Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych  
Autor Wiadomość
arczic 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A6 C7
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 72
Skąd: czewa - wawa
Wysłany: 2013-03-30, 20:07   

Wykres faktycznie nieciekawy...

Nie wiem kto Ci ogarnia samochód, ale jeśli gość - firma dobra to oprogramowanie do serii powinni sami zrobić.

Jeśli chcesz bezpiecznie trzymaj moment po programie w okolicy 750-760 Nm, moc na poziomie do 380 KM.
 
 
Czarny8800 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 57
Skąd: Stolica
Wysłany: 2013-03-31, 13:43   

arczic napisał/a:
Wykres faktycznie nieciekawy...

Nie wiem kto Ci ogarnia samochód, ale jeśli gość - firma dobra to oprogramowanie do serii powinni sami zrobić.

Jeśli chcesz bezpiecznie trzymaj moment po programie w okolicy 750-760 Nm, moc na poziomie do 380 KM.

Tak będzie jak wkoncu sie u nich pojawie ;) brak czasu;(
Okazuje sie ze kupiłem już fure a było modzone teraz chce zrobić serie i dopiero zadziałać nowy program;)
Ostatnio z ciekawostek byłem u rowinskiego żeby wygrać serie poczym seria nie została wygrana bo serwis nie ma dostępu od Niemców na takie procesy w A8 tak mi Pan w serwisie oznajmił skasowal 140 zł za podłączenie pod kompa i nara;( żenada w BMW zawsze mogłem wygrać serie. Pan w audi zasugerował ze jak chce serie to mogę dwa komu kupić ha ha za parenascie tysi :d.
Ma ktoś wiedzę czy 400km i 800 nm jest bezpieczne dla a8 4,2 tdi;)
 
 
arczic 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A6 C7
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 72
Skąd: czewa - wawa
Wysłany: 2013-03-31, 14:23   

DLatego napisałem, że zależy u kogo robisz softa, jeśli ten ktoś ma pojęcie i nie wgrywa gotowych map to spokojnie sobie poradzi z przywróceniem oprogramowania do seryjnych parametrów.

Co do 400 KM na seryjnych gratach jest to nie do osiągnięcia. Coolery są za mało wydajne. Nie pamiętam jak się miała sprawa z wydechem.

Ja na 800 Nm bym się nie rzucił, a na pewno nie do codziennej jazdy.
 
 
Czarny8800 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 57
Skąd: Stolica
Wysłany: 2013-04-04, 19:44   

Czarny8800 napisał/a:
arczic napisał/a:
Wykres faktycznie nieciekawy...

Nie wiem kto Ci ogarnia samochód, ale jeśli gość - firma dobra to oprogramowanie do serii powinni sami zrobić.

Jeśli chcesz bezpiecznie trzymaj moment po programie w okolicy 750-760 Nm, moc na poziomie do 380 KM.

Tak będzie jak wkoncu sie u nich pojawie ;) brak czasu;(
Okazuje sie ze kupiłem już fure a było modzone teraz chce zrobić serie i dopiero zadziałać nowy program;)
Ostatnio z ciekawostek byłem u rowinskiego żeby wygrać serie poczym seria nie została wygrana bo serwis nie ma dostępu od Niemców na takie procesy w A8 tak mi Pan w serwisie oznajmił skasowal 140 zł za podłączenie pod kompa i nara;( żenada w BMW zawsze mogłem wygrać serie. Pan w audi zasugerował ze jak chce serie to mogę dwa komu kupić ha ha za parenascie tysi :d.
Ma ktoś wiedzę czy 400km i 800 nm jest bezpieczne dla a8 4,2 tdi;)


No i udało się wgrana seria i niunia wypluła 324/644nm, a po delikatnym modzie
mam 362/834nm i w końcu samochód jeździ jak powinien zero turbo dziur, ani jakiś dziwnych zachowań, a wcześniejszy mod jakiś lewy był i samochód dziwnie się zachowywał :d :d :d :d



Ostatnio zmieniony przez Czarny8800 2013-04-04, 20:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Czarny8800 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 57
Skąd: Stolica
Wysłany: 2013-04-04, 19:49   

arczic napisał/a:
DLatego napisałem, że zależy u kogo robisz softa, jeśli ten ktoś ma pojęcie i nie wgrywa gotowych map to spokojnie sobie poradzi z przywróceniem oprogramowania do seryjnych parametrów.

Co do 400 KM na seryjnych gratach jest to nie do osiągnięcia. Coolery są za mało wydajne. Nie pamiętam jak się miała sprawa z wydechem.

Ja na 800 Nm bym się nie rzucił, a na pewno nie do codziennej jazdy.


400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-04-04, 20:29   

Czarny8800 napisał/a:
400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem.

834Nm... miażdży poślady 8-)

Osobiście "klekota" bym nie chciał ale jak patrzę na takie wykresy to tęsknię za bi-turbo :-o


Widzę, że u Mastersa dłubane..... dobry wybór.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Czarny8800 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 57
Skąd: Stolica
Wysłany: 2013-04-04, 20:39   

FOSS napisał/a:
Czarny8800 napisał/a:
400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem.

834Nm... miażdży poślady 8-)

Osobiście "klekota" bym nie chciał ale jak patrzę na takie wykresy to tęsknię za bi-turbo :-o


Widzę, że u Mastersa dłubane..... dobry wybór.


Można się łapac z benzynami teraz ha ha
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-04-04, 20:46   

Czarny8800 napisał/a:
Można się łapac z benzynami teraz ha ha
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem

No ja już widzę, że ze swoim wolnymssakiem nie mam co startować..... a przynajmniej nie ze startu zatrzymanego.

Szkoda, że Masters niechętnie dłubie w wolnossących benzynach...... no chyba, że coś się zmieniło bo gadałem z nimi już dawno temu :roll:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
IRONH 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 45
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-04-04, 21:08   

FOSS napisał/a:
Czarny8800 napisał/a:
Można się łapac z benzynami teraz ha ha
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem

No ja już widzę, że ze swoim wolnymssakiem nie mam co startować..... a przynajmniej nie ze startu zatrzymanego.

Szkoda, że Masters niechętnie dłubie w wolnossących benzynach...... no chyba, że coś się zmieniło bo gadałem z nimi już dawno temu :roll:


Z rolki byłoby jeszcze gorzej niż ze startu zatrzymanego. Moment dwa razy większy niż w naszych benzynach.
 
 
arczic 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A6 C7
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 72
Skąd: czewa - wawa
Wysłany: 2013-04-05, 08:13   

To prawda, sprawdzałem się z 4,2 PB i miazga w każdej możliwej opcji. S8 i w12 z kreski też dostają, natomiast sytuacja zmienia się wprost proporcjonalnie do wzrostu prędkości :-).
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-04-05, 13:25   

arczic napisał/a:
To prawda, sprawdzałem się z 4,2 PB i miazga w każdej możliwej opcji. S8 i w12 z kreski też dostają, natomiast sytuacja zmienia się wprost proporcjonalnie do wzrostu prędkości :-)

Potwierdzam.... W12 i S8 z kreski dostają baty :-?

Dlatego pisałem, że ze startu zatrzymanego nawet nie podejmuję rękawicy....... ale z "rolki" tak od 160km/h w górę mógłbym się już pokusić o małe ściganko :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
emdzej 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 373
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-08-01, 09:30   

Właśnie czytałem na profilu MRC Tuning hamowali S8 i wyszło 315PS i 407Nm. Ale nie wiem jaki przebieg. No ale słabo coś...
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-08-01, 14:58   

Najważniejsze jest w aucie docieranie go , jeśli właściciel jeździ jak emeryt , to potem to auto nie ma mocy .
Jeśli jeździ jak wariat to go zarżnie , najlepiej to jeździć szybko ale bez wariacji i katowania silnika :)
W takim przypadku (to jest moje zdanie i doświadczenie) silnik w takim przypadku utrzymuje zbliżone parametry do tych co podaje producent .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Motomaks 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Getrag (6-biegowa manualna),
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: S8 D2 6G 98'
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-10-01, 11:54   

Witam drogich kolegów forumowiczów, jako szczęśliwy posiadacz eSki chciałem się wam może trochę pochwalić ale myślę że jest czym:) Mianowicie, sąsiad mój, zakochany w Oplu ma taki nocnik jeden, Corse By z 2.5 V6 pod maską. Wsadził do tego wałki rozrządu od 3litrówki i zaproponował mi wyjazd na ''siłownie''. Nie musiał mnie długo namawiać bo sam byłem ciekaw ile moja mała koni ma a ile jej z racji wieku i zatrucia podtlenkiem umarło. Minął tydzień, w między czasie poczytałem co nie co na forum o hamowaniu ósemek i o zdziwieniu właścicieli że tak słabo wyszło,..Z lekką dozą niepewności pojechałem i liczyłem że będzie fajnie jak pokaże w okolicach 300hp a jak wiadomo w serii niby jest 340hp. Powiem tak: Pan z V-tech Pomorze był pod wrażeniem auta i jego stanu. Silnik wypluł 315hp i cytując Pana mierniczego jest to bardzo dobry wynik patrząc na wiek auta i to że jednak na podtlenku już 30tyś przejechał. Stwierdził też że silnik jest za duży względem komory silnika i po prostu jest za mała cyrkulacja powietrza pod maską która powoduje czasami ''puchnięcie'' auta. Tak też było w moim przypadku. Drugi pomiar już pokazał koni o 10 mniej ale też temperatura się podniosła znacznie. Jeszcze jedno stwierdzenie Pana mierniczego: w tych silnikach bardzo ciężko uzyskać serie bez modzenia go. Na ile w tym prawdy nie wiem. Wiem za to że każdy nawinięty na koła niuni kilometr to czysta przyjemność:)
Pozdrawiam:)

vtech audi1.jpg
Plik ściągnięto 104 raz(y) 241,32 KB

_________________
Quattro i wszystko jasne.
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-10-01, 13:36   

Motomaks, moc jak moc, ale zobacz ile brakuje Nm do serii. 340Nm to troche slabo jak na 4.2 v8.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.