Autor |
Wiadomość |
Gruba
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Gruba
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 40 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2016-11-02, 20:23 [S8 D2 98 ] Drgania w przedziale 90-140 km/h
|
|
|
Po zamianie felg i opon jest lepiej ale wibracje nie do końca ustąpiły. Przy skręcie w lewo mam podobne szumy jak u Emila i postawił bym może na łożysko, ale wibracje są przy określonych prędkościach: 50-60, 70-80 potem 110-120 po 140 ustają. |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-11-02, 20:26
|
|
|
Jeśli przy skręcie to jestem pewny na 90% że łożysko. Weź auto na podnośnik, rozpędź do 100, wrzuć N i zgaś silnik. U mnie tak chłopaki zdiagnozowali przednie łożysko w kole. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
Gruba
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Gruba
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 40 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2016-11-02, 21:35 [S8 D2 98 ] Drgania w przedziale 90-140 km/h
|
|
|
Dzięki za podpowiedź. Sprawdzę Twoim sposobem. Dam znać ale myślę, że to nie koniec tematu. Choć bardzo bym chciał. |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-11-02, 21:52
|
|
|
Łożysko na tył kosztuje 150 zł, więc nie jest jakoś ultra drogo a może wyleczy Twój temat |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
Gruba
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Gruba
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 40 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2016-11-02, 22:03
|
|
|
Powalczę i dam znać. Dzięki za podpowiedź.
[ Dodano: 2016-11-21, 14:51 ]
No to powalczyłem. Przy okazji wymiany rozrządu horror u mnie, bo musiałem mieć stary rozrząd w ręku żeby dopasować nowy. Doszczelniłem miskę olejową i sprawdziłem olej w skrzyni biegów. Okazało się że brakowało ponad pół litra. Niby mało ale na razie nie odczuwam już tych wibracji Pozostało mi tylko łożysko z przodu. Tragedii nie ma, ale niedługo wymienię. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-21, 15:23
|
|
|
tzn., że co? wibracje były od śilnika (rozrządu) czy jak to mam rozumieć? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gruba
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Gruba
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 40 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2016-11-21, 18:05
|
|
|
Rozrząd był naprawdę wychechłany. Pasek jak szmata. Dziwne, że to wszystko hulało. Czyli albo rozrząd, albo brak oleju w skrzyni. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-21, 21:35
|
|
|
Noo to niezle dobrze ze nic powaznego sie nie stalo...u mnie po wymianie opon oraz polosi na moje "stare" mam spokoj choc nie ukrywam ze mam chec wymienic wewnetrzne przeguby..ale na razie polatam na tym co mam bo i tak jest dzien do nocy... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
|