Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-25, 10:13
|
|
|
beyer28 napisał/a: | martin_rs4, ernesto, To Wiecie od czego zacząć przynajmniej |
ejjjj ale ja drgawek nie mam skąd ten pomysł |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-25, 14:34
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | beyer28 napisał/a: | martin_rs4, ernesto, To Wiecie od czego zacząć przynajmniej |
ejjjj ale ja drgawek nie mam skąd ten pomysł |
Pojechałem za daleko wybacz. Myślałem że też masz bolączki z drgawkami.
Ale ja ze swoimi walczę. Niestety nie będę szukał puki co w półośkach tylko w wale |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-25, 15:00
|
|
|
ernesto napisał/a: | Myślałem że też masz bolączki z drgawkami. |
nie no generalnie to mam takie bolączki ale z silnikiem na wolnych obrotach.... ;( na pb i lpg to samo ... ale poza tym to "je git malina" |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2015-04-02, 14:15
|
|
|
półoś wymieniona i jest lepiej ale jednak jeszcze trochę telepie ale już tylko w przedziale 100-110 i to przy mocnym dępnięciu.
Tak poczytałem ten temat.
Sprawdziłem już wszystko oprócz geometrii. Może warto byłoby zaryzykować?
Zawieszenie wykluczone, wał wykluczony, półośki już też.
Teraz auto stoi na letnich 18. Mam jeszcze drugi komplet felg 17cali z zimówkami. Może przełożyć w ramach sportu i zobaczyć jaki będzie efekt? |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-04-02, 14:51
|
|
|
przekladaj stawiam ze fele albo opony trafione |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2015-04-02, 14:58
|
|
|
Mam wrażenie, że ktoś zaliczył mocne uderzenie w tylny prawy bok tym autem.
Skąd taki domysł?
Skrzywiona półoś, zdarty lakier na feldzie, przytarty rant błotnika.
Ok w sobotę w ramach sportu przerzucę koła na próbę. Zobaczymy co wtedy. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-03, 12:15
|
|
|
Więc i zawieszka pewnie ma feler. |
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2015-04-19, 19:27
|
|
|
Apophis napisał/a: | Więc i zawieszka pewnie ma feler. |
Zawieszenie właśnie przepatrzyliśmy i jest wszystko w jak najlepszym porządku. Wszystko sztywne w dobrym stanie.
Jutro rano przerzucam koła. Dam znać czy jest jakiś efekt.
Koła przerzucone z 18 na 17 i też telepie ale mniej (pewnie z racji rozmiaru).
We wtorek jeszcze zbieżność sprawdzę.
EDIT.
Udało mi się nareszcie rozwiązać problem.
Nie obyło by się bez nieocenionej pomocy tomek87g. Zwrócił moją uwagę we właściwym kierunku i ostatecznie pomógł w rozwiązaniu drgań.
Co było?
Okazało się, że most, który siedział w moim aucie pochodził z 4,2 FL - oznaczenie EUS.
Po sprawdzeniu w ASO okazało się, że moje auto powinno mieć most z oznaczeniem EUU. Most EUS ma zupełnie inne przełożenia - stąd drgania.
Wleciał most z oanczeniem EUU i auto idzie teraz jak po sznurku - czy 100 czy 170km/h - żadnych drgań.
Jeszcze raz serdeczne dzięki dla tomek87g - bez jego pomocy i zaangażowania w sprawę dalej bym błądził. |
|
|
|
|
|
|
|
w00dnik
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2 FL & A8 D2 preFL
Wiek: 34 Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 11 Skąd: ZABRZE
|
Wysłany: 2015-04-25, 16:58
|
|
|
To i ja się przyłącze. Ja nie wiem czy to bolączka tych auto czy co ? U mnie w zakresie 90-140 km/h jest takie mrowienie które mnie bardzo drażni. Pedał hamulca lata na boki, fotel kierowcy to samo Opony wyważone, felgi 100% proste.. We wtorek oddaję magiel do regeneracji ponieważ ma baaaardzo duże luzy. Pytanie za 100 pkt: Czy luzy na przekładni mogą mieć wpływ na takie wibracje ? |
_________________ 1. Audi A8 D2 FL 2001 4.2 V8 228 kW
2. Audi A8 D2 preFL 1996 3.7 V8 169 kW |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-25, 18:14
|
|
|
w00dnik napisał/a: | We wtorek oddaję magiel do regeneracji ponieważ ma baaaardzo duże luzy. Pytanie za 100 pkt: Czy luzy na przekładni mogą mieć wpływ na takie wibracje ? |
Nooo |
|
|
|
|
|
|
|
w00dnik
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2 FL & A8 D2 preFL
Wiek: 34 Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 11 Skąd: ZABRZE
|
Wysłany: 2015-04-26, 01:56
|
|
|
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. |
_________________ 1. Audi A8 D2 FL 2001 4.2 V8 228 kW
2. Audi A8 D2 preFL 1996 3.7 V8 169 kW |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-04-26, 06:59
|
|
|
w00dnik napisał/a: |
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. |
hehe grunt to sie dogadac |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-26, 10:53
|
|
|
Oki miałem taki humorek Ale problem tkwi w jeszcze jednej kwestii. Jak masz takie duże luzy w maglownicy to zapomnij ze ci to zregenerują |
|
|
|
|
w00dnik
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2 FL & A8 D2 preFL
Wiek: 34 Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 11 Skąd: ZABRZE
|
Wysłany: 2015-05-02, 23:14
|
|
|
Panowie powiem tak... Jestem po regeneracji przekładni iii.... nie to auto Polecam każdemu kto jeszcze ma jakieś wątpliwości... Niestety problem drgania całej budy pozostał.. Szukamy dalej... Po majówce zakładam zimówki do testów. |
_________________ 1. Audi A8 D2 FL 2001 4.2 V8 228 kW
2. Audi A8 D2 preFL 1996 3.7 V8 169 kW |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-05-03, 07:30
|
|
|
No i mnie od dwóch tygodni męczy ów problem z drganiem, zaczyna się (licznikowo) od 110 i kończy przy 125km/h. Koła proste i wyważone, półosie i wał wykluczam, sprawdzałem na podnośniku rozpędzając auto. Drgania nie występują zawsze, zauważyłem, że im zimniej tym mniej. Stąd domysł, że to mogą być tylne amortyzatory. W tygodniu pojadę zrobić testa, ale wcześniej ...może ktoś z was miał już taki objaw zużytych amorków? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|