Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:49
|
|
|
Jest jeszcze jedna opcja, tyle że niezbyt bezpieczna, ale podejmę się tego, bo u mnie też coś jeszcze buczy.
rozpinamy wszystkie półosie i monujemy tylko przeguby zewnętrzne na śrubę do koła aby się to nie rozleciało. Linka, drugi samochód i jazda - wtedy będzie jesne czy to napęd czy to koła. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:52
|
|
|
rozpędzisz A8 na lince do ponad 100?? |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:55
|
|
|
Po tym przykręcić połosie przednie i znów test potem wał i podobnie, a na samym końcu półosie tylne. Diagnoza byłby 100%. Ale bezpieczeństwo takiego zabiegu na niskim poziomie frog dał rade jechać 180 na hol https://www.youtube.com/watch?v=-ujne7H6YaE |
_________________ xyz |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-14, 21:33
|
|
|
Na pewno ma każdy w swojej okolicy drogę która jest prosta, mało uczęszczana. Do 100 km można rozpędzić, tym bardziej że silnik może być włączony więc hamulec skuteczny. Oczywiście lina musi być długa.
Wystarczy zdrowy nawet 1.9 tdi i uzyska się taką prędkość. Myślę że gra warta świeczki - bo po co dokładać kolejne pieniądze i potem się wściekać że to jednak nie to?
pavel44 napisał/a: | Po tym przykręcić połosie przednie i znów test potem wał i podobnie |
Była chyba mowa na forum o tym że jednak zdrowo jest dla naszych skrzyń i torsenów praca równocześnie na dwie osie - i tutaj dokładniejsza diagnoza może niestety nie dojść do skutku.
Chyba że w pozycji "N" można tak na chwilę zrobić, nie wiem... |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-09-14, 21:46
|
|
|
Przy manualu może i wykonalne ale przy tipie to podejrzewam, że skrzynia mogłaby wyzionąć ducha.. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-14, 22:11
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | danishow, zniwelowałeś u siebie te wibracje? | Tak, u mnie były to opony. Założyłem komplet nowych i wibracje ustały ...lecz teraz znowu się pojawiają, tylko przy 130km/h |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Sokół
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8 D3, S8 D2, Audi A4B6
Wiek: 37 Dołączył: 08 Cze 2016 Posty: 25 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2016-09-15, 07:28
|
|
|
Ja też miałem spore wibracje, najpierw z przodu (komplet nowych felg i opon Dunlop)
zmieniłem przód na tył i wybracje z tyłu
Myślałem że felga krzywa - może kurierowi spadła
ale na prostowaniu wyszło że jest ok
zamówiłem używki opony ale z gwarancją i jest ok teraz można jeżdzić - a opony na reklamację
Wydaję mi sie że problem leży w kauczuku bo teraz opony są ze sztucznego robione |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-15, 08:01
|
|
|
danishow napisał/a: | ...lecz teraz znowu się pojawiają, tylko przy 130km/h |
Daniel ale Ty już tam prawie bieżnika nie masz |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-09-16, 16:16
|
|
|
Jednak u mnie przyczyną tych drgań była kwestia wyważenia kół, dzisiaj byłem u innego wulkanizatora który wyważył mi z dokładnością do 2g, no i teraz to auto płynie a nie wpada w turbulencje jak samolot |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-16, 20:06
|
|
|
Marcin, z przodu od wewnętrznej strony faktycznie już go prawie nie ma ale z tyłu (tam wyczuwam wibracje) jest jeszcze sporo gumy. No nic, na razie nie planuję szybszych tras więc poczekam z szukaniem jak będzie trochę więcej czasu. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Jankor
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 53 Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 15 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-21, 17:12
|
|
|
U mnie przyczyną były pierścienie centrujące, redukujące średnicę felgi 66,5 do średnicy piasty 57,1. Te zwykłe plastykowe, które dostałem z felgami to szajs. Nie centrują dokładnie. Pozostaje luz 2-3 mm. Kumpel dotoczył mi pod wymiary 66,5 / 57,1 szersze z twardego tworzywa i jak ręką odjął. Autko płynie i nie ma tych wkurzających drgań. . |
|
|
|
|
Gruba
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Gruba
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 40 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2016-10-28, 12:03 [S8 D2 98 ] Drgania w przedziale 90-140 km/h
|
|
|
Witam wszystkich. Przeczytałem post i dołączam do tematu. Ja na razie walczę z oponami. dwie z czterech zakupionych mają bicie i są odkształcone. Będę je reklamował. Niestety po założeniu starych bicie jest nadal. Być może winę ponosi lekko krzywa felga. Oponiarze mówią że nie. Szukam dalej przyczyny. Acha. Jeden przegub wewnętrzny wymieniłem. Miał luz. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-28, 12:12
|
|
|
u mnie drgania już praktycznie zniknęły. Zalożyłem zimowe używki Dunkopa z 2014 roku z dobrym bieżnikiem i jak po stole. Cos tam mi drga lekko ale to od półosiek chyba...
w każdym razie wymiana na opony markowe jak najbardziej na duży +
Gruba, co Ty masz za opionki u siebie? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gruba
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Gruba
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 40 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2016-10-28, 17:43 [S8 D2 98 ] Drgania w przedziale 90-140 km/h
|
|
|
Niestety z braku kaski pokusiłem się na Imperial ecosport 245/45/18. Poczytałem na necie i niby ok. Ale nie u mnie. Dwie do śmieci po pomiarze na Hunterze. Będę reklamował. Dzisiaj założyłem stare 245/40/18 w miejsce tych dwóch i przełożyłem na przód. Wibracje przeniosły się bardziej na przód. Wiem, że qattro wymaga takich samych opon, ale muszę się przemęczyć i sprawdziłem krzywą felgę. Być może resztę bicia jest od niej. Nie mam skąd załatwić innych kół. Mam jeden komplet, ale coś poszukam.
[ Dodano: 2016-10-28, 18:50 ]
Nie piszcie, że jak kupiłeś chinole to masz... Czasami jest lepiej. Czasami gorzej. Są ważniejsze sprawy niż buty do Aśki. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-28, 18:25
|
|
|
Jeździj tak to zaraz bedziesz torsena wymieniał. Sory ale to sa sprawy jasne nie masz na nowe kup uzywki nie masz wcale nie jeźdizj bo bedziesz tu klepał posty zaraz co mi terkocze w skrzyni...
CHinole to syf i sie tak wielu przekonało o tym że szkoda pisać. Z dobrą marką bywa lipa jak sie wadliwe cos trafi od nieuczciwego sprzedawcy a chinole to przecie skądś te oszczednosci maja prawda? |
|
|
|
|
|