Autor |
Wiadomość |
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2016-09-28, 21:28
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Jedzie ekspresem już - 4L do wymiany i płukania |
Wiadomo pewny sprzedawca hehe
Apophis napisał/a: | A nie pisałem |
Poczekaj Przyznam Ci rację jeśli po wymianie będzie lepiej |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-09-29, 06:46
|
|
|
1. Ile kosztuje ori ?
2. Ile potrzeba na wymianę ?
3. Jak często powinno się wymieniać ? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2016-10-02, 22:01
|
|
|
No więc jestem po wymianie płynu, i jest masakra.
Po pierwsze jak na czerwonym ciężko kręciło się przy +3 to dzisiaj nie szło przy +15 do tego zaczęła się kleszczyć kierownica w lewo, a na czerwonym tego nie było. Jazda w trasie to jakaś masakra jak próbuję wyprzedzić kogoś to w lewo mam strach kierą ruszyć. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-02, 22:08
|
|
|
widac masz trefna ta pompe...jesli rzemiesnik regenerował pompe na jakis dziwnych gratach i pod czerwony płyn a reszta ukłądu wymaga zielonego OE to jak to ma chodzić?? Stracony czas i pieniądze. Możesz wrócic do czerwonego ale zima za pasem i kolejne problemy bedą razem z chłodami. |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2016-10-03, 08:43
|
|
|
A magiel ? Ja obstawiam że on umiera. |
|
|
|
|
|
|
|
Xavier
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Zielona Gora
|
Wysłany: 2017-01-28, 17:29
|
|
|
Panowie, potrzebuje małej pomocy. Czy moglibyscie mi podac numery OEM pomp pasujacych do mojego A8 D3, 2004, 3,7. Z gory dziekuje. Dzisiaj w ruch poszła kamera Gopro i krecenie bączków na asfalcie . zachciało sie nagrywania . ..... pompa zakonczyła żywota. Dojechalem do domu z gwizdem pompy pod machą i z sikającym płynem serva ot tak sie konczą durne zabawy na skręconych kołach .
Znalazłem numer mojej pompy . 4e0145155N
Czy pompa o numerze 4e0145156B rowniez bedzie pasować? lub inne z koncowka 56?
[ Dodano: 2017-01-28, 20:11 ]
Dodam jeszcze ze kiedy poczułem ze nie mam wspomagania pompa zaczela glosni pracowac a płyn sie zagotował (plyn serva) po jakims czasie kiedy skreciłem lekko kierownice z baniaka wytryskiwał płyn pod cisnieniem. Czy raczej na 100% powinienem stawiac na uszkodzoną pompę czy może to być rownież jakis zaworek przed pompą (czy inne ustrojstwo) . Prosze o porade jak za to sie zabrać . Czy zamawiac pompe w ciemno? |
_________________ A8 2004 |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Xavier
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Zielona Gora
|
Wysłany: 2017-01-29, 09:16
|
|
|
Cala noc poszukiwan i znalazłem cos dla potomnych.
Zamiast pompy o numerze 4E0145155N dla Audi A8 D3 3.7 , 4.2 mozna zastosowac rowniez pompy o numerach
OEM : 4E0145156C
4E0145155N
4B0145156R
4B0145169R
oraz pompy innych producentow o numerach :
DSP1387
JPR731
2859.301
2859.101
ZF2859.101
ZF2859.301
2682701
7697.955.128
7697955128
[ Dodano: 2017-01-30, 21:18 ]
Pompa zamówiona. Mam tylko ostatnie pytanie. Czy udało się komuś wymienić pompę w 3.7 D3 bez zdejmowania przodu. Miejsce na rękę jest ale nie wiem czy pompa wyjdzie. Słyszałem gdzies że wystarczy odchylic przód do pozycji serwisowej ale jak to zrobić? Czy któryś z kolegów przerabial temat? Chciałbym zrobić to sam..... czy będę w stanie odkręcić wentylator u góry i trochę go odchylic? |
_________________ A8 2004 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-01-30, 21:37
|
|
|
Xavier napisał/a: | Czy udało się komuś wymienić pompę w 3.7 D3 bez zdejmowania przodu. Miejsce na rękę jest ale nie wiem czy pompa wyjdzie. Słyszałem gdzies że wystarczy odchylic przód do pozycji serwisowej ale jak to zrobić? |
Jedno przeczy drugiemu.
Nie da się odchylić przodu do pozycji serwisowej bez zdejmowania zderzaka czy rozpinania układu chłodzenia. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Xavier
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Zielona Gora
|
Wysłany: 2017-01-31, 18:18
|
|
|
Pisząc "odchylić" miałem na myśli odchylenie chlodnicy z miejsc mocowania. Tam brakuje nie wiele aby wyciągnać pompe wspomagania. Reka z kluczem wchodzi bez problemów ale czy pompa wylezie? |
_________________ A8 2004 |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-02-03, 08:39
|
|
|
Mi się udało po wyjęciu lampy . Przodu nie ruszałem ale ciężko było . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Xavier
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Zielona Gora
|
Wysłany: 2017-02-20, 18:47
|
|
|
Witam,
Zauważyłem ze po mymianie pompy ze zbiorniczka wycieka troche plynu. nie wiem dokladnie skad, ale widze ze pod zbiorniczkiem jest mokro. Po wymianie pompy wszystko dokładnie wymyłem chemią, wiec to jest nowy płyn po remoncie.
Czy to normalne ze jak otworze zbiorniczek i krece kierownicą to w zbiorniczku płyn bulgocze ?
Moze nie jak gotująca sie woda ale szaleje
Nowa pompa chodzi prawidłowo. Nie wyje. Wszystko jest w normie. |
_________________ A8 2004 |
|
|
|
|
damianpuchalski
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 20 Lis 2017 Posty: 10 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-02-28, 23:06
|
|
|
Hej,
Mam ten sam problem co kolega wyżej. Chyba przez mrozy które przyszły pojawiły się problemy.
W zbiorniczku bulgocze tak:
https://youtu.be/ipq4Xn3lYqY
Do tego rano na zimnym strasznie wyje wspomaganie. Po godzinie jeżdżenia albo jak po prostu w komorze silnika się rozgrzeje to ucicha. Wcześniej problemu nie było, pojawił się dopiero jak mrozy przyszły. Albo przynajmniej to wycie musiało być dużo bardziej ciche. |
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-06-24, 10:40
|
|
|
Witam. Ja z kolei chcę napisać że objaw mam chyba taki jak inni. Czyli zdarza się że manewrowanie w miejscu jedną ręką jest trudne. Czy niski poziom płynu może mieć na to wpływ? Chodzi o to że po wykręceniu korka na bagnecie nie widać śladu oleju nawet poniżej minimum. W zbiorniczku nie jest pusto ale nie jest go na tyle by sięgał nawet do dolnej części bagnetu. Druga rzecz że nie wiem jaki mam tam zalany olej. Wsadziłem kawałek białego ręcznika papierowego by nasączył się i wyszło takie coś jak na foto. Jaki olej to powinien być by wyrównać jego stan do wartości max? Pompy wspomagania nie słychać. Mam kapcie 255 szerokie ale to raczej wpływu nie ma. Dla odmiany dzisiaj przejechałem się swoją A4 B5 która stoi na 225 i kierownica chodzi tak lekko że myślałem że ją wyrwę . Kiedyś w tej A4 miałem podobny problem, na postoju ciężko kręciło się kierownicą, po dodaniu gazu chodziła lekko. Po wymianie na używkę nadal chodzi a minęło już chyba z 6 lat od wymiany. Więc po objawach sądzę że tutaj może być podobnie. Ale czy tak jest w istocie... Jak więc poprawnie zweryfikować czy to wina pompy? |
|
|
|
|
|