Autor |
Wiadomość |
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-08-07, 12:16
|
|
|
Ja też chcę pojechać, ale podejrzewam, że na kołach nie wyjdzie więcej niż 250KM ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-08-07, 16:25
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | Ja też chcę pojechać, ale podejrzewam, że na kołach nie wyjdzie więcej niż 250KM ;-) |
Wpadaj do Wa-wy... umówię nas i pojedziemy razem tutaj: http://ecu-performance.com.pl
powinni dać radę a nie tak jak Ci u których byłem eSą :lol:
A może ktoś z Wa-wy jeszcze się dołączy to szarpniemy jakąś zniżkę :-P np. wymiana oleju w skrzyni gratis :mrgreen: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-08-07, 17:02
|
|
|
FOSS napisał/a: | pojedziemy razem tutaj: http://ecu-performance.com.pl
powinni dać radę a nie tak jak Ci u których byłem eSą :lol:
A może ktoś z Wa-wy jeszcze się dołączy to szarpniemy jakąś zniżkę :-P np. wymiana oleju w skrzyni gratis :mrgreen: |
Jutro będę przelotem i mam trochę wolnego czasu więc możemy lecieć :-P
A tak serio - ponieważ wiadomo że jutro nie wypali - to jak byś miał pewną hamowanię na oku ja się piszę z ciekawości zobaczyć czym jeżdżę ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-02, 19:18
|
|
|
Dzisiejsze pomiary w Fabryce Mocy Lublin :roll:
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-03-02, 19:27
|
|
|
Czy pomiar quattro w automacie można uznać za miarodajny? |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-02, 19:31
|
|
|
Tak patrząc na te wyniki to dodanie 100KM jakims tuningiem lekko podniesie fabryczne parametry... |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-03-02, 19:33
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | Dzisiejsze pomiary w Fabryce Mocy Lublin :roll: |
Parametry pomiaru: skrzynia manualna
a przecież masz Tipa :-P |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2013-03-02, 23:29
|
|
|
Damiano...wiele ze tak powiem bylo juz napisane na ten temat i wiemy o co chodzi Mysle ze Kacper nie ma powodow do placzu bo te hamownie, umowmy sie nie uwzgledniaja strat napedu no... rzeczywiscie miarodajny bedzie pomiar samego silnika albo manuala... Automat wiadomo...swoje traci A jak slysze ze V8 nie trzymaja serii to smiech mnie poprostu paralizuje :-P |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2013-03-02, 23:37
|
|
|
Pamiętaj że te auta mają około 15 lat jak nie więcej |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-03, 00:17
|
|
|
Niedawno był poruszany temat uturbiania więc wystarczy guziora dopytać ile ma V8 wsadzone do innej budy z manualem itp.to bedzie wiadomo najlepiej. A powyższy wykres jesli faktycznie liczac błąd ASB to wygląda dobrze. |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-03, 09:00
|
|
|
Ja za tydzień wkładam manualna skrzynie, jak będę miał chwilę to podjadę gdzieś na hamownie i zobaczę ile tam pokaże koników! :-) |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-03-03, 11:44
|
|
|
Nie no ten wykres co podałeś @Mucholejkolator, to jakaś paranoja. 128KM mocy na kołach i 128KM strat. Kto robił pomiar? Jakiś praktykant z urzędu pracy przyjęty na staż? Nie mogę...
ciekawe w jaki sposób te 128KM czyli około 90KW czyli 90'000 WATów rozprasza się w skrzyni biegów. Pewnie skrzynia podczas testów miała z 950 stopni celsjusza Co za matoły. I jeszcze biorą za to pieniądze
A może zapomnieli spuścić hamulca ręcznego?
W normalnych warunkach straty napędu to około 10% - a nie 100 |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-03-03, 12:57
|
|
|
k44761 napisał/a: | Nie no ten wykres co podałeś @Mucholejkolator, to jakaś paranoja. 128KM mocy na kołach i 128KM strat. Kto robił pomiar? Jakiś praktykant z urzędu pracy przyjęty na staż? Nie mogę...
ciekawe w jaki sposób te 128KM czyli około 90KW czyli 90'000 WATów rozprasza się w skrzyni biegów. Pewnie skrzynia podczas testów miała z 950 stopni celsjusza Co za matoły. I jeszcze biorą za to pieniądze
A może zapomnieli spuścić hamulca ręcznego?
W normalnych warunkach straty napędu to około 10% - a nie 100 |
jak juz sie czepiasz to chociaz miej pojecie o czym piszesz ;-)
opory toczenia to nie tylko straty na skrzyni ale takze opory toczenia opon lozysk i ogolnie calego ukladu napedowego. Nie wiem gdzie widziales quattro ze stratami 10%, bo nawet oski tyle nie maja. Srednie straty to wlasnie okolo 100 KM, po drugie auto bylo pewnie hamowane na zimowkach i do 250km/h wiec wszystko zie zgadza na tym wykresie.
Ps. wystarczy pojezdzic z vagiem i zlogowac pomiar momentu obrotowego co pozwoli okreslic czy auto ma serie :-P |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|