Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej  
Autor Wiadomość
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-07, 21:11   

Witam!

pepi napisał/a:
jeśli zamontował nie prawidłowo lub nie umie wyregulować
za 3 razem to ma sobie zabrać ją z powrotem lub właściciel może pojechać do innego zakładu w celu naprawy i regulacji
napisz jeszcze jasno z czego to wynika.

Pozdrawiam.Stefan.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-07, 21:26   

Nie widziałem instalacji idealnie odwzorowującej pracę Pb.
Zawsze są jakieś odchyłki. Staga da się ustawić bardzo dobrze ale trzeba siedzieć nad tym sporo czasu i obczepiać się skanerami.
Nawet sterowniki ze złaczem pod OBD mają odchyłki zresztą jak sam sterownik Pb po to są korekty przecież. Ważne oby mieścić się w normie. Stare auta znoszą duże odchyłki Korekt bez problemów z zaświeceniem się Checka z nowymi już bywa trudniej i zakres odchyłek zawęża się.
Bierzmy pod uwagę że rzadko który monter sprawdza stan auta przed zagazowaniem, a często bywa tak że auto na Pb już nie domaga (sonda świece, przepływka, katalizatory, pozapychane filtry , podbieranie oleju, słaba kompresja).
Większośc sterowników jest Ok tylko trzeba mieć taki oby ułatwił w jak największym stopniu konfigurację, oraz był przystępny cenowo jak i serwisowo.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-08, 06:22   

:)
w ramki i na ścianę ;)

Nikt z was nie wie o tym co wyżej napisałem >/? ;)
ale tak jest jeśli auto po montażu lpg kuleje i są przesłanki że pan monter nie daj rady to ma zdemontować i przywrócić auto do stanu przed to jest najlepsze
i zwrócić kasę :)
A wam się wydaje że jak traficie na partacza to jemu nic nie można zrobić bo nie chcecie zrobić to jest jak jest -olewają i goń się .
Takie jest prawo

Ja w swoim tylko ustawiłem czasy wtrysku aby się zgadzały
i parametry
i pojechałem się przejechać i coś tam samo się ustawiło
a że mam to i tamto do poprawki to zostało jak jest od wiosny
Czyli nie ustawione !!!!!!!!!!!!
Ale mam to w poważaniu jedzie nie wali babolami to może tak zostać bo nie mam kiedy
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-08, 07:14   

pepi napisał/a:
:)

Ja w swoim tylko ustawiłem czasy wtrysku aby się zgadzały
i parametry
i pojechałem się przejechać i coś tam samo się ustawiło
a że mam to i tamto do poprawki to zostało jak jest od wiosny
Czyli nie ustawione !!!!!!!!!!!!
Ale mam to w poważaniu jedzie nie wali babolami to może tak zostać bo nie mam kiedy

To nie znaczy że jest dobrze.
Możliwe że na takich ustawieniach auto nowsze dostawało by czkawki.

pepi napisał/a:
:)
jeśli auto po montażu lpg kuleje i są przesłanki że pan monter nie daj rady to ma zdemontować i przywrócić auto do stanu przed to jest najlepsze
i zwrócić kasę :)

Chciał bym to zobaczyć jak przywraca się auto do stanu pierwotnego.
(Pocięte wiązki, dziury po wkrętkach, rozcięte węże chłodzenia, dziura w podłodze i zderzaku bądź przy wlewie)
Pokaż mi chociaż jednego który tak zrobił i nie stracił na tym.
Tak kolorowo to tylko teoretycznie a praktycznie całkiem inaczej.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-08, 19:11   

karol208 napisał/a:
To nie znaczy że jest dobrze.
Możliwe że na takich ustawieniach auto nowsze dostawało by czkawki.
-e tam nie takie druty się robiło :)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-20, 18:50   

No troszkę minęło czasu od założenia P13 co do spalania to rewelacji nie ma. Tyle samo co na poprzednim sterowniku stago podobnym. W mieście na krótkich dystansach ok 22l lpg + ok 4lPB /100km
Trasa spokojnie ok 11-12l/100km

Co do wad to bardzo ciche jedno piknięcie przy końcu LPG.
Czasami zawiesza sie przy ustawieniach.
Długi czas zwloki na przełaczenie na Pb przy spadku cisnienia LPG (taka turbo dziura trwająca ok 1,5sek)
Zalety dobrze przechodzi na zimnym z Pb na LPG, nie robi rozjazdów korekt w (w granicach 7%), łatwe ustawienia. Automatyczne nastawy wystarczające są praktycznie.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-20, 19:52   

karol208 napisał/a:
Co do wad to bardzo ciche jedno piknięcie przy końcu LPG.
Czasami zawiesza sie przy ustawieniach.
Długi czas zwloki na przełaczenie na Pb przy spadku cisnienia LPG (taka turbo dziura trwająca ok 1,5sek)
-proszę nie ośmieszaj się poczytaj dokładniej jak to się ustawia
bo widzę że nie jesteś oczytany
A tłumaczyć mi się tobie nie chce .

W moim aucie taki mam irytujący ten odgłos że chyba trzeba być głuchym i nie mam turbo dziury bo mam ustawione tak jak trzeba
Co do spalania
moje auto jak tak mulę do 120 to około 11-12
byłem w stolicy i było kawałek drogi i jakoś uważałem na szybkie ople
bez jakiś większych wygłupów ale tak do 180 jak się zapomniałem to i więcej
zazwyczaj 160 tam gdzie się dało i warszawskie korki
średnia spalania 14-15 lpg
Uważam to za bardzo dobry wynik :)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-20, 20:27   

pepi napisał/a:
proszę nie ośmieszaj się poczytaj dokładniej jak to się ustawia
bo widzę że nie jesteś oczytany
A tłumaczyć mi się tobie nie chce .

W moim aucie taki mam irytujący ten odgłos że chyba trzeba być głuchym i nie mam turbo dziury bo mam ustawione tak jak trzeba
Co do spalania
moje auto jak tak mulę do 120 to około 11-12
byłem w stolicy i było kawałek drogi i jakoś uważałem na szybkie ople
bez jakiś większych wygłupów ale tak do 180 jak się zapomniałem to i więcej
zazwyczaj 160 tam gdzie się dało i warszawskie korki
średnia spalania 14-15 lpg
Uważam to za bardzo dobry wynik :)

Proszę pokaż mi gdzie się ustawia buzer (jest tylko 1 piknięcie i to krótkie)
co do turbo dziury to fakt da się to ustawić (ja mam ustawione uśred. ciśn na 0,8 czyli już mam min 0,8sek zwłoki zanim sterownik zorientuje sie że ma mało LPG) ale zobacz co wtedy się dzieje z korektami po ciśnieniu każdy ruch ciśnienia wali korektami aż miło wtedy podejrzyj korekty w ECU Pb.
Stwierdzam fakty.
Ja tu mówie o ustawieniu domyślnym (narzuconym automatem)takim jak by to miało współgrać po OBD
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-20, 20:34   

więc tak do szkoły po podstawy :)
Po pierwsze można ustawić ciągły sygnał buzera :)
to raz
Dwa to nie wiem jak ty ustawiłeś ciśnienie zakładam że poprawnie
jeśli nie odznaczysz czytanie ze zwłoką co pewnie uczyniłeś który zabieg ułatwia jak auto ma spadki aby to jakoś jechało
To zaobserwujesz sporą zmianę no chyba że twój reduktor nie wyrabia ;)
bo moje dwa nie wyrabiają się jakby co :)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-20, 20:58   

pepi napisał/a:
więc tak do szkoły po podstawy :)
Po pierwsze można ustawić ciągły sygnał buzera :)

Gdzie to się ustawia pokaż mi proszę bo nie mogłem nigdzie namierzyć


Co do ciśnienia to na stagotworze mi wyrabiał ciśnieniowo (gorzej termicznie)
Przestawie na mniejsze uśrednienie na pewno to pomoże tylko zobacze wtedy korekty.
Pokaż proszę ustawienia w swojej centralce porównam.
_________________

Ostatnio zmieniony przez karol208 2014-10-20, 21:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-20, 21:29   

popraw na lpg
bo wstyd robisz <jezu>

http://www.acon.com.pl/do...%20P12_1_PL.pdf

poczytaj
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-20, 21:33   

pepi napisał/a:
popraw na lpg
bo wstyd robisz <jezu>

Mi nie jest wstyd, po to jest forum żeby wyrazic swoją opinię. Ktoś mnie poprawi jak się mylę to dobrze oby miał rację i oby mi pomógł.
Nie lubię ludzi którzy dużo pieprzą a mało robią.

Nadal nie uzyskałem odp co do buzera?
pepi napisał/a:

http://www.acon.com.pl/do...%20P12_1_PL.pdf

poczytaj

poczytaj i zajrzyj do programu i zobacz ile się nie zgadza.

Czytałem ja kilka razy zanim kupiłem ten sterownik, zreszta ciebie też pytałem o opinie
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-20, 21:43   

no dobra
leniu szanowny najedz kursorem na centralkę
i kliknij ją :)
Wam to wszystko nie tak mi tam odpowiada i nie rozumiem waszego podejścia że się coś wiesza itp
ja trzy razy podpinałem
raz po zamontowaniu raz bo twierdzili ludzie że się cuda dzieją i jak wtryski sprawdzałem bo się im padło
Tych nowych zamontowałem już 8 sztuk tylko jedno auto wraca :)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-20, 21:59   

Widzisz trzeba było tak od razu, w mądrej książce tego nie ma, szkoda że nie ma tak jak w stagu 3 po 3. Ale lepsze to niż jedno piknięcie. Dzięki

Kliknij zapisz ustawienia i zobacz czy nic ci sie w sterowniku nie poprzestawiało.
Mi za każdym razem zmienia się sygnał RPM na 1cewka
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-21, 06:50   

mi się nic nie zmienia ;)
bo jak nie ma po co to po co drapać ?

Co do programu ja nigdy nie czytałem obsługi tylko klikam jak głupi
i patrze co jet
:D
wiadomo co trzeba ustawić nie ma znaczenia rodzaj sterownika
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.