Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-10-21, 10:15
|
|
|
pepi napisał/a: | mi się nic nie zmienia
bo jak nie ma po co to po co drapać ?
|
Czyli jesteś typowym Polakiem (czytasz instrukcje dopiero jak coś się zepsuję)
Ja niestety zanim coś kupię to poczytać muszę.
Postaram się nagrać to zjawisko u mnie jak się uda.
Ogólnie sterownik jest OK, tylko ma kilka niejasności dla mnie i braków.
Tak jak już pisałem wcześniej dużym plusem jest łagodne przejście na LPG. Reszta wykładała się sterowników przy tzw. ,,zimnym vagu" |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-21, 11:50
|
|
|
dlatego nie ma zimnego bo to jedyny sterownik który działa na żywo
a ni jak inne powielają sygnały
Po co ja mam czytać ?
jak większość sterowników ma podobne zasady |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-11-27, 07:13
|
|
|
Brak kompensacji rozdzielaczy na wtryski. Ja bym puścił dwa osobne filtry FL, czujnik ciśnienia i temperatury powinien być za filtrem FL, wężyki trochę długie (wkrętka - wtrysk). W tym silniku hanki da się ładnie upchać (szkoda osłony silnika). Ciekawe opaski zaciskowe węży LPG, czy nie zrzuci węży przy przyrostach ciśnienia?
Ogólnie osprzęt ok kwestia uporządkowania tego i ustawienia. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-27, 07:34
|
|
|
tragedia
i tyle można powiedzieć
już daje ten wyczyn w odpowiednim dziale |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-11-27, 09:37
|
|
|
Za estetyke - 1 siadaj <jezu>
Czemu nie zalozone do zasilania FARO tylko miedz(jesli auto robione na szybko bez starannosci , co widac po pkt 1, to przy odcinaniu miedzi mamy ladny karb zmniejszajacy rednice rurki)
Reszta tak jak napisano.
Brak kompensacji ,2 filtrow FL ,czujnik cisnienia nie tam gdzie ma byc,
ESTETYKA do usranej smierci.
Musze swoje zdiecie dac. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-27, 14:50
|
|
|
o matko i córko <jezu> 2km niepotrzebnego druciarstwa...
lesdud napisał/a: | (najstarszy i podobno najlepszy zakład montażu w Bydgoszczy). |
1 . to że najstarszy to widać, bo kiedys na estetyke mało zwracano uwage, miało jeździc a nie wyglądac...2. najlepszy...może być, co by potwierdzało nr. 1 ze mają tyle zamówień że brak im czasu na estetyke. Ale patrząc po tym co tu odwalili to wątpliwe jest to że są najlepsi <lipa> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-27, 18:09
|
|
|
najlepsi z najgorszych <hura> |
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2014-11-28, 02:58
|
|
|
karol208 napisał/a: | Brak kompensacji rozdzielaczy na wtryski. Ja bym puścił dwa osobne filtry FL, czujnik ciśnienia i temperatury powinien być za filtrem FL, wężyki trochę długie (wkrętka - wtrysk). W tym silniku hanki da się ładnie upchać (szkoda osłony silnika). Ciekawe opaski zaciskowe węży LPG, czy nie zrzuci węży przy przyrostach ciśnienia?
Ogólnie osprzęt ok kwestia uporządkowania tego i ustawienia. |
Koledzy, podpowiedzcie mi co daje kompensacja - muszę się czymś podeprzeć jak pojadę by przerobili?
Dlaczego czujnik powinien być za filtrem fazy lotnej?
Dlaczego lepiej jak są 2 osobne filtry fazy lotnej?
Czy tak duża odległość z wtrysku do wkrętki na coś wpływa (np. wioększe zuzycie LPG)?
W czym lepsze faro od miedzi?
Auto spala mi od 16 do 19l LPG w cyklu mieszanym. Samej trasy nie sprawdzałem. Spalanie na gazie wychodzi średnio o 2-3 litry więcej na 100km niż to co pokazuje FIS - czy to normalne?
A czy to że nie ma kompensacji - to może dlatego że reduktor jest KME Twin (NOWOŚĆ - 2xSilver w jednym) - czy może być tak, że on nie potrzebuje kompensacji?
Ps.Za instalację zapłaciłem 3900 (miało być wstępnie 4400). Upust miałem po znajomości niby- bo monterzy instalowali już w szwagra 8 autach LPG i to na jego zniżkach mi założyli. Szwagier nigdy nie miał problemów w żadnym aucie, ale to były auta typu corsa, micra, swift (L-ki).
Instalacja to:
komp: STAG
wtryski: HANA zielone
reduktor: KME Twin do 400KM
Wlew we wlewie (cały- nie wkręcany)
Butla w kole 56l (zablokowany zawór) - wchodzi 65litrów gazu
czy to dobra cena za tzw. "druciarstwo". Czy to z powodu tej ceny nie mogłem liczyć na lepszą estetykę? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-28, 06:05
|
|
|
To normalne. Połakomileś się na taniośc teraz bedzie trza poprawiać |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-28, 08:13
|
|
|
podobnie montuje brc
jakby co a na pewno nie lepiej
Jak to mówią praw fizyki się nie da niczym zniwelować
-kompensacja -ma na celu wyrównanie ciśnień czyli jak depniesz to na jednej listwie może być 1,0 a na drugiej 0,5 powiedzmy a komp zobaczy 1,0 np
- czujnik powinien być za filtrem fazy lotne- dlatego że raz to filtr może ograniczać ciśnienie druga sprawa że niefiltrowany gaz może zapchać mapsensor
-Czy tak duża odległość z wtrysku do wkrętki na coś wpływa (np. wioększe zuzycie LPG)- chodzi bardziej o wkręcanie się auta na obroty i droga jest mniejsza tym spadek mocy na lpg jest mniej odczuwalny spalanie też jest mniejsze
prawdopodobnie masz wkrętki dane tak jak daje brc czyli pod wiatr jak wiertarka podeszła czyli bez zdejmowania kolektora .
co do miedzi jest ok porównywalna z faro tylko jak ktoś ją po drodze nie załamał
a przy faro jest to nie możliwe !
Zabawki masz ok tylko wykonanie takie poniżej krytyki styl brc tylko brc na takim gniocie będzie sobie radziło znakomicie .
Gdzie przy stagu mogą być problemy
http://lpg-forum.pl/post5...s8%20d2#p586164
http://lpg-forum.pl/post4...a8%20d2#p426421
http://lpg-forum.pl/post4...ilit=a8#p491022
http://lpg-forum.pl/post5...ilit=a8#p502881
a mogło być w takim stylu
Można to tanio poprawić nawet samemu w 1-2 godziny tylko jak wkrętki ok |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-11-28, 10:54
|
|
|
lesdud napisał/a: | Butla w kole 56l (zablokowany zawór) - wchodzi 65litrów gazu |
Literówka? |
_________________
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-28, 11:59
|
|
|
Witam!
SenatorS8 napisał/a: | Czemu nie zalozone do zasilania FARO tylko miedz | -tu sie zachowali moim zdaniem przytomnie.
Stefan.
DODANO:
Witam!
krzychu22.p1i napisał/a: | lesdud napisał/a:
Butla w kole 56l (zablokowany zawór) - wchodzi 65litrów gazu
Literówka | -nie .Zycie.Po prostu tyle wejdzie.
SenatorS8 napisał/a: | Czemu nie zalozone do zasilania FARO tylko miedz | -tu sie zachowali moim zdaniem przytomnie.
lesdud napisał/a: | komp: STAG | -Pozbadz sie tego bo to zrodlo klopotow.Mysle ze chyba tylko Karol 208 potrafi to "ogarnac"
Pozdrawiam.Stefan.
DODANO:
Witam!
Cos sie "skiepscilo" i nie mozna edytowac oraz "uciekaja" posty w trakcie pisania.
Stefan.
Witam!
Edytuj proszę Swoje posty i nie pisz jeden pod drugim
ernesto. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-11-28, 12:05
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Witam!
SenatorS8 napisał/a: | Czemu nie zalozone do zasilania FARO tylko miedz | -tu sie zachowali moim zdaniem przytomnie.
Stefan. |
Rozwiń proszę teorię. Czy tu chodzi o to, że w FARO powodem są te końcówki co zwężają średnicę a w miedzi jest ona stała o ile się nie zagnie? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2014-11-28, 14:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|