Autor |
Wiadomość |
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-24, 09:56
|
|
|
Witam!
A czy wiazki sa takie same?
Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-02-24, 10:47
|
|
|
pepi napisał/a: | tomi5 napisał/a: | I tu sie znowu mylisz. Tak jak juz pisalem wielokrotnie mam porównanie na własnej skórze i nie wmówisz mi że stag lepiej sobie radzi od techa.
Tym bardziej że i BMW i A8 i S8 miały te same podzespoły jedyna róznica to sterownik.
_________________ | - wiesz staga trzeba jeszcze umieć ustawić tech w trybie tech sam się ustawia i to świadczy bardziej o tych którzy ci to zakładali i ustawiali niż o samym sterowniku .
-nie mogłem |
Dlatego tez o tym wspomniałem,że staga nie monowal mi zdzisiu u siebie na podwórku, tylko osoby polecane na forum LPG, raz byl to Wrocław, Raz Poznań, tu i tu specjaliści sie wylozyli, może oni sa i dobrzy ale przy silnikach 1,8 gdzie laik założy i wystroi instalację.
Teraz jezdzę do Wilczyc k. wroclawia i wiem że kazde auto tam będzie lądowało i szczerze mogę polecić ten zakład.
Tyle w temacie ode mnie....
Dla mnie auta ma jeździć a czy to bedzie stag lpgtech czy agis to mi rybka.... |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-24, 14:22
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Witam!
A czy wiazki sa takie same?
Majka. |
-tak zakładasz komp i masz lpgtecha
pasuje wszystko map sensor czujniki okablowanie
tylko do ciebie pasowało by tego z obd coby to samo się ustawiało i korygowało
A co do instalek nie ma znaczenia jaka ma być dobrze zestrojona
i nie ważne czy agis tech stag czy kme
To nie dotyczy BRC
bo tam jak nie ma wielkich przegięć to jest dobrze i tu widać że to nie głupia instalka skoro co chwila jakiś kwiatek jest ok .
Dla tego stwierdzam że chyba jak nie ma w okolicy gazowników dobrych to tylko BRC <jezu> |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-25, 10:45
|
|
|
Witam!
I to jest bardzo interesujace. Wlasnie o takim "samostrojnym" myslalam.Pepi powiedz gdzie to rosnie ?
Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-25, 12:34
|
|
|
Brc sie samo stroi czy tam dopasowuje bo tak mi powiedziano ze raz ustawione nie powinno sie ujawniac i nie ujawnia sie. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-25, 15:04
|
|
|
nie komp akurat toporny jest
brc chyba samo się nie uczy tylko trzeba go ustawić
tak teraz szperałem i wychodzi chyba że nie ma jeszcze obd 328 techa <niewiem>
znalazłem tylko do 4-6 cylindrowego
Pytanie jakiego ty masz tego staga ?
STAG 300 Premium
STAG 300 ISA2
czy jeszcze masz coś innego bo jeśli komp upalony to jak byś chciała przejść na techa
to trzeba dokładnie wiedzieć co jest w aucie
zobacz w papierach będzie wiadomo ale nagłówek mówi nam stag 300 tylko |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-25, 16:54
|
|
|
pepi napisał/a: | brc chyba samo się nie uczy tylko trzeba go ustawić
|
Z info od monterów to po pierwszej kalibracji potem juz ma sie wszystko dziać samo. Uczy sie z ECU. |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-25, 17:50
|
|
|
Witam!
STAG 300-8 ISA2
Takie sa oznaczenia na sterowniku.Niestety kolejny warsztat "wymiekl".Zaczyna sie robic nie milo.Tata w zlym nastroju.
Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-02-25, 18:13
|
|
|
pepi napisał/a: | n
tak teraz szperałem i wychodzi chyba że nie ma jeszcze obd 328 techa <niewiem>
znalazłem tylko do 4-6 cylindrowego
|
Jest u PHJACUŚ
http://www.phjacus.pl/J35...-OBD-p2005.html
Można też wsadzić Staga Premium też OBD, ale tak czy inaczej ktoś musi to ogarnąć. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-25, 19:23
|
|
|
patrzyłem w megapolu to nie mieli
domniemam że ktoś robi to za granicą czy u nasz w kraju ?
bo i tak wiązkę trzeba poprawić
wymiana sterownika samego nie wchodzi w rachubę na ten z obd bo wiązka jest inna <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-02-25, 19:31
|
|
|
pepi napisał/a: |
wymiana sterownika samego nie wchodzi w rachubę na ten z obd bo wiązka jest inna <niewiem> |
Przy stagu premium wtyczka pasuje, wiązka ma 1 pin więcej (pin 48) przy techu nie wiem.
Ale u majki obstawiał bym raczej złe podłączenie wiązki do auta. Z tego co się dowiedziałem od taty Majki to sterownik był chyba raz podmieniany. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez karol208 2014-02-25, 19:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-25, 19:32
|
|
|
Witam!
Zima zatem
Majka |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-25, 20:09
|
|
|
ale jak jest nie odpowiednio podłączony
to jaki kłopot poprawić ?
to byle jaki gość zrobi dwa schematy w łapkę i do dzieła w czym problem ? |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-25, 21:00
|
|
|
Witam!
Byle jaki to juz to robil. Teraz potrzebny taki ktory napewno wie.Z tego co Tacie mowil Pan Karol to tam zasilanie by trzeba bylo zmienic i nawet sondy nie podlaczyli.Ot partacze.
Gdyby jednak ktos narysowal schemat pewnie byla by jakas jasnosc.
Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-02-25, 21:07
|
|
|
Majka odnajdź zasilanie sterownika i podłącz bezpośrednio pod akumulator. Masz w sterowniku 2 plusy (czerwony przewód,,gruby z bezpiecznikiem i czerwono czarny to jest + po stacyjce) powinny byćteż 2 brązowe przewody to jest masa.
ten czerwony i brązowe powinny być podpięte bezpośrednio pod akumulator, czerwono czarny może być podpięty pod wtryskiwacz, pompę paliwa , cewkę lub cokolwiek innego gdzie pojawia się+ po przekręceniu zapłonu.. Masę możesz przykręcić do bloku silnika
Z racji tego że akumulator jest w bagażniku to należy sprawdzić pod co podpiął się pan instalator tym grubym czerwonym. Może wszystko wpiął pod zasilanie cewki albo wtrysku Pb i stąd te cyrki i spadki napięcia na sterowniku LPG.,
Jeżeli nikt u ciebie nie służy pomocą to musisz spróbować sama. Ja tylko mogę tak pomóc ew za pomocą zdalnego pulpitu. |
_________________
|
|
|
|
|
|