Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2021-09-30, 13:44
|
|
|
drago_o napisał/a: | dice111 napisał/a: | W D3 jak i każdym innym z EBC dla mnie bezsens, ale przy samochodach z klasycznym hamulcem ręcznym ciężko o inny patent na dużą tarczę z tyłu. |
Napisałbym odwrotnie. W aucie z elektrycznym ręcznym ciężko o inny mod bo większość przypadków wiąże sie z błędami hamulca ręcznego gdy pozbędziemy się fabrycznego zacisku. W linkowym to podłączasz inny zacisk i elektroniki w aucie to za bardzo nic nie obchodzi. |
Bardziej chodziło mi o to, że łatwiej znaleźć kompletny zacisk z silniczkiem od innego modelu pod większą tarczę. Znajdź mi jakiś duży zacisk na tył pod linke, pomijając tarczobębny |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-10-05, 19:50
|
|
|
[quote="drago_o"] marcin85 napisał/a: | nawet ok ale czy az 2 zaciski potrzeb mam jeden i jest ok hamuje to naprawdę mocno |
Fabryczny zestaw też hamuje mocno ale nie o to w tym chodzi. Przede wszystkim o zwiększenie pojemności cieplnej układu. Większa i grubsza tarcza. Co z tego, że fabryczny hamuje mocno skoro robi to przy konkretnym użyciu tylko raz lub dwa razy i trzeba czekać aż się ostudzi. Dwa to zwiększenie powierzchni nacisku czyli o tłoczki i ich ilość. a tzry to wygląd.
ale wtedy może być problem z zachowaniem balansu, jak tył będzie za mocno łapać |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2021-10-06, 05:07
|
|
|
[quote="marcin85"] drago_o napisał/a: | marcin85 napisał/a: | nawet ok ale czy az 2 zaciski potrzeb mam jeden i jest ok hamuje to naprawdę mocno |
Fabryczny zestaw też hamuje mocno ale nie o to w tym chodzi. Przede wszystkim o zwiększenie pojemności cieplnej układu. Większa i grubsza tarcza. Co z tego, że fabryczny hamuje mocno skoro robi to przy konkretnym użyciu tylko raz lub dwa razy i trzeba czekać aż się ostudzi. Dwa to zwiększenie powierzchni nacisku czyli o tłoczki i ich ilość. a tzry to wygląd.
ale wtedy może być problem z zachowaniem balansu, jak tył będzie za mocno łapać |
Pewnie może jeśli ktoś zostawi przód w serii Ale ćwicząc biska nie zapimina się o dniu nóg Ja na przód mam Brembo 8'tłok, dużo ludzi zakłada akebono 6'tłoki nawet pod tarcze 400 |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-10-07, 20:36
|
|
|
pytalem tylko z czystej ciekawosci, bo mam zrobiony BBK przod i tyl i jest elegancko, zero problemow z kazdej predkosci, zero bicia czy tracenia hamulców, masz 8 tloka z rs6 c5? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2021-10-08, 05:06
|
|
|
marcin85 napisał/a: | pytalem tylko z czystej ciekawosci, bo mam zrobiony BBK przod i tyl i jest elegancko, zero problemow z kazdej predkosci, zero bicia czy tracenia hamulców, masz 8 tloka z rs6 c5? |
RS6 C6, RS4 B7, Phaeton, R8, Gallardo. Z tego co wiem w tych wozach one występowały |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-10-09, 08:00
|
|
|
rs6 c6 ma 6 tloka |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-10-09, 20:36
|
|
|
to zmienia postac rzeczy |
|
|
|
|
|
|
|
|