Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] swap hamulców D3  
Autor Wiadomość
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-13, 21:24   

kolorystyka serio? ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2019-01-14, 07:19   

Tak, zaciski są schowane za szerokimi ramionami felg więc nie rażą w oczy. Mi się podoba, chociaż wiedziałem, że nie wszyscy będą popierać kolor w a8 :>
 
 
BariM 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34
Dołączył: 23 Paź 2017
Posty: 50
Skąd: Kraków/Crawley uk
Wysłany: 2019-01-16, 00:53   

Panowie szukam alternatywy do W12,zalezy mi raczej na montażu p/p . Z tego co wyczytalem heble z rs6 c6 powinny sie sprawdzic? Czy ma ktos jeszcze jakis.lomysl na cos innego a skutecznego?
 
 
SP_V8 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: śląsk
Wysłany: 2021-09-07, 23:32   

Przekładał ktoś już komplet z d4 380mm przód i 356mm tył do d3? Dużo rzeźbienia?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-09-08, 10:10   

SP_V8 napisał/a:
Przekładał ktoś już komplet z d4 380mm przód i 356mm tył do d3? Dużo rzeźbienia?

Miałem u siebie w D2 380 z D4, tyle, że na stoczonej tarczy z S8/W13 D3 385, żeby nie dawać podkładek (poza tym te tarcze były, są (?) nadal tańsze, na upartego i by te 385 wlazło lekko brusząc zacisk. Czujniki klocków inne i tyle, reszta pasuje. Jak masz teraz osłony pod 360, to u Ciebie wystarczy zastosować te pod 385 z S8/W12, albo zostawić te co masz.
Z tyłu natomiast 330 z Q5/D4, ale do tego potrzebne już adaptery.
_________________
Black Cars Matters
 
 
SP_V8 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: śląsk
Wysłany: 2021-09-08, 14:37   

Mam cały komplet z d4 na przód i tył nawet zaciski elektryczne, na tył nie da rady założyć tej 356mm? seryjnie zacisk z tyłu w d4 jest po przeciwnej stronie tzn. lustrzane odbicie.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-09-08, 17:22   

Pewnie jakos się da, ale nie praktykowano tu tego, sa lepsze swapy niż ten w/w.
Trzeba by zrobić adapter i dopasować jakoś z tego zwrotnico-wahacza do tego z D3.
_________________
Black Cars Matters
 
 
SP_V8 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: śląsk
Wysłany: 2021-09-09, 10:34   

No to chyba trzeba będzie zmienić koncepcje....
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-09-09, 10:59   

Polecam iść w jakiś 6-tłok na przód (Brembo, Akebono), u mnie 385 na takim zacisku dopiero hamuje jak trzeba (większy nie montowałem ze względu na rozmiar felg).

Dla porównania 380 z D4:


vs

385 z B9

_________________
Black Cars Matters
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2021-09-28, 17:58   

Można:

385 tarcza + 8-tłok (felga min 19") + adaptery +nowe przewody hamulcowe giętkie



lub

400 tarcza + 6 tłok (nie na każdą 20" wejdzie ten zestaw) + adaptery + nowe przewody hamulcowe giętkie

_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
marcin85 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 108
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-09-28, 20:16   

a tyl panowie jakie macie??
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2021-09-29, 06:04   

marekp750 napisał/a:
Można:

385 tarcza + 8-tłok (felga min 19") + adaptery +nowe przewody hamulcowe giętkie


Ile takie adaptery? Wkładam zwrotnice z pytona aktualnie ale one ważą więcej jak całe auto teraz :D

marcin85 napisał/a:
a tyl panowie jakie macie??

Tył będę w przyszłości chciał tak robić :)
https://www.facebook.com/...817321314966015
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
marcin85 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 108
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-09-29, 22:22   

nawet ok ale czy az 2 zaciski potrzeb <hmm> mam jeden i jest ok hamuje to naprawdę mocno
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-09-29, 22:52   

W D3 jak i każdym innym z EBC dla mnie bezsens, ale przy samochodach z klasycznym hamulcem ręcznym ciężko o inny patent na dużą tarczę z tyłu. Sam kiedyś myślałem o tarczobębnie z Q7/Cayenne.
Chyba, że ktoś z Was zna jakiś tylny zacisk z linką pod tarcze minimum 360mm ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2021-09-30, 06:13   

marcin85 napisał/a:
nawet ok ale czy az 2 zaciski potrzeb mam jeden i jest ok hamuje to naprawdę mocno

Fabryczny zestaw też hamuje mocno ale nie o to w tym chodzi. Przede wszystkim o zwiększenie pojemności cieplnej układu. Większa i grubsza tarcza. Co z tego, że fabryczny hamuje mocno skoro robi to przy konkretnym użyciu tylko raz lub dwa razy i trzeba czekać aż się ostudzi. Dwa to zwiększenie powierzchni nacisku czyli o tłoczki i ich ilość. a tzry to wygląd.
dice111 napisał/a:
W D3 jak i każdym innym z EBC dla mnie bezsens, ale przy samochodach z klasycznym hamulcem ręcznym ciężko o inny patent na dużą tarczę z tyłu.

Napisałbym odwrotnie. W aucie z elektrycznym ręcznym ciężko o inny mod bo większość przypadków wiąże sie z błędami hamulca ręcznego gdy pozbędziemy się fabrycznego zacisku. W linkowym to podłączasz inny zacisk i elektroniki w aucie to za bardzo nic nie obchodzi.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.