Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D4 13 ] Stage 3 w audi S8  
Autor Wiadomość
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-06-16, 09:03   

panton napisał/a:
Mateusz jeżeli projekt jest ukończony to jakimi czasami przy najmocniejszym sofcie legitymuje się S8.....?
0-100...
100-200....
100-300...

Mnie to tez interesuje, zwłaszcza w porównaniu do Stage 4 od MTM.
Chciałem tu zobaczyć wykresy, czasy i kosztorys, a widzę tylko pyskówki.
Tym bardziej dla porównania z MTM, za który trzeba wyłożyć ponad 35k ojro + dodatkowe 1k ojro za każdy dodatkowy rok gwarancji (plus ukryte info w zalezności od przebiegu, rocznika itd, a druga sprawa, tak naprawdę nie mamy gwarancji tylko bardziej ubezpieczenie od zewntrznych partnerów MTM, gdzie jedynie w systemie VAGa pojawi się info odnosnie autoryzowanych modyfikacji), a które w rzeczywistości czasów z ich tabeli nie robi (test drogowy, powtarzalny a nie żaden lab z idealnymi warunkami).
Druga sprawa żywotność, co sie zepsuło, zużyło itd, gdzie w wiekszosci przypadków samochód nie zrobi 50k czy 100k km a idzie do zyda.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-06-16, 10:12   

123
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-06-16, 11:21   

Hgo napisał/a:
Przecież masz podane porównanie czasów..


Gdzie ?

Podałeś:

Hgo napisał/a:
Stage MTM za prawie 40k EUR 802 HP.

Osiągi podane przez producenta wybierając ów pakiet:

0-100 km/h 3,1 s
0-200 km/h 9,9 s

Osiągi mojej skromnej S8ki 680 KM ;)

0-100 km/h 2,89 s
0-200 km/h 9,40 s


A potem, że Twoja wystrojona na 770 KM, więc jakie teraz masz osiągi na finalnym strojeniu ? I jakie koszta jeśli możesz to jakoś podsumować, bo nie wierze, że nie zliczałeś przy takim projekcie.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-06-16, 12:29   

W związku z brakiem reakcji administracji na pomówienia w moim kierunku nawet po podesłaniu potwierdzeń w postaci dokumentów, że wszystko co zostało napisane to wymysł mający na celu oczernienie mojego "biznesu"- podziękuję za współpracę i nie będę dokładał swojej cegiełki do rozwoju tego forum.

Posty skasowane, porobione odpowiednie screeny.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-06-17, 07:17   

Hgo napisał/a:
Nigdy nic nie robiłem w Perun turbo i nie mam nic wspólnego z tą firmą.

I tutaj się z Tobą zgodzę jak mało kiedy bo turbiny nie były robione w Perunie tylko w innej firmie a ktoś mógłby (jak drago) wywnioskować, że to Michał zepsuł robotę.
Michał wybacz - mój błąd. <bedzieok>

[ Dodano: 2021-06-17, 08:44 ]
Hgo napisał/a:
W związku z brakiem reakcji administracji na pomówienia w moim kierunku nawet po podesłaniu potwierdzeń w postaci dokumentów, że wszystko co zostało napisane to wymysł mający na celu oczernienie mojego "biznesu"- podziękuję za współpracę i nie będę dokładał swojej cegiełki do rozwoju tego forum.

Posty skasowane, porobione odpowiednie screeny.


Nie obrażaj się bo nie ma na co.
Chcesz wykreować swoją osobę czy firmę to rób to w sposób właściwy.
Miałeś problemy z wypadaniem zapłonów i szukałeś pomocy na różnych forach u różnych osób (?)...jakimiś kanałami dostałeś liczniki wypadania zapłonów z mojego auta jako przykład do porównania i pomoc. Tak tak z mojego S8Plusa przy przebiegu 20k dostałeś dane, którego użytkuje od nowości....czyli dłużej niż Ty... ale przy dyskusji o spalaniu to Ty wyskoczyłeś ze śmiesznymi tekstami "siedziałeś chociaż w takim aucie". :)
O problemie z zapychanym sitkiem przez które lecą turbiny a nawet silnik od kogo się dowiedziałeś?
Wtedy potrafiłeś normalnie napisać...podziękować. A później jak ktoś ma odmienne zdanie i wytyka błędy to od razu atak....dosłownie atak.
Wyluzuj Mateuszku i zejdź na ziemię bo trochę odleciałeś.

[ Dodano: 2021-07-13, 08:27 ]
Lukasz_S8 napisał/a:
Cytat:
Nie wiem i uważam, że to jest zły kierunek

Jaki według ciebie jest słuszny kierunek przy stage 3 ?

takim w którym poszła fabryka czyli wodny... wiem, że FORGE coś ma od siebie co usprawnia fabrykę ale na ile i jak to działa nie mam pojęcia bo tematu nie dotykałem i auta nie "tuninguje"

W takim kierunku bym zmierzał:
https://www.amsperformanc...-cooler-system/

[ Dodano: 2022-02-07, 10:20 ]
panton napisał/a:

S8+ w serii tak narysował:



kolejna S8 Plus, która w serii wygenerowała 624HP 750Nm

https://www.youtube.com/watch?v=kDltvTChI7g

ps: to tak dla potomnych...bo wcześniej były przepychanki odnośnie nie trzymania mocy w S8+ (DDTA)

[ Dodano: 2022-03-14, 20:28 ]


kolejna S8 Plus, która w serii wygenerowała 637HP
tyle odnośnie "nie trzymania mocy" w serii S8 Plus (DDTA) 605HP i tym podobnych bzdur na temat różnic S8 vs S8 Plus ;)

https://www.youtube.com/watch?v=DaBUT8U3KfM

Mateusz pozdrawiam <okok>
 
 
mehow 

Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: S8 D4
Dołączył: 01 Lut 2023
Posty: 3
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2023-08-24, 13:30   

Panowie odświeżam temat.
Jakie cyfry w waszych pociskach wyskakują na stage 2/3?
Pozdro =)
 
 
zanjac 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jack
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 07 Kwi 2018
Posty: 61
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2024-10-18, 22:23   

Użytkuję S8 D4 jako dupowóz codzienny......latam do roboty 15km drogą wojewódzką (rozgrzewka) potem 70km Eski (jazda) i 10 km krajówki (chłodzenie)...czy jest sens grzebania i podnoszenia mocy? .....poproszę o jakieś plusy i minusy.
_________________
życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2024-10-18, 23:35   

Sens jest wtedy jak latasz często w tych granicach bliższych 200 km/h i chodzi tu głównie o skrócenie czasu 100 - 200, z racji wieku (patrząc na profil) nie podejrzewam Cię o ściganie się z motocyklami, procedury startu od świateł do świateł itp. Większa moc jasne, że może się przydać w sytuacjach powiedzmy kryzysowych, by z czegoś ew. wyjść, a D4 do lekkich nie należy, a minusy jak zwykle - koszta oraz większa podatność na awarie i skrócenie żywotności i tak podzespołów, które dziś specjalnie projektuje się do końca gwarancji.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Walus 

Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 55
Dołączył: 16 Paź 2024
Posty: 3
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2024-10-20, 10:01   

Co ile km wymieniacie filtr paliwa?
_________________
Walus
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.