Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.  
Autor Wiadomość
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-24, 09:56   

Witam!
A czy wiazki sa takie same?

Majka.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-02-24, 10:47   

pepi napisał/a:
tomi5 napisał/a:
I tu sie znowu mylisz. Tak jak juz pisalem wielokrotnie mam porównanie na własnej skórze i nie wmówisz mi że stag lepiej sobie radzi od techa.
Tym bardziej że i BMW i A8 i S8 miały te same podzespoły jedyna róznica to sterownik.
_________________
- wiesz staga trzeba jeszcze umieć ustawić tech w trybie tech sam się ustawia i to świadczy bardziej o tych którzy ci to zakładali i ustawiali niż o samym sterowniku .
-nie mogłem :D


Dlatego tez o tym wspomniałem,że staga nie monowal mi zdzisiu u siebie na podwórku, tylko osoby polecane na forum LPG, raz byl to Wrocław, Raz Poznań, tu i tu specjaliści sie wylozyli, może oni sa i dobrzy ale przy silnikach 1,8 gdzie laik założy i wystroi instalację.

Teraz jezdzę do Wilczyc k. wroclawia i wiem że kazde auto tam będzie lądowało i szczerze mogę polecić ten zakład.

Tyle w temacie ode mnie....
Dla mnie auta ma jeździć a czy to bedzie stag lpgtech czy agis to mi rybka....
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-24, 14:22   

majkaistefan napisał/a:
Witam!
A czy wiazki sa takie same?

Majka.

-tak zakładasz komp i masz lpgtecha
pasuje wszystko map sensor czujniki okablowanie ;)
tylko do ciebie pasowało by tego z obd coby to samo się ustawiało i korygowało :)

A co do instalek nie ma znaczenia jaka ma być dobrze zestrojona
i nie ważne czy agis tech stag czy kme
To nie dotyczy BRC
bo tam jak nie ma wielkich przegięć to jest dobrze i tu widać że to nie głupia instalka skoro co chwila jakiś kwiatek jest ok .
Dla tego stwierdzam że chyba jak nie ma w okolicy gazowników dobrych to tylko BRC <jezu>
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-25, 10:45   

Witam!
I to jest bardzo interesujace. Wlasnie o takim "samostrojnym" myslalam.Pepi powiedz gdzie to rosnie ?


Majka.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-25, 12:34   

Brc sie samo stroi czy tam dopasowuje bo tak mi powiedziano ze raz ustawione nie powinno sie ujawniac i nie ujawnia sie.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-25, 15:04   

nie komp akurat toporny jest :)
brc chyba samo się nie uczy tylko trzeba go ustawić

tak teraz szperałem i wychodzi chyba że nie ma jeszcze obd 328 techa <niewiem>
znalazłem tylko do 4-6 cylindrowego
Pytanie jakiego ty masz tego staga ?
STAG 300 Premium
STAG 300 ISA2
czy jeszcze masz coś innego bo jeśli komp upalony to jak byś chciała przejść na techa
to trzeba dokładnie wiedzieć co jest w aucie
zobacz w papierach będzie wiadomo ale nagłówek mówi nam stag 300 tylko
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-25, 16:54   

pepi napisał/a:
brc chyba samo się nie uczy tylko trzeba go ustawić

Z info od monterów to po pierwszej kalibracji potem juz ma sie wszystko dziać samo. Uczy sie z ECU.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-25, 17:50   

Witam!
STAG 300-8 ISA2

Takie sa oznaczenia na sterowniku.Niestety kolejny warsztat "wymiekl".Zaczyna sie robic nie milo.Tata w zlym nastroju.

Majka.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-25, 18:13   

pepi napisał/a:
n
tak teraz szperałem i wychodzi chyba że nie ma jeszcze obd 328 techa <niewiem>
znalazłem tylko do 4-6 cylindrowego

Jest u PHJACUŚ

http://www.phjacus.pl/J35...-OBD-p2005.html

Można też wsadzić Staga Premium też OBD, ale tak czy inaczej ktoś musi to ogarnąć.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-25, 19:23   

patrzyłem w megapolu to nie mieli :)
domniemam że ktoś robi to za granicą czy u nasz w kraju ?
bo i tak wiązkę trzeba poprawić
wymiana sterownika samego nie wchodzi w rachubę na ten z obd bo wiązka jest inna <niewiem>
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-25, 19:31   

pepi napisał/a:

wymiana sterownika samego nie wchodzi w rachubę na ten z obd bo wiązka jest inna <niewiem>


Przy stagu premium wtyczka pasuje, wiązka ma 1 pin więcej (pin 48) przy techu nie wiem.
Ale u majki obstawiał bym raczej złe podłączenie wiązki do auta. Z tego co się dowiedziałem od taty Majki to sterownik był chyba raz podmieniany.
_________________

Ostatnio zmieniony przez karol208 2014-02-25, 19:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-25, 19:32   

Witam!
Zima zatem :(

Majka
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-25, 20:09   

ale jak jest nie odpowiednio podłączony
to jaki kłopot poprawić ?
to byle jaki gość zrobi dwa schematy w łapkę i do dzieła w czym problem ?
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-25, 21:00   

Witam!

Byle jaki to juz to robil. :) Teraz potrzebny taki ktory napewno wie.Z tego co Tacie mowil Pan Karol to tam zasilanie by trzeba bylo zmienic i nawet sondy nie podlaczyli.Ot partacze.
Gdyby jednak ktos narysowal schemat pewnie byla by jakas jasnosc.

Majka.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-25, 21:07   

Majka odnajdź zasilanie sterownika i podłącz bezpośrednio pod akumulator. Masz w sterowniku 2 plusy (czerwony przewód,,gruby z bezpiecznikiem i czerwono czarny to jest + po stacyjce) powinny byćteż 2 brązowe przewody to jest masa.
ten czerwony i brązowe powinny być podpięte bezpośrednio pod akumulator, czerwono czarny może być podpięty pod wtryskiwacz, pompę paliwa , cewkę lub cokolwiek innego gdzie pojawia się+ po przekręceniu zapłonu.. Masę możesz przykręcić do bloku silnika
Z racji tego że akumulator jest w bagażniku to należy sprawdzić pod co podpiął się pan instalator tym grubym czerwonym. Może wszystko wpiął pod zasilanie cewki albo wtrysku Pb i stąd te cyrki i spadki napięcia na sterowniku LPG.,
Jeżeli nikt u ciebie nie służy pomocą to musisz spróbować sama. Ja tylko mogę tak pomóc ew za pomocą zdalnego pulpitu.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.