|
Autor |
Wiadomość |
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-06-25, 07:48
|
|
|
Bardziej chodziło mi o to że może robi się tą płukankę czymś innym olejem gorszego sortu itp. Tak samo jak robi się płukanie silnika to nie zalewa się go Motulem czy LM tylko olejem gorszej jakości, nie będzie on przecież pracował 8-10 tys. km tylko kilkadziesiąt km. Wiadomo że do dłuższej pracy wymaga się zdecydowanie lepszy olej. I to samo sądziłem że jest w tym przypadku. No ok a czy tego płukania nie powinno się robić pod jakimś ciśnieniem? Czy samo przelanie grawitacyjne płynu też odniesie wymagany skutek? Kolejna sprawa to jakie węże trzeba wypiąć by wlać i zła płyn metodą domową?
[ Dodano: 2018-06-25, 09:04 ]
NUR 00G2000 takie mam oznaczenie na korku a nie takie jak kolega wcześniej napisał... |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-06-25, 08:40
|
|
|
Tu nie chodzi o wypłukanie układu jak w silniku, że zlewasz jeden i nalewasz inny. Tu nie zlewasz oleju tylko jednym wężem wpuszczasz a drugim wypuszczasz aż układ się przepłukał i zostanie jak najwięcej świeżego. Tak jak przy wymianie dynamicznej w skrzyni biegów. Od Ciebie zależy jak dużo chcesz go przez układ przelać. Jeśli nie ma opiłków ani nic niepokojącego to myślę, że 3-4 litry spokojnie styknie. Ja napełniałem układ od zera po rozbieraniu i stąd wiem ile mniej więcej ma pojemności (troszkę ponad litr). |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-06-25, 10:14
|
|
|
No ok a jaki w końcu ma być ten olej? Bo na korku jest co innego napisane
[ Dodano: 2018-06-25, 11:15 ]
No i chyba czeka mnie wymiana pompy. Bo na postoju ciężko się kręci a po dodaniu gazu do ok 3 tys obrotów kręci się lekko... Więc i tak będzie trzeba olej wlać... |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-06-25, 10:43
|
|
|
denveco napisał/a: | Kolejna sprawa to jakie węże trzeba wypiąć by wlać i zła płyn metodą domową? |
Odpinasz przewód powrotny do zbiorniczka.
Lejesz płyn do zbiorniczka i po przejściu całego układu, odpiętym wężem kierujesz go do wanny zlewowej.
denveco napisał/a: | No ok a jaki w końcu ma być ten olej? Bo na korku jest co innego napisane |
Idziesz do ASO, podajesz numer VIN i powinieneś dostać taki jaki jest wymagany.
A jak chcesz inaczej to napisz mi na PW numer VIN, powiedz ile litrów go chcesz i dostaniesz to ode mnie przesyłką za pobraniem.
denveco napisał/a: | No i chyba czeka mnie wymiana pompy. Bo na postoju ciężko się kręci a po dodaniu gazu do ok 3 tys obrotów kręci się lekko... Więc i tak będzie trzeba olej wlać... |
Taki układ i tak bym przepłukał. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |