Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 ] Drgania w przedziale 90-140 km/h  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-05-03, 08:04   

a moze opony?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-03, 10:15   

Ktoś tu pisał niedawno że z powodu zuzytych tylnych amorow mial takie objawy. Poz wymianie ustapiły.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-05-03, 14:31   

Sprężyny pęknięte tez mogą powodować takie objawy. Lubią pekac przy samych końcówkach.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-05-03, 19:01   

martin_rs4 napisał/a:
a moze opony?
Wtedy problem występowałby zawsze a nie raz tak, raz nie.
ernesto napisał/a:
Sprężyny pęknięte tez mogą powodować takie objawy
Wszystko co mogłem wymacać sprawdzone, sprężyny również ...pozostaje jechać na stacje diagnostyczną i testa amorkom szczelić.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-05-26, 11:51   

A ja nie zrobiłem nic i dziś jadąc do pracy nie miałem żadnych drgań a i skrzynia nie uderzyła ani razu.
Dziwne.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-26, 15:55   

Erni tak bywa :) Moja czasami jedzie jak nóweczka z salonu(wiem bo jeździłem kiedyś prawie nową A8) ale tylko czasami. I wtedy wyobraźcie sobie że nawet 4hp nie jest w najmniejszym stopniu wyczuwalne :D
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-13, 05:55   

Wczoraj wymieniając gumy na mocowaniu dyferencjału znalazłem jeszcze jedną sprawę która może powodować wibrację. Otóż dyfer można troszkę w poziomie regulować (około 1cm), jeżeli przy jego demontażu lub jak w moim przypadku wymianie tulei przykręcimy tak, że któraś z półosi nie będzie miała poprzecznego luzu (a musi mieć) to wibracje murowane.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-13, 20:56   

danishow, zniwelowałeś u siebie te wibracje?
Ja mam to samo co koledzy wcześniej opisywali, drgania w przedziale 100-130km/h, czuć je na pedale gazu podczaś przyspieszania, na nogach pasażera, ogólnie na całej budzie.
Na zimowych 17stkach tych drgań brak, ale na 19stkach i teraz na 20stkach masakra z tymi drganiami, ciągle myślałem że to kwestia złego wyważenia kół, skoro na 17stkach tego nie ma, ale z tego co czytam to przeguby tył mogą być winne, jak i zawieszenie tył, zabiorę się za to na dniach, bo masakra jak nie można jeździć normalnie z prędkością 120, tylko trzeba jechac albo 90, albo 140 zeby nic nie wibrowało.. :/
ps. mam też wibracje z tyłu przy dynamiczniejszym ruszeniu na pełnym skręcie, może być to powiązane ze sobą?
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-09-13, 22:15   

U mnie przyczyną było łożysko koła. Wibracje ustały ale leciutko słychać gdzieś jeszcze jedno łożysko.

puzzel1 napisał/a:
mam też wibracje z tyłu przy dynamiczniejszym ruszeniu na pełnym skręcie, może być to powiązane ze sobą?


Normalka przy quattro.
_________________
I`m the LPG master
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-09-13, 23:02   

puzzel1 napisał/a:
mam też wibracje z tyłu przy dynamiczniejszym ruszeniu na pełnym skręcie,


W moim przypadku były zerwane gumy poduszki tylnego mostu.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-09-13, 23:04   

ernesto napisał/a:
W moim przypadku były zerwane gumy poduszki tylnego mostu.


robiłem to i nie pomogło. Kuzyn miał A6 C6 w quattro i przy cofaniu też drgało jak skręcał.
_________________
I`m the LPG master
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-14, 06:02   

emilus143 napisał/a:
Normalka przy quattro.

Normalka to to na pewno nie jest, bo jeździłem jedną d2 w której tego nie było <hmm>

dzieki za podpowiedzi, już wiem przynajmniej na co popatrzeć <okok>
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-09-14, 08:19   

Na forum ten temat był wielokrotnie poruszany i dużo osób stwierdziło że ten napęd tak ma. Ktoś wymienił z tyłu torsen i ustało. Ale czy warto?
_________________
I`m the LPG master
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-14, 08:32   

ja zauważyłem że przy mocno załadowanym aucie (jak siedzi nisko) te drgania są już bardzo lekko wyczuwalne tylko przy 120-130km/h. Czyli tak jakby się półośki inaczej w przegubach ułożyły co zniwelowało to drganie <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-14, 10:43   

na pewno ten typ tak NIE MA bo przecie to nozsens by twierdzić że jakies wibracje sa w aucie tej klasy normalne <faktycznie>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.