|
Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2021-06-16, 09:03
|
|
|
panton napisał/a: | Mateusz jeżeli projekt jest ukończony to jakimi czasami przy najmocniejszym sofcie legitymuje się S8.....?
0-100...
100-200....
100-300... |
Mnie to tez interesuje, zwłaszcza w porównaniu do Stage 4 od MTM.
Chciałem tu zobaczyć wykresy, czasy i kosztorys, a widzę tylko pyskówki.
Tym bardziej dla porównania z MTM, za który trzeba wyłożyć ponad 35k ojro + dodatkowe 1k ojro za każdy dodatkowy rok gwarancji (plus ukryte info w zalezności od przebiegu, rocznika itd, a druga sprawa, tak naprawdę nie mamy gwarancji tylko bardziej ubezpieczenie od zewntrznych partnerów MTM, gdzie jedynie w systemie VAGa pojawi się info odnosnie autoryzowanych modyfikacji), a które w rzeczywistości czasów z ich tabeli nie robi (test drogowy, powtarzalny a nie żaden lab z idealnymi warunkami).
Druga sprawa żywotność, co sie zepsuło, zużyło itd, gdzie w wiekszosci przypadków samochód nie zrobi 50k czy 100k km a idzie do zyda. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-06-16, 10:12
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2021-06-16, 11:21
|
|
|
Hgo napisał/a: | Przecież masz podane porównanie czasów.. |
Gdzie ?
Podałeś:
Hgo napisał/a: | Stage MTM za prawie 40k EUR 802 HP.
Osiągi podane przez producenta wybierając ów pakiet:
0-100 km/h 3,1 s
0-200 km/h 9,9 s
Osiągi mojej skromnej S8ki 680 KM
0-100 km/h 2,89 s
0-200 km/h 9,40 s |
A potem, że Twoja wystrojona na 770 KM, więc jakie teraz masz osiągi na finalnym strojeniu ? I jakie koszta jeśli możesz to jakoś podsumować, bo nie wierze, że nie zliczałeś przy takim projekcie. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-06-16, 12:29
|
|
|
W związku z brakiem reakcji administracji na pomówienia w moim kierunku nawet po podesłaniu potwierdzeń w postaci dokumentów, że wszystko co zostało napisane to wymysł mający na celu oczernienie mojego "biznesu"- podziękuję za współpracę i nie będę dokładał swojej cegiełki do rozwoju tego forum.
Posty skasowane, porobione odpowiednie screeny. |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-06-17, 07:17
|
|
|
Hgo napisał/a: | Nigdy nic nie robiłem w Perun turbo i nie mam nic wspólnego z tą firmą. |
I tutaj się z Tobą zgodzę jak mało kiedy bo turbiny nie były robione w Perunie tylko w innej firmie a ktoś mógłby (jak drago) wywnioskować, że to Michał zepsuł robotę.
Michał wybacz - mój błąd.
[ Dodano: 2021-06-17, 08:44 ]
Hgo napisał/a: | W związku z brakiem reakcji administracji na pomówienia w moim kierunku nawet po podesłaniu potwierdzeń w postaci dokumentów, że wszystko co zostało napisane to wymysł mający na celu oczernienie mojego "biznesu"- podziękuję za współpracę i nie będę dokładał swojej cegiełki do rozwoju tego forum.
Posty skasowane, porobione odpowiednie screeny. |
Nie obrażaj się bo nie ma na co.
Chcesz wykreować swoją osobę czy firmę to rób to w sposób właściwy.
Miałeś problemy z wypadaniem zapłonów i szukałeś pomocy na różnych forach u różnych osób (?)...jakimiś kanałami dostałeś liczniki wypadania zapłonów z mojego auta jako przykład do porównania i pomoc. Tak tak z mojego S8Plusa przy przebiegu 20k dostałeś dane, którego użytkuje od nowości....czyli dłużej niż Ty... ale przy dyskusji o spalaniu to Ty wyskoczyłeś ze śmiesznymi tekstami "siedziałeś chociaż w takim aucie".
O problemie z zapychanym sitkiem przez które lecą turbiny a nawet silnik od kogo się dowiedziałeś?
Wtedy potrafiłeś normalnie napisać...podziękować. A później jak ktoś ma odmienne zdanie i wytyka błędy to od razu atak....dosłownie atak.
Wyluzuj Mateuszku i zejdź na ziemię bo trochę odleciałeś.
[ Dodano: 2021-07-13, 08:27 ]
Lukasz_S8 napisał/a: | Cytat: | Nie wiem i uważam, że to jest zły kierunek |
Jaki według ciebie jest słuszny kierunek przy stage 3 ? |
takim w którym poszła fabryka czyli wodny... wiem, że FORGE coś ma od siebie co usprawnia fabrykę ale na ile i jak to działa nie mam pojęcia bo tematu nie dotykałem i auta nie "tuninguje"
W takim kierunku bym zmierzał:
https://www.amsperformanc...-cooler-system/
[ Dodano: 2022-02-07, 10:20 ]
panton napisał/a: |
S8+ w serii tak narysował:
|
kolejna S8 Plus, która w serii wygenerowała 624HP 750Nm
https://www.youtube.com/watch?v=kDltvTChI7g
ps: to tak dla potomnych...bo wcześniej były przepychanki odnośnie nie trzymania mocy w S8+ (DDTA)
[ Dodano: 2022-03-14, 20:28 ]
kolejna S8 Plus, która w serii wygenerowała 637HP
tyle odnośnie "nie trzymania mocy" w serii S8 Plus (DDTA) 605HP i tym podobnych bzdur na temat różnic S8 vs S8 Plus
https://www.youtube.com/watch?v=DaBUT8U3KfM
Mateusz pozdrawiam |
|
|
|
|
mehow
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: S8 D4
Dołączył: 01 Lut 2023 Posty: 3 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2023-08-24, 13:30
|
|
|
Panowie odświeżam temat.
Jakie cyfry w waszych pociskach wyskakują na stage 2/3?
Pozdro =) |
|
|
|
|
|
|
|
zanjac
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jack
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 07 Kwi 2018 Posty: 61 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2024-10-18, 22:23
|
|
|
Użytkuję S8 D4 jako dupowóz codzienny......latam do roboty 15km drogą wojewódzką (rozgrzewka) potem 70km Eski (jazda) i 10 km krajówki (chłodzenie)...czy jest sens grzebania i podnoszenia mocy? .....poproszę o jakieś plusy i minusy. |
_________________ życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2024-10-18, 23:35
|
|
|
Sens jest wtedy jak latasz często w tych granicach bliższych 200 km/h i chodzi tu głównie o skrócenie czasu 100 - 200, z racji wieku (patrząc na profil) nie podejrzewam Cię o ściganie się z motocyklami, procedury startu od świateł do świateł itp. Większa moc jasne, że może się przydać w sytuacjach powiedzmy kryzysowych, by z czegoś ew. wyjść, a D4 do lekkich nie należy, a minusy jak zwykle - koszta oraz większa podatność na awarie i skrócenie żywotności i tak podzespołów, które dziś specjalnie projektuje się do końca gwarancji. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Walus
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 55 Dołączył: 16 Paź 2024 Posty: 3 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2024-10-20, 10:01
|
|
|
Co ile km wymieniacie filtr paliwa? |
_________________ Walus |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|