Autor |
Wiadomość |
arczic
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A6 C7
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 72 Skąd: czewa - wawa
|
Wysłany: 2013-03-30, 20:07
|
|
|
Wykres faktycznie nieciekawy...
Nie wiem kto Ci ogarnia samochód, ale jeśli gość - firma dobra to oprogramowanie do serii powinni sami zrobić.
Jeśli chcesz bezpiecznie trzymaj moment po programie w okolicy 750-760 Nm, moc na poziomie do 380 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
Czarny8800
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 57 Skąd: Stolica
|
Wysłany: 2013-03-31, 13:43
|
|
|
arczic napisał/a: | Wykres faktycznie nieciekawy...
Nie wiem kto Ci ogarnia samochód, ale jeśli gość - firma dobra to oprogramowanie do serii powinni sami zrobić.
Jeśli chcesz bezpiecznie trzymaj moment po programie w okolicy 750-760 Nm, moc na poziomie do 380 KM. |
Tak będzie jak wkoncu sie u nich pojawie brak czasu;(
Okazuje sie ze kupiłem już fure a było modzone teraz chce zrobić serie i dopiero zadziałać nowy program;)
Ostatnio z ciekawostek byłem u rowinskiego żeby wygrać serie poczym seria nie została wygrana bo serwis nie ma dostępu od Niemców na takie procesy w A8 tak mi Pan w serwisie oznajmił skasowal 140 zł za podłączenie pod kompa i nara;( żenada w BMW zawsze mogłem wygrać serie. Pan w audi zasugerował ze jak chce serie to mogę dwa komu kupić ha ha za parenascie tysi :d.
Ma ktoś wiedzę czy 400km i 800 nm jest bezpieczne dla a8 4,2 tdi;) |
|
|
|
|
|
|
|
arczic
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A6 C7
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 72 Skąd: czewa - wawa
|
Wysłany: 2013-03-31, 14:23
|
|
|
DLatego napisałem, że zależy u kogo robisz softa, jeśli ten ktoś ma pojęcie i nie wgrywa gotowych map to spokojnie sobie poradzi z przywróceniem oprogramowania do seryjnych parametrów.
Co do 400 KM na seryjnych gratach jest to nie do osiągnięcia. Coolery są za mało wydajne. Nie pamiętam jak się miała sprawa z wydechem.
Ja na 800 Nm bym się nie rzucił, a na pewno nie do codziennej jazdy. |
|
|
|
|
Czarny8800
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 57 Skąd: Stolica
|
Wysłany: 2013-04-04, 19:44
|
|
|
Czarny8800 napisał/a: | arczic napisał/a: | Wykres faktycznie nieciekawy...
Nie wiem kto Ci ogarnia samochód, ale jeśli gość - firma dobra to oprogramowanie do serii powinni sami zrobić.
Jeśli chcesz bezpiecznie trzymaj moment po programie w okolicy 750-760 Nm, moc na poziomie do 380 KM. |
Tak będzie jak wkoncu sie u nich pojawie brak czasu;(
Okazuje sie ze kupiłem już fure a było modzone teraz chce zrobić serie i dopiero zadziałać nowy program;)
Ostatnio z ciekawostek byłem u rowinskiego żeby wygrać serie poczym seria nie została wygrana bo serwis nie ma dostępu od Niemców na takie procesy w A8 tak mi Pan w serwisie oznajmił skasowal 140 zł za podłączenie pod kompa i nara;( żenada w BMW zawsze mogłem wygrać serie. Pan w audi zasugerował ze jak chce serie to mogę dwa komu kupić ha ha za parenascie tysi :d.
Ma ktoś wiedzę czy 400km i 800 nm jest bezpieczne dla a8 4,2 tdi;) |
No i udało się wgrana seria i niunia wypluła 324/644nm, a po delikatnym modzie
mam 362/834nm i w końcu samochód jeździ jak powinien zero turbo dziur, ani jakiś dziwnych zachowań, a wcześniejszy mod jakiś lewy był i samochód dziwnie się zachowywał :d :d :d :d
|
Ostatnio zmieniony przez Czarny8800 2013-04-04, 20:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Czarny8800
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 57 Skąd: Stolica
|
Wysłany: 2013-04-04, 19:49
|
|
|
arczic napisał/a: | DLatego napisałem, że zależy u kogo robisz softa, jeśli ten ktoś ma pojęcie i nie wgrywa gotowych map to spokojnie sobie poradzi z przywróceniem oprogramowania do seryjnych parametrów.
Co do 400 KM na seryjnych gratach jest to nie do osiągnięcia. Coolery są za mało wydajne. Nie pamiętam jak się miała sprawa z wydechem.
Ja na 800 Nm bym się nie rzucił, a na pewno nie do codziennej jazdy. |
400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-04-04, 20:29
|
|
|
Czarny8800 napisał/a: | 400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem. |
834Nm... miażdży poślady 8-)
Osobiście "klekota" bym nie chciał ale jak patrzę na takie wykresy to tęsknię za bi-turbo :-o
Widzę, że u Mastersa dłubane..... dobry wybór. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Czarny8800
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 57 Skąd: Stolica
|
Wysłany: 2013-04-04, 20:39
|
|
|
FOSS napisał/a: | Czarny8800 napisał/a: | 400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem. |
834Nm... miażdży poślady 8-)
Osobiście "klekota" bym nie chciał ale jak patrzę na takie wykresy to tęsknię za bi-turbo :-o
Widzę, że u Mastersa dłubane..... dobry wybór. |
Można się łapac z benzynami teraz ha ha
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-04-04, 20:46
|
|
|
Czarny8800 napisał/a: | Można się łapac z benzynami teraz ha ha
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem |
No ja już widzę, że ze swoim wolnymssakiem nie mam co startować..... a przynajmniej nie ze startu zatrzymanego.
Szkoda, że Masters niechętnie dłubie w wolnossących benzynach...... no chyba, że coś się zmieniło bo gadałem z nimi już dawno temu :roll: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
IRONH
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 45 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:08
|
|
|
FOSS napisał/a: | Czarny8800 napisał/a: | Można się łapac z benzynami teraz ha ha
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem |
No ja już widzę, że ze swoim wolnymssakiem nie mam co startować..... a przynajmniej nie ze startu zatrzymanego.
Szkoda, że Masters niechętnie dłubie w wolnossących benzynach...... no chyba, że coś się zmieniło bo gadałem z nimi już dawno temu :roll: |
Z rolki byłoby jeszcze gorzej niż ze startu zatrzymanego. Moment dwa razy większy niż w naszych benzynach. |
|
|
|
|
arczic
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A6 C7
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 72 Skąd: czewa - wawa
|
Wysłany: 2013-04-05, 08:13
|
|
|
To prawda, sprawdzałem się z 4,2 PB i miazga w każdej możliwej opcji. S8 i w12 z kreski też dostają, natomiast sytuacja zmienia się wprost proporcjonalnie do wzrostu prędkości :-). |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-04-05, 13:25
|
|
|
arczic napisał/a: | To prawda, sprawdzałem się z 4,2 PB i miazga w każdej możliwej opcji. S8 i w12 z kreski też dostają, natomiast sytuacja zmienia się wprost proporcjonalnie do wzrostu prędkości :-) |
Potwierdzam.... W12 i S8 z kreski dostają baty :-?
Dlatego pisałem, że ze startu zatrzymanego nawet nie podejmuję rękawicy....... ale z "rolki" tak od 160km/h w górę mógłbym się już pokusić o małe ściganko :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2013-08-01, 09:30
|
|
|
Właśnie czytałem na profilu MRC Tuning hamowali S8 i wyszło 315PS i 407Nm. Ale nie wiem jaki przebieg. No ale słabo coś... |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-08-01, 14:58
|
|
|
Najważniejsze jest w aucie docieranie go , jeśli właściciel jeździ jak emeryt , to potem to auto nie ma mocy .
Jeśli jeździ jak wariat to go zarżnie , najlepiej to jeździć szybko ale bez wariacji i katowania silnika
W takim przypadku (to jest moje zdanie i doświadczenie) silnik w takim przypadku utrzymuje zbliżone parametry do tych co podaje producent . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
Motomaks
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Getrag (6-biegowa manualna),
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: S8 D2 6G 98'
Wiek: 34 Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 12 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-10-01, 11:54
|
|
|
Witam drogich kolegów forumowiczów, jako szczęśliwy posiadacz eSki chciałem się wam może trochę pochwalić ale myślę że jest czym:) Mianowicie, sąsiad mój, zakochany w Oplu ma taki nocnik jeden, Corse By z 2.5 V6 pod maską. Wsadził do tego wałki rozrządu od 3litrówki i zaproponował mi wyjazd na ''siłownie''. Nie musiał mnie długo namawiać bo sam byłem ciekaw ile moja mała koni ma a ile jej z racji wieku i zatrucia podtlenkiem umarło. Minął tydzień, w między czasie poczytałem co nie co na forum o hamowaniu ósemek i o zdziwieniu właścicieli że tak słabo wyszło,..Z lekką dozą niepewności pojechałem i liczyłem że będzie fajnie jak pokaże w okolicach 300hp a jak wiadomo w serii niby jest 340hp. Powiem tak: Pan z V-tech Pomorze był pod wrażeniem auta i jego stanu. Silnik wypluł 315hp i cytując Pana mierniczego jest to bardzo dobry wynik patrząc na wiek auta i to że jednak na podtlenku już 30tyś przejechał. Stwierdził też że silnik jest za duży względem komory silnika i po prostu jest za mała cyrkulacja powietrza pod maską która powoduje czasami ''puchnięcie'' auta. Tak też było w moim przypadku. Drugi pomiar już pokazał koni o 10 mniej ale też temperatura się podniosła znacznie. Jeszcze jedno stwierdzenie Pana mierniczego: w tych silnikach bardzo ciężko uzyskać serie bez modzenia go. Na ile w tym prawdy nie wiem. Wiem za to że każdy nawinięty na koła niuni kilometr to czysta przyjemność:)
Pozdrawiam:)
vtech audi1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 104 raz(y) 241,32 KB |
|
_________________ Quattro i wszystko jasne. |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-01, 13:36
|
|
|
Motomaks, moc jak moc, ale zobacz ile brakuje Nm do serii. 340Nm to troche slabo jak na 4.2 v8. |
|
|
|
|
|