Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-05-03, 08:04
|
|
|
a moze opony? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-03, 10:15
|
|
|
Ktoś tu pisał niedawno że z powodu zuzytych tylnych amorow mial takie objawy. Poz wymianie ustapiły. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-05-03, 14:31
|
|
|
Sprężyny pęknięte tez mogą powodować takie objawy. Lubią pekac przy samych końcówkach. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-05-03, 19:01
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | a moze opony? | Wtedy problem występowałby zawsze a nie raz tak, raz nie.
ernesto napisał/a: | Sprężyny pęknięte tez mogą powodować takie objawy | Wszystko co mogłem wymacać sprawdzone, sprężyny również ...pozostaje jechać na stacje diagnostyczną i testa amorkom szczelić. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-05-26, 11:51
|
|
|
A ja nie zrobiłem nic i dziś jadąc do pracy nie miałem żadnych drgań a i skrzynia nie uderzyła ani razu.
Dziwne. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-26, 15:55
|
|
|
Erni tak bywa Moja czasami jedzie jak nóweczka z salonu(wiem bo jeździłem kiedyś prawie nową A8) ale tylko czasami. I wtedy wyobraźcie sobie że nawet 4hp nie jest w najmniejszym stopniu wyczuwalne |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-06-13, 05:55
|
|
|
Wczoraj wymieniając gumy na mocowaniu dyferencjału znalazłem jeszcze jedną sprawę która może powodować wibrację. Otóż dyfer można troszkę w poziomie regulować (około 1cm), jeżeli przy jego demontażu lub jak w moim przypadku wymianie tulei przykręcimy tak, że któraś z półosi nie będzie miała poprzecznego luzu (a musi mieć) to wibracje murowane. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-09-13, 20:56
|
|
|
danishow, zniwelowałeś u siebie te wibracje?
Ja mam to samo co koledzy wcześniej opisywali, drgania w przedziale 100-130km/h, czuć je na pedale gazu podczaś przyspieszania, na nogach pasażera, ogólnie na całej budzie.
Na zimowych 17stkach tych drgań brak, ale na 19stkach i teraz na 20stkach masakra z tymi drganiami, ciągle myślałem że to kwestia złego wyważenia kół, skoro na 17stkach tego nie ma, ale z tego co czytam to przeguby tył mogą być winne, jak i zawieszenie tył, zabiorę się za to na dniach, bo masakra jak nie można jeździć normalnie z prędkością 120, tylko trzeba jechac albo 90, albo 140 zeby nic nie wibrowało..
ps. mam też wibracje z tyłu przy dynamiczniejszym ruszeniu na pełnym skręcie, może być to powiązane ze sobą? |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-13, 22:15
|
|
|
U mnie przyczyną było łożysko koła. Wibracje ustały ale leciutko słychać gdzieś jeszcze jedno łożysko.
puzzel1 napisał/a: | mam też wibracje z tyłu przy dynamiczniejszym ruszeniu na pełnym skręcie, może być to powiązane ze sobą? |
Normalka przy quattro. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-09-13, 23:02
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | mam też wibracje z tyłu przy dynamiczniejszym ruszeniu na pełnym skręcie, |
W moim przypadku były zerwane gumy poduszki tylnego mostu. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-13, 23:04
|
|
|
ernesto napisał/a: | W moim przypadku były zerwane gumy poduszki tylnego mostu. |
robiłem to i nie pomogło. Kuzyn miał A6 C6 w quattro i przy cofaniu też drgało jak skręcał. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-09-14, 06:02
|
|
|
emilus143 napisał/a: | Normalka przy quattro.
|
Normalka to to na pewno nie jest, bo jeździłem jedną d2 w której tego nie było
dzieki za podpowiedzi, już wiem przynajmniej na co popatrzeć |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-14, 08:19
|
|
|
Na forum ten temat był wielokrotnie poruszany i dużo osób stwierdziło że ten napęd tak ma. Ktoś wymienił z tyłu torsen i ustało. Ale czy warto? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-14, 08:32
|
|
|
ja zauważyłem że przy mocno załadowanym aucie (jak siedzi nisko) te drgania są już bardzo lekko wyczuwalne tylko przy 120-130km/h. Czyli tak jakby się półośki inaczej w przegubach ułożyły co zniwelowało to drganie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-14, 10:43
|
|
|
na pewno ten typ tak NIE MA bo przecie to nozsens by twierdzić że jakies wibracje sa w aucie tej klasy normalne |
|
|
|
|
|