Autor |
Wiadomość |
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-09-22, 22:18
|
|
|
Wymieniona pompa - czas ok 5h, przy okazji wymienilem wszystkie klocki hamulcowe.
Co do dojscia to tylko od przodu, u mnie odchylona zostala chlodnica, napewno nie da sie tego przez lampe zrobi jak gdzies tu ktos pisal
Oczywiscie wspomaganie zaczelo dzialac na wolnych obrotach.
(To w czerownym kolku, to juz zamontowana pompa)
|
|
|
|
|
|
|
|
Kondek25
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 24 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: 2016-04-12, 15:02
|
|
|
U mnie podobny problem się zrobił, magiel oddany do regeneracji bo ciekło, założony spowrotem i na wolnych nie ma wspomy, dotknie się gazu, jest, ale haczy, przerywa itd. Oddaliśmy pompę do regeneracji, okazało się że jest zajechana. Kupiłem używkę, jest o niebo lepiej, ale dalej na wolnych brak wspomagania, po dodaniu gazu działa perfekt. Servotronic mam. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Kondek25
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 24 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: 2016-04-12, 15:51
|
|
|
No właśnie wcześniej przewody dosyć zmęczone były, to chłopaki je ogarnęli, zaizolowali itd. Dzisiaj spróbujemy jeszcze je odpiąć i zobaczyć co się będzie działo. A w razie co przekaźnik od servotronica znajdę po prawej stronie u pasażera? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-04-12, 16:05
|
|
|
Tak , w przekaźnik w nogach pasażera - będzie odpowiednio opisany . Możesz najpierw wyjąc sam przekaźnik i zobaczyć czy będzie zmiana jakakolwiek |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
Kondek25
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 24 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: 2016-04-13, 06:18
|
|
|
Po wyjęciu przekaźnika nic się nie dzieje, zero zmian. Ale po włączeniu i wyłączeniu zapłonu "cyka", także raczej sprawny. Chłopaki od regeneracji przekładni twierdzą że to wina pompy, ale praktycznie identyczne objawy na dwóch pompach, nie sądzę. A jak można na aucie sprawdzić ten zaworek od servotronica, podpiąć mu bezpośrednio 12V, na jakiej on dokładnie zasadzie działa, jak cewka, czy coś jak elektromagnes? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Kondek25
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 24 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: 2016-04-14, 18:17
|
|
|
Stwierdziłem że oddaje z powrotem na warsztat, niech poprawiają, zobaczymy co wymyślą |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-19, 22:59
|
|
|
Panowie a sprawdzilicie jedna rzecz tak jak u mnie było ???
Oringu czy tam jakiejs uszczelka była zgniecona ta co dkolega do pompy i silnika i tam sobie wilgociło i łapało lewe ciśnienie i raz lekko raz ciezko sprawdźcie moze akurat to to , w razie czego sprawne pompy mam , moge dać Namiar z pewnego źródła |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2016-09-03, 15:23
|
|
|
Panowie, dziwna sprawa bo wspomaganie u mnie było na wolnych wczoraj,mam serwo ,a dzisiaj wsiadam do auta i coś ciężko się kręci na wolnych, tzn wspomaganie jest ale nie takie jak np wczoraj czy przed wczoraj, w kompie błędów odnośnie układu sterowania brak.
edit:
Zajrzałem do zbiorniczka wspomagania i tam zamiast ujrzeć zielony płyn jest szara woda lol
Wymieniłem dzisiaj płyn na nowy z aso ale niestety nic nie pomogło.
Macie jakiej sposoby na diagnozę czy magiel czy pompa ?
Jak samochód jest zimny tzn obroty są wyżej to wspomaganie chodzi lepiej, tak samo jak dodam gazu na P to także jest odrobinę lepiej, sama pompa jest raczej cicho, tylko w skrajnych pozycjach wyje strasznie. |
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-09-03, 18:08
|
|
|
wczoraj odebrałem auto po regeneracji magla ciekł z główki na podłogę cały dywan mam mokry jesli chodzi o kręcenie kierą to ładni sie obracała ale jak mówisz mi tez piszczała pompa w skrajnym skręcie .
Teraz jak magiel zregenerowany to nic nie piszczy .
Sprawdz czy ci nie leci przy kolumnie kier. |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2016-09-04, 22:22
|
|
|
Po dywanikami sucho, dzisiaj zaglądałem, jestem już pewny na 90 % że to pompa, po wymianie płynu jest jeszcze gorzej niż przedtem, zauważyłem że kiera bardziej kleszczy się w lewo niż w prawo, i po dodaniu gazu na "P" i kręceniu kierą chodzi lżej ale za to ją słychać jak wyje. |
|
|
|
|
|
|
|
Fanatico
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi a8 d3
Wiek: 40 Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 24 Skąd: Zakład Psychatryczny
|
Wysłany: 2016-09-11, 07:10
|
|
|
Panowie i co z waszymi autami wspomaganie wróciło po wymianie pompy? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-11, 12:04
|
|
|
oj tam w moim wypadku da się kręcić ale to tylko tyle
na 1001% nie jest taj jak być powinno |
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2016-09-17, 20:39
|
|
|
Dzisiaj zamówiłem regenerowaną pompę, wymiana jest zaplanowana na najbliższą sobotę, dam znać co z tego wyszło.
Jak obiecałem, więc zdaję swoją relację, wymieniłem dzisiaj pompę wspomagania na regenerowaną, i powiem tak, układ kierowniczy nie pracował w tym aucie tak odkąd go mam. I co najważniejsze, kierownica przestała się kleszczyć w lewo !
Uwaga dla potomnych, wlałem do układu czerwonego dextrona !! czyli atf mobil .
Sprzedający powiedział że jak zaleję innym płynem to unieważni gwarancję. |
|
|
|
|
|