Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-03, 20:25
|
|
|
adrian949, a masz wal od FL i PreFL....z ciekawosci czy sa tej samej dlugosci i czy podpora jest w tym samym miejscu w obu walach? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-03, 20:32
|
|
|
Sprawdze w sobote. |
|
|
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2015-03-11, 15:46
|
|
|
Ja obstawiam przegub wewnetrzny. przednie odkręcisz z kanału bez ściągania koła, 6 śrub, albo go najpierw poruszaj góra, dół jak jest już duży luz to wyczujesz |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-03-11, 16:25
|
|
|
Panowie podepne się, u mnie po po wrzuceniu R lub D słychać w środku auta takie delikatne pukanie, dochodzące jakby z silnika. Na P i N tego nie ma, więc domnienam, że to któryś przegub z przodu? (oslony wszystkich przegubów całe) |
|
|
|
|
|
|
|
Pretorian
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 29 Wrz 2014 Posty: 37 Skąd: Hoeven
|
Wysłany: 2015-03-11, 18:28
|
|
|
Danio napisał/a: | Ja obstawiam przegub wewnetrzny. przednie odkręcisz z kanału bez ściągania koła, 6 śrub, albo go najpierw poruszaj góra, dół jak jest już duży luz to wyczujesz |
Już jada do mnie półosie i wał napędowy z drugiej ręki z Polski. Mam nadzieje, że w końcu pozbędę się uporczywych wstrząsów. |
_________________
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2015-03-11, 19:22
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | Panowie podepne się, u mnie po po wrzuceniu R lub D słychać w środku auta takie delikatne pukanie, dochodzące jakby z silnika. Na P i N tego nie ma, więc domnienam, że to któryś przegub z przodu? (oslony wszystkich przegubów całe) |
Jak puka ci na postoju to nie jest to wina przegubu, ani wewnętrznego ani zewnętrznego, puka cały czas? czy tylko w momencie wrzucenia biegu? |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-03-11, 22:43
|
|
|
Danio napisał/a: | puzzel1 napisał/a: | Panowie podepne się, u mnie po po wrzuceniu R lub D słychać w środku auta takie delikatne pukanie, dochodzące jakby z silnika. Na P i N tego nie ma, więc domnienam, że to któryś przegub z przodu? (oslony wszystkich przegubów całe) |
Jak puka ci na postoju to nie jest to wina przegubu, ani wewnętrznego ani zewnętrznego, puka cały czas? czy tylko w momencie wrzucenia biegu? |
dokladnie, caly czas na postoju, rytmicznie co jakas sekunde. Wydaje mi sie jakby to z silnika dochodziło, ale jaki to miałoby związek z tym, że bieg wrzucony? |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-03-11, 23:20
|
|
|
tak, była regenerowana rok temu jeszcze przez poprzedniego właściciela, ale tego pukania nie było jak kupilem a8, dopiero od jakichś 3-4 miesięcy gdzieś. Do tego mam szarpanie z R na D i odwrotnie, więc może to jest powiązane wszystko z tą plytą sterującą skrzyni, bo na pewno któryś zawór nie trzyma ciśnienia, z tąd to szarpanie z R na D. |
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2015-03-18, 11:00
|
|
|
Witam.
W nowym nabytku mam podobny problem - mam nadzieję, że niewielki.
Audi A8D2 2002 2,8 benz Quattro
Jest wyczuwalne drganie gdzieś z tyłu auta - tylko i wyłącznie przy radykalnym przyspieszaniu - i tylko w zakresie 100-120km/h. Podejrzewam, że to pewnie któryś przegub? Nie jest to tak naprawdę drganie, że auto się trzęsie tylko taki jakby dźwięk wydobywający się z tyłu samochodu.
Jakaś podpowiedź? |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-03-18, 11:02
|
|
|
jak dzwiek to moze masz nie wywazone kola. |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2015-03-18, 12:51
|
|
|
Dzięki panowie. Od tego zacznę.
EDIT
Jest diagnoza.
Koła ok, są dobrze wyważone. Kolega to określił nazwą "suche przeguby". Po niedzieli będzie zrobione. |
|
|
|
|
Pretorian
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 29 Wrz 2014 Posty: 37 Skąd: Hoeven
|
Wysłany: 2015-03-21, 15:56
|
|
|
Wracajac do mojego problemu. Dziś wymieniłem przegub wału napędowego od strony skrzyni. Krzyżak, podpora wału i przegub od strony dyfra sa ok. Przegub od skrzyni był suchy i miał dość spory luz. To wydawało mi sie przyczyna drgań. Po zjeździe z podnosnika i jeździe próbnej okazało się, że jednak nie. Wciaz trzęsie autem w przedziale od 100 do 140:/ Z paczki z Polski zostały mi jeszcze używane tylne półosie, ale wątpie by te w aucie były przyczyną bo przeguby na nich nie maja luzów. Ktoś jakieś pomysły? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-21, 17:49
|
|
|
Najlepiej moim zdaniem jak byś podmienił wał na inny żeby go w ogóle wyeliminować. Podpora nie ma spękanej gumy i łożysko nie ma luzów?
Dla mię półośki to tez nie będą.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2015-03-22, 07:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|