Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-01-13, 21:24
|
|
|
kolorystyka serio? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2019-01-14, 07:19
|
|
|
Tak, zaciski są schowane za szerokimi ramionami felg więc nie rażą w oczy. Mi się podoba, chociaż wiedziałem, że nie wszyscy będą popierać kolor w a8 |
|
|
|
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
Wysłany: 2019-01-16, 00:53
|
|
|
Panowie szukam alternatywy do W12,zalezy mi raczej na montażu p/p . Z tego co wyczytalem heble z rs6 c6 powinny sie sprawdzic? Czy ma ktos jeszcze jakis.lomysl na cos innego a skutecznego? |
|
|
|
|
SP_V8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 10 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2021-09-07, 22:32
|
|
|
Przekładał ktoś już komplet z d4 380mm przód i 356mm tył do d3? Dużo rzeźbienia? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2021-09-08, 09:10
|
|
|
SP_V8 napisał/a: | Przekładał ktoś już komplet z d4 380mm przód i 356mm tył do d3? Dużo rzeźbienia? |
Miałem u siebie w D2 380 z D4, tyle, że na stoczonej tarczy z S8/W13 D3 385, żeby nie dawać podkładek (poza tym te tarcze były, są (?) nadal tańsze, na upartego i by te 385 wlazło lekko brusząc zacisk. Czujniki klocków inne i tyle, reszta pasuje. Jak masz teraz osłony pod 360, to u Ciebie wystarczy zastosować te pod 385 z S8/W12, albo zostawić te co masz.
Z tyłu natomiast 330 z Q5/D4, ale do tego potrzebne już adaptery. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
SP_V8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 10 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2021-09-08, 13:37
|
|
|
Mam cały komplet z d4 na przód i tył nawet zaciski elektryczne, na tył nie da rady założyć tej 356mm? seryjnie zacisk z tyłu w d4 jest po przeciwnej stronie tzn. lustrzane odbicie. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2021-09-08, 16:22
|
|
|
Pewnie jakos się da, ale nie praktykowano tu tego, sa lepsze swapy niż ten w/w.
Trzeba by zrobić adapter i dopasować jakoś z tego zwrotnico-wahacza do tego z D3. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
SP_V8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 10 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2021-09-09, 09:34
|
|
|
No to chyba trzeba będzie zmienić koncepcje.... |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2021-09-09, 09:59
|
|
|
Polecam iść w jakiś 6-tłok na przód (Brembo, Akebono), u mnie 385 na takim zacisku dopiero hamuje jak trzeba (większy nie montowałem ze względu na rozmiar felg).
Dla porównania 380 z D4:
vs
385 z B9
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-09-28, 19:16
|
|
|
a tyl panowie jakie macie?? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-09-29, 21:22
|
|
|
nawet ok ale czy az 2 zaciski potrzeb mam jeden i jest ok hamuje to naprawdę mocno |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2021-09-29, 21:52
|
|
|
W D3 jak i każdym innym z EBC dla mnie bezsens, ale przy samochodach z klasycznym hamulcem ręcznym ciężko o inny patent na dużą tarczę z tyłu. Sam kiedyś myślałem o tarczobębnie z Q7/Cayenne.
Chyba, że ktoś z Was zna jakiś tylny zacisk z linką pod tarcze minimum 360mm ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2021-09-30, 05:13
|
|
|
marcin85 napisał/a: | nawet ok ale czy az 2 zaciski potrzeb mam jeden i jest ok hamuje to naprawdę mocno |
Fabryczny zestaw też hamuje mocno ale nie o to w tym chodzi. Przede wszystkim o zwiększenie pojemności cieplnej układu. Większa i grubsza tarcza. Co z tego, że fabryczny hamuje mocno skoro robi to przy konkretnym użyciu tylko raz lub dwa razy i trzeba czekać aż się ostudzi. Dwa to zwiększenie powierzchni nacisku czyli o tłoczki i ich ilość. a tzry to wygląd.
dice111 napisał/a: | W D3 jak i każdym innym z EBC dla mnie bezsens, ale przy samochodach z klasycznym hamulcem ręcznym ciężko o inny patent na dużą tarczę z tyłu. |
Napisałbym odwrotnie. W aucie z elektrycznym ręcznym ciężko o inny mod bo większość przypadków wiąże sie z błędami hamulca ręcznego gdy pozbędziemy się fabrycznego zacisku. W linkowym to podłączasz inny zacisk i elektroniki w aucie to za bardzo nic nie obchodzi. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|