sterowniki używałeś od LPG, ich wady i zalety oraz Twoje zdanie na ich temat.
_________________
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-28, 13:08   

Witam!
Sytuacja prawie ogarnieta.Do akumulatora nie ma podpietych zadnych nowych przewodow.Trzeba wiec najpierw uporzadkowac zasilanie.Kolejne pytanie to sondy.W sterowniku sa dwa wyjscia "sonda 1" i "sonda 2".Co sie zmienia po ich podlaczeniu i jak toto podlaczyc.

Majka.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-28, 18:51   

nic
nie podpinać bo stag może sygnał wypaczyć :)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-28, 18:55   

Fioletowy jest do sondy przed katalizatorem a fioletowo czarny do sondy 2 banku.
Można nie podłączać jeżeli stroi się na korekty, Lepiej wystroić na korekty.
_________________

Ostatnio zmieniony przez karol208 2014-03-02, 11:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-28, 20:05   

głupoty raczej napisałeś
fioletowy pierwsza a z czarnym druga
Po co brać sygnał za katem ?
wyjaśnij jak on nie ma żadnego wpływu na mieszankę tylko przednie sterują ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.