Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-21, 23:02
|
|
|
Pretorian, od kiedy pojawiły Ci się te objawy ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pretorian
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 29 Wrz 2014 Posty: 37 Skąd: Hoeven
|
Wysłany: 2015-03-22, 08:11
|
|
|
Podpora wału nie ma luzu. Tylny przegob od strony dyfra jak nowy. Krzyżak nie ma najmniejszego luzu. Guma na podporze ani troche nie jest spekana. Ogolnie caly wał wygladal ja nowy, procz tego wyschnietego od temperatury katów przegubu na wale.
ernesto napisał/a: | Pretorian, od kiedy pojawiły Ci się te objawy ? |
Jak jeżdzilem na 18 calowych oryginalnych lekkich kolach S8 te drgania były praktycznie nie wyczuwalne, ale byly. problem nasilił sie gdy kupiłem te 20 cali. Na początku myślałem ze to wina delikatnie krzywych kół wiec oddalem je do prostowania. Człowiek ktory sie tym zajmował powiedział ze one nie byly na tyle krzywe by drgały autem. Następnie chcialłem wyeliminowac w tym przypadku opony wiec przyszly nowe Dunlop Sp sport max. Wyważałem je 15 razy i nic. Nie skłamie ale walcze z tym juz od 5 miesięcy. tzn od okolo 12000km. Drgania nie nasilaja sie. Co najdziwniejsze. Po każdym zjechaniu auta z podnośnika trzeba przejechac okolo 15 km by znow odczuwać drgania. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-22, 10:35
|
|
|
Walka może być trudna bo powodów może być wiele. Półośka, przegub, skrzywiony wahacz, źle prowadzące się koło. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-03-22, 10:55
|
|
|
ernesto napisał/a: | źle prowadzące się koło | ...to może być to. Pretorian, sprawdzałeś/ustawiałeś geometrie auta? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Pretorian
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 29 Wrz 2014 Posty: 37 Skąd: Hoeven
|
Wysłany: 2015-03-22, 11:25
|
|
|
Geometria byla ustawiana na zimówkach okolo 15tys km temu. Warto by było zerknać jak to teraz sie przedstawia, macie racje. |
_________________
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-03-22, 15:14
|
|
|
Pretorian napisał/a: | Po każdym zjechaniu auta z podnośnika trzeba przejechac okolo 15 km by znow odczuwać drgania. |
Nie dziwne?? Zawiecha do sprawdzenia, kompleksowo |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-22, 19:35
|
|
|
A może poduszki po skrzynią umierają? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Pretorian
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 29 Wrz 2014 Posty: 37 Skąd: Hoeven
|
Wysłany: 2015-03-22, 20:50
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Nie dziwne?? Zawiecha do sprawdzenia, kompleksowo |
Jestem tegi samego zdania. Szczególnie ze dzis jechalem w 4 osoby i raz drgało tak ze az pasażerowie narzekali. Drugi raz cisza dopiero na łuku autostrady zaczeło drgać. Zawiecha tył sie kłania.... takie jest moje zdanie.
Dosłownie przed chwila wymieniłem tylne półosie. Nie mam pewnosci bo nie zdążyłem juz założyc spowrotem wydechu wiec straszny hałas i rezonans przenosi sie na nadwozie, ale wydaje mi sie ze problem rozwiązany. Jutro założę wydech i napiszę co i jak. Ehhhh oby to było to:/ |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2015-03-24, 13:32
|
|
|
I u mnie problem zlokalizowany.
Półośka tylna z prawej strony.
Wał, koła, most etc sprawdzone i jest ok. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-24, 14:25
|
|
|
Co z ta półosią było ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pretorian
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 29 Wrz 2014 Posty: 37 Skąd: Hoeven
|
Wysłany: 2015-03-24, 18:11
|
|
|
Problem rozwiązany. Juz jestem pewny. Auto dosłownie płynie po drodze w każdym przedziale prędkości. Jak juz wcześniej wspomniałem wymieniłem tylne półosie, a czy one były krzywe czy przeguby miały defekt trudno powiedzieć. Luzu na przegubach nie wyczułem. Dziękuje wszystkim za pomoc i do następnego. |
_________________
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2015-03-24, 19:00
|
|
|
ernesto, jak auto wylądowało na podnośniku i rozpędziliśmy je do 130 prawe koło dostało dość duży rezonans (góra dół) przy czym lewe stało jak wryte w miejscu. Widać było, że w ten rezonans wpada przez półoś ponieważ latała ona jak szalona.
Także szukam półośki wymieniamy i zobaczymy czy to rozwiąże ten problem. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-24, 20:12
|
|
|
Pretorian, fajnie że Ci się udało rozwiązać problem! Teraz tylko bezawaryjności życzę |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-24, 20:38
|
|
|
martin_rs4, teraz kolej na naszą walkę |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|