Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych  
Autor Wiadomość
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-03-06, 08:30   

He ja wiem. Skoro ma 3 automaty (2 audi i 1 BMW) i w 3 naprawiał skrzynie to znaczy że w każdym :)
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-03-06, 08:31   

Facet ma 6 aut z automatami, i tylko w europejskich naprawiał skrzynie.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-06, 12:06   

A trąbią wszem i wobec że amerykańskie automaty są do bani...
 
 
Maciex 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-03-06, 12:08   

Noo, ZF nie może szczycić się swoimi topowymi produktami sprzed kilku(nastu) lat. Choć czuję że to było celowe założenie by skrzynie te sypały się akurat po 300000km.
Swoją drogą ciekawe czy coś się zmieniło w kwestii trwałości skrzyń aut produkowanych aktualnie.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-03-06, 14:55   

Maciex napisał/a:
Swoją drogą ciekawe czy coś się zmieniło w kwestii trwałości skrzyń aut produkowanych aktualnie.

Zmieniło się... diametralnie... teraz producenci jeszcze precyzyjniej mogą określić żywotność danej części...
tak jak w Passacie B6 w silnikach 2.0TDI przy 200kkm sypał się napęd pompy oleju - usterka nie tylko była przewidywalna - patrząc na rozwiązania konstrukcyjne można rzec, że była wręcz zaplanowana :evil:

Miło wspominam swoje D2-ki...... D3-ka wprawdzie też mi się jakoś szczególnie nie psuje ale ten model ma już swoje typowe przypadłości i wiele usterek wymaga szerszej wiedzy niż przy D2.....
a jak pomyślę o D4 to nie wiem czy bym się zdecydował - producent nie tylko precyzyjnie zaplanował żywotność niektórych części ale zadbał również aby z wieloma rzeczami przyjeżdżać praktycznie wyłącznie do ASO.

W nowych autach coraz więcej części/podzespołów ma swój własny integralny sterownik i ich wymiana wymagać będzie wizyty w ASO chociażby w celu adaptacji pod numer VIN auta czy też po prostu aktywację poprzez połączenie on-line z serwerem producenta - masakra :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-03-06, 16:10   

FOSS,
Cytat:
W nowych autach coraz więcej części/podzespołów ma swój własny integralny sterownik i ich wymiana wymagać będzie wizyty w ASO chociażby w celu adaptacji pod numer VIN auta czy też po prostu aktywację poprzez połączenie on-line z serwerem producenta - masakra :/
- dokładnie tak jest.
Dlatego w ramach szeroko zakrojonej forumowej akcji bojkotujmy D4 :)
A tak na marginesie już w poliftowej D3 dużo rzeczy "trzeba" robić w serwisie. A że polak mądry i obejść niektóre rzeczy portafi - cóż :)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-06, 16:22   

k44761 napisał/a:
FOSS,
Cytat:
W nowych autach coraz więcej części/podzespołów ma swój własny integralny sterownik i ich wymiana wymagać będzie wizyty w ASO chociażby w celu adaptacji pod numer VIN auta czy też po prostu aktywację poprzez połączenie on-line z serwerem producenta - masakra :/
- dokładnie tak jest.
Dlatego w ramach szeroko zakrojonej forumowej akcji bojkotujmy D4 :)
A tak na marginesie już w poliftowej D3 dużo rzeczy "trzeba" robić w serwisie. A że polak mądry i obejść niektóre rzeczy portafi - cóż :)

Zaraz spadna gromy od tych co o D4 marzą :) Ja osobiśie do akcji sie przyłaczam i pozostane przy D2 bo nic mi w niej nie brakuje(szczegolnie W12L )
 
 
Czarny8800 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 57
Skąd: Stolica
Wysłany: 2013-03-19, 00:03   

temat widzę wymknął się z pod kontroli:)
Ja nawiązując do tematu dziś jestem po wirusie :d :d :d
Seria bogata 344/777nm a po modzie wyszło 360/849nm :d :d :d :d :-)
Wali w plecy teraz przyjemnie:)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-19, 03:23   

Czarny8800 napisał/a:
Seria bogata 344/777nm a po modzie wyszło 360/849nm

Ja tu nie bardzo rozumie :?:
Seria nie ma tyle chyba że juz cos było modzone a te wyniki to masz z hamowni?? Zapodaj wykresik-popatrzymy ;)
 
 
Czarny8800 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 57
Skąd: Stolica
Wysłany: 2013-03-19, 14:44   

Ta okazuje sie ze już był program i muszę
Jechać wygrać w serwisie serie i jeszcze raz
Jechać na program jeden bo wyszło 850nm a to o 200 za duzo;(
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2013-03-19, 22:55   

mi wyhamowali w słupku w pitstopie 260KM nie pamietam ile nm bo akurat nie mam przy sobie wydruku. ale to mozliwe zeby z tak zdrowiutkiego silnika uciekło 50kucy?
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-03-20, 11:26   

swiezak1111 napisał/a:
mi wyhamowali w słupku w pitstopie 260KM nie pamietam ile nm bo akurat nie mam przy sobie wydruku. ale to mozliwe zeby z tak zdrowiutkiego silnika uciekło 50kucy?

Może się nie znam ale uważam, że większość hamowni ma poważny problem aby poprawnie zmierzyć quattro + tiptronik.
Było kilka projektów z wrzucaniem starych ABZ-ów np. do Audi 80 i tam, o dziwo, w połączeniu z manualem wypluwało jakoś zdecydowanie bliżej serii ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Czarny8800 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 57
Skąd: Stolica
Wysłany: 2013-03-28, 12:33   

Apophis napisał/a:
Czarny8800 napisał/a:
Seria bogata 344/777nm a po modzie wyszło 360/849nm

Ja tu nie bardzo rozumie :?:
Seria nie ma tyle chyba że juz cos było modzone a te wyniki to masz z hamowni?? Zapodaj wykresik-popatrzymy ;)


A o to wykresik:)
Trochę zgłupiałem bo w katalogu a8 4,2TDI ma 326/650nm czyli 240Kw, ale jak patrze na dane techniczne Q7 4,2 tdi 240 KW ma 340/760nm:(
Czy to mozliwe żebym miał taką serie i dlatego po programie tyle wyszło???
wykres seria:)

po programie:)
 
 
IRONH 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 45
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-03-28, 17:33   

Wartości robią wrażenie, jednak charakterystyka niezbyt ciekawa, pik przy 2000 obrotów i szybko spada
 
 
Czarny8800 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 57
Skąd: Stolica
Wysłany: 2013-03-29, 13:51   

IRONH napisał/a:
Wartości robią wrażenie, jednak charakterystyka niezbyt ciekawa, pik przy 2000 obrotów i szybko spada


Ten 1 wykres robiony widać u wcześniejszego właściciela. Ja w czwartek robię wszystko aby doprowadzić do serii i zrobić moda dobrego;) teraz 853 nm mnie przeraża ze skrzynia i inne podzespoły nie wymiekly przy mojej jeździe;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.