Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D4 13 ] Stage 3 w audi S8  
Autor Wiadomość
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2020-04-21, 12:19   

Hgo napisał/a:
Ja też nie chcę iść grubo- jeżeli tak miałbym zrobić wówczas wybrałbym proste rozwiązanie i sprawdzone czyli hybrydy Turbosystems z metanolem do tego wydech, pompy L/H i po problemie- koszt stosunkowo nieduży i moc 1000 KM w zasięgu bez problemu. Nie jestem w stanie określić ile uda się ogarnąć z tym co mam przygotowane plus chłodzenie aczkolwiek nie będą to kreski rysowane na siłę. Zadowoli mnie 800 KM natomiast liczę na przedział 850/900 KM- najważniejsze aby lambda była mega bezpieczna i zapłon stabilny bez cofania. Bez metanolu sytuacja nie jest łatwa aczkolwiek na tym polega cała sztuka. Mam też kilka pomysłów jak niektóre elementy poprawić i liczę, że na drobnostkach uda się też zyskać dodatkowe procenty wydajności chłodzenia- wszystko oczywiście będzie logowane i mierzone, jak już będę miał czarno na białym informacje, że pomysły działają wówczas niewątpliwie się nimi podzielę :)

W planach było też aby zrobić kompletny układ chłodzenia air-water tak jak jest teraz oczywiście z rozdzieleniem układów od początku jednakże nie bardzo jest z kim współpracować w tej kwestii- większość firm robiących chłodnice na zamówienie i wymienniki plus inne elementy olała mnie z góry gdy pytałem o ceny i pomoc. W sumie nikt na świece nie poszedł tak grubo a prawda jest taka, że air-water ma więcej plusów niż air-air i co najważniejsze "nie gubi" ciśnienia doładowania po drodze ( fizyka- im powietrze zimniejsze tym .... ).

Czas pokaże- na pewno nie ruszę hybryd jeżeli nie będę miał opanowanego chłodzenia.


można wiedzieć kto będzie robił elektronikę?
może być PW
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-21, 19:47   

123
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-04-22, 01:06   

Hgo napisał/a:
Twoja chora intuicja zasugerowała Ci, że jest to dobry kąsek aby w ten sposób mi napluć pod nogi- jednakże nawet nie rozumiesz co jest tam napisane bo brakuje Ci rozumu.

Nie denerwuj się tak - pokazałem tylko Twoje kompetencje i szerokie możliwości w świecie tuningu. ;)
Każdy ma własny jak to określiłeś rozum więc wyciągnie własne wnioski.


Hgo napisał/a:
Aktualnie u mnie po różnych zmianach liczba ta nie przekracza 7 na 100 km- co jest rzeczą nierealną nawet dla nowej S8ki.

kolejna bzdura!
w nowej jest od 1 do 3 na 100km z całego przebiegu (kilkadziesiąt tysięcy)
tylko jak weźmiesz S8 przedlifta to będziesz miał inne wyniki, jak weźmiesz polifta to będziesz miał inne wyniki i jak weźmiesz S8+ to z początku produkcji będziesz miał inne wyniki a S8+ z samej końcówki będą jeszcze inne wyniki
Tylko do takiego mądrusia jak Ty nie dociera, że były zmiany konstrukcyjne na przestrzeni produkcji danego silnika nawet w takim przedlifcie S8, w polifcie S8 był inny kod silnika i inne problemy, które były również rozwiązywane zmianami nawet takiego prozaicznego elementu jak świeca zapłonowa (Beru zmieniono na NGK)... kilka wersji softu do ECU.
W S8+ DDTA miał również swoje bolączki wspólne z RS6 i RS7 Performance (605HP). Tych problemów nie było w RS6 i RS7 zwykłych 560HP.
Biuletyny techniczne, które wydaje producent dotyczyły konkretnych problemów ale wychodziły wspólne rozwiązania i jeden biuletyn na problem dla silników S8+,RS6P,RS7P (605HP).
Dlaczego w takim biuletynie nie było silnika z S8 zwykłej (520HP) czy RS6/RS7 zwykłej (560HP)?
Przecież wedle takiego geniusza motoryzacji jak TY to jest to samo? Te silniki niczym się nie różnią tylko softem.
przypominam:
https://www.a8team.pl/d4-...-vt17388,75.htm
Hgo napisał/a:
Nie pisz mi tylko o kodach części w serwisie o tym, że są inne do auta z + bo tylko utwierdzisz mnie w przekonaniu, że nie mamy o czym rozmawiać.

Hgo napisał/a:
Seria S8 D4 pokazuje moc zazwyczaj od 560 do 580 KM i uwaga ciekawostka- to, że modele performance czy + mają troszkę większy potencjał mocy spowodowane jest tym, że kręcą się obrotami NIEZNACZNIE wyżej przez co da się bardziej wykres dociągnąć- oczywiście czasy też będą notabene lepsze. Tune fabryczny dotyczy przesunięcia limitera obrotów wyżej.

W 4.0T mocniejszej wersji, która była w RS6/RS7 i S8+ (605HP) zapłon wypadał na dwóch cylindrach zawsze tych samych.... 5 i 8.
Na to również jest rozwiązanie tylko na forach tego nie doczytasz bo sensowną wiedzą ludzie dzielą się w zamkniętych grupach a nie publicznie.

Hgo napisał/a:
Dążąc do tego aby również i tą kwestię ogarnąć jak najlepiej zbierałem informacje jak wyglądają zapłony u różnych osób- takie informacje uzyskałem nawet w stosunku co do S8+ po przebiegu 15k km jednego z forumowiczów i liczba ta była dość wysoka.

To koledzy z Rosji VS Performance, Madness Motorsport oraz SevenForce nie odbierali? Nie oddzwonili? <hmm>
Nie napisali jak rozwiązać problem na audiworld.com czy na audizine.com?
Trzeba było zbierać dane z najróżniejszych źródeł by mieć punkt odniesienia i porównywać do swojego stanu.
Śmierdzi profesjonalizmem. :D

Hgo napisał/a:
Skończ z tym farmazonem- pokaż osiągi, znajdź chociaż jedno szybkie auto. Każdy wie jak gwarancja działa i co są warte takie boxy oferowane przez te firmy. Gówno będziesz miał a nie gwarancję- ale nie będę marnował czasu aby Cię umoralniać.

Porażająca argumentacja dotycząca ABT i MTM .

Hgo napisał/a:
To Ty nie wiedziałeś i ja przedstawiłem Ci schematy po czym napisałeś, że schematy z manual'a Audi są chuja warte bo instrukcje były robione na etapie jak to określiłeś- projektowania.

Kolego forumowy albo nie zrozumiałeś tego co pisałem albo nie chciałeś zrozumieć. Screeny, które wklejałeś pochodziły z Self Study Program 920223 - The Audi 4.0L V8 TFSI Engine możesz sobie wydrukować i wykorzystać wiesz gdzie? Dokument ten dotyczy silników CEUC,CEUA,CGTA.
Pokaż mi taki dokument dla silnika z S8 Plus (kod silnika DDTA).
Tylko nie pisz mi o swoim życiu, zdobytych pucharach, szerokich kontaktach i możliwościach w łóżku.
Self Study Program dla silnika z S8 Plus (605HP) DDTA - ten dokument mnie interesuje. :)

Hgo napisał/a:
Skończ- oszczędź sobie wstydu.

Świetnie się bawię. ;)
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-22, 02:05   

123
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-04-22, 09:19   

I w piz....wylądował :)
Czekam na SSP dla silnika Audi S8 Plus kod DDTA (605HP).
Jak dostanę ten dokument to będziesz mógł sprawdzać a ja na wszystkie Twoje pytania udzielę odpowiedzi.
 
 
W0 DKA05 

Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: D4
Dołączył: 07 Lut 2020
Posty: 20
Skąd: W-wa
Wysłany: 2020-04-22, 09:52   

panton napisał/a:

W 4.0T mocniejszej wersji, która była w RS6/RS7 i S8+ (605HP) zapłon wypadał na dwóch cylindrach zawsze tych samych.... 5 i 8.
Na to również jest rozwiązanie tylko na forach tego nie doczytasz bo sensowną wiedzą ludzie dzielą się w zamkniętych grupach a nie publicznie.


Gdym był moderatorem za powyższy tekst oraz całokształt tego, co wnosisz na tym forum w szczególności w dziale D4, dostałbyś bana. To forum (dział D4) z różnych przyczyn jest w stanie pomiędzy przypadkiem krytycznie ciężkim a śmiercią kliniczną, a Ty jeszcze bardziej przeszkadzasz. Można porównać to do podkładania nóg lub przysłowiowemu wkładaniu pręta w szprychy obracającego się koła. Może nie jestem jakimś zasłużonym użytkownikiem tego forum, ale trochę już w życiu widziałem i pozwolę sobie zauważyć, że istota każdego forum publicznego jest czymś na tyle cennym, że każdy tego typu atak powinien być karany. Dzięki forum można w praktyce poznać zasady solidarności międzyludzkiej i wymiany własnych doświadczeń. To jest coś co od tysięcy lat napędza naszą cywilizację. Na forach można znaleźć bardzo dużo cennych wiadomości, nawet producenci aut śledzą fora motoryzacyjne. Czasem powstają takie pomysły, które wykorzystywane są przy kolejnych modelach lub liftingach przez producentów. Poprzedniej marki samochód jaki używałem miał swoje forum i klika lat temu był taki przypadek, że specjalnie do PL przyjechali inżynierowie z fabryki producenta i poprosili o możliwość przetestowania ulepszeń w samochodach kilku użytkowników forum. Wzięli samochody na ok. 2 tygodnie i przy kolejnym liftingu wyeliminowali problem, który trwał od 4 lat. Może nie zastosowali identycznych metod, ale dzięki użytkownikom polskiego forum nagle zrozumieli, co dokładnie trzeba poprawić i w jaki sposób można to osiągnąć. Dodam, że nie była to drobna usterka, tylko jedna z najczęściej wskazywanych wad tego pojazdu przez użytkowników na całym świecie. Może nie chodziło o bezpieczeństwo, ale miało ogromny wpływ na komfort. Dodam, że każdy na pewno tę markę kojarzy i sprzedaje ona w PL kilkanaście tysięcy pojazdów rocznie.
Faktycznie na forach czasami użytkownicy nie piszą wszystkiego co wiedzą, ale chodzi o zawodowców, którzy dzięki tej wiedzy zarabiają pieniądze w codziennym życiu. Gdyby ujawnili wszystko co wiedzą, to odbiłoby się to na ich finansach. Pytanie tylko, dlaczego pojawiają się na forach?? Otóż czerpią z niego wiedzę, którą później wykorzystują biznesowo. Trochę to egoistyczne tylko brać a nic nie dawać, ale niestety czasem spotykane. W Twoim przypadku widziałem w dziale D4 kilka bardzo brzydkich zachowań, za które byłeś nieźle objechany. Jak widać nic to nie pomogło. Nie chodzi mi o to, żeby wprowadzić nakaz wzajemnego lizania się po chu.... przez użytkowników, ale pisanie wyłącznie w celu zaspokojenia swoich kompleksów powoduje, że nie da się tego czytać. Połączenie chronicznych kompleksów z Twojej strony i olbrzymiej ambicji Hgo jest czasem fajne, gdyż obu Was rozwija i można się czegoś przy okazji dowiedzieć, ale przy okazji powstaje tyle jadu i nienawiści, że psuje wszystko, co dobre.
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-22, 10:53   

123
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-04-22, 11:50   

mnie dziwi ze Panten nie dostał już dawno bana, Hgo normalnie dzieli się bardzo cenną wiedzą za co mu bardzo dziękuje a tutaj wbija się gosciu i rozwala całą wiedzę jakimiś wpisami które nic nie wnoszą do dyskusji, Hgo nawet nie odpowiadaj temu trolowi bo to nie ma sensu i tylko tracisz energie, jak nie będziesz odpowiadał to przestanie trolować. Dzięki jeszcze raz za Twoje wpisy, są dokładnie tym co chciałem sie dowiedzieć i pewnie wiele osób może z tego cos dla siebie wyciągnąć szczególnie że temat tuningu 4.0tt nie jest za bardzo popularny i na pl forach nie można nic znaleźć ciekawego dlatego tym bardziej dobrze się dowiedzieć takich szczegółów u osoby która ma o tym pojęcie.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-04-22, 15:10   

prnit napisał/a:
mnie dziwi ze Panten nie dostał już dawno bana, Hgo normalnie dzieli się bardzo cenną wiedzą za co mu bardzo dziękuje


Hgo napisał/a:
Ten box jest właśnie dla ludzi Twojego pokroju, którzy lubią takie konie placebo.
Debilowi nie wytłumaczysz. Debil służy do zarabiania :)
Człowieku na Twój idiotyzm brakuje słów.
Kretynie przecież masz wypowiedź co najmniej 4 użytkowników S8
Tuninguję auta i motocykle od wielu lat, współpracuję z topowymi firmami na świecie w kwestii tuningu 4.0T ale i tak przyjdzie jakiś paproch...
Nie dość, że oszołom wprowadza ludzi w błąd pisząc błędne wywody...
Do Panton- Dla mnie jesteś zwykłym oszołomem.

prnit pozwolisz, że się z Tobą nie zgodzę? :)

prnit napisał/a:
a tutaj wbija się gosciu i rozwala całą wiedzę jakimiś wpisami które nic nie wnoszą do dyskusji

ja już pokazałem, że wypisywałeś w innym temacie (problemy-z-duzym-spalaniem-i-kontrolka-epc) opinie, które nie są prawdziwe - znalazłem nagranie, że przy 160km/h można jechać na połowie silnika w trybie 4 cylindrowym na co odpowiedziałeś bardzo merytorycznie "Ok, jechałes 160kmh i na chwile właczył się tryb 4 cylindrowy..i co z związku z tym?"
To, że takie opinie później są łykane przez nowych lub potencjalnych użytkowników S8D4 a nie są prawdziwe.
W tym wątku można przeczytać:
Hgo napisał/a:
Aktualnie u mnie po różnych zmianach liczba ta nie przekracza 7 na 100 km- co jest rzeczą nierealną nawet dla nowej S8ki.

a to jest bzdura!
Mam dostęp do takiego auta i nie było w nim problemu z wypadaniem zapłonów, statystyki w sterowniku również pokazują 1-4 na 100km. Auto fabrycznie nowe bez żadnych modyfikacji. Totalna seria z fabryki.
Wiec jaką wartość ma ta opinia?
Koleżanka Unseen użytkowała S8D4 poliftową również od nowości i zero problemów z wypadaniem zapłonów a nie zlewała 100 oktanów tylko 95.
prnit dalej jesteś przekonany o tej wspaniałej wiedzy, która przyda się innym użytkownikom?

I tutaj przechodzimy do kolegi W0 DKA05, który chciałby mnie banować tylko za to, że nie zgadzam się z wieloma wypowiedziami Hgo i je dobitnie neguje.
Przykładem jest ten temat - wyraziłem swoją opinię wskazując firmy ABT i MTM jako źródło wiedzy. Można podpatrzeć ile firma oferuje samym softem, ile softem + modyfikacje, jakie to są modyfikacje. Dodałem bez określania konkretnie osoby ostrzeżenie przed opiniami tego typu ludzi ponieważ są obarczone dużym ryzykiem.
I co mamy później to może sobie każdy przeczytać - zwykły atak. Uderz w stół a nożyce się same odezwą.


W0 DKA05 napisał/a:
Faktycznie na forach czasami użytkownicy nie piszą wszystkiego co wiedzą, ale chodzi o zawodowców, którzy dzięki tej wiedzy zarabiają pieniądze w codziennym życiu. Gdyby ujawnili wszystko co wiedzą, to odbiłoby się to na ich finansach. Pytanie tylko, dlaczego pojawiają się na forach??

Zapewniam Cię, że na tym forum takich zawodowców można na palcach jednej ręki policzyć za to zabrakłoby paluszków Twoich i moich by policzyć zwykłych naciągaczy, oszustów, pseudo specjalistów, którzy żerują na niewiedzy młodego narybku tylko czekają by ich zrobić na tzw. kasę.
Wbrew pozorom ludzie z wiedzą nie udzielają się na forach z 2 powodów.
1. Brak czasu. (chyba nie wymaga komentarza)
2. Nie chcą się kopać z koniem . (trafiasz na samozwańczego specjalistę od tuningu jak Hgo i nie możesz wejść w szczegóły by pokazać mu, że się po prostu myli tylko lecą argumenty na poziomie tych zacytowanych wyżej na początku tego posta).
Padły mu poduszki pod silnikiem bo w takim stanie kupił S8D4 ale oczywiście na forum poleciała opinia - "Wyłączyć tryb 4-cylindrowy bo to rozwala poduszki." i już w kolejnych postach taki nowy narybek jak TY zadaje pytania - jak to można wyłączyć? Nie chcę rozwalić poduszek więc gdzie to można zrobić?
Twoja D4 jest z końcówki produkcji. Poduszki silnika, soft w skrzyni i sterownik zawiasu silnika, układ wydechowy - wszystko masz poprawione. Będziesz jeździł długo bez dotykania tych elementów.

Hgo napisał/a:
panton napisał/a:
I w piz....wylądował :)
Czekam na SSP dla silnika Audi S8 Plus kod DDTA (605HP).
Jak dostanę ten dokument to będziesz mógł sprawdzać a ja na wszystkie Twoje pytania udzielę odpowiedzi.


Tyle wystarczy już mądrości z Twojej strony.
Takiej odpowiedzi się spodziewałem.
Ciekawe na jakiej podstawie zatem głosisz herezje podczas gdy nigdy na oczy nie widziałeś żadnej literatury związanej z tematem.

Mateuszku ja nie widziałem ale Ty z pewnością widziałeś SSP do silników takich jak RS6 (CWUC) czy S8 Plus (DDTA) więc uświadom takich oszołomów co leczyć chcą swoje kompleksy na takim autorytecie jak TY. Masz doskonałą okazję więc nie marnuj czasu tylko wyciągaj kwity na stół i gaś pantonika jak peta w kiblu. ;)
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-04-23, 09:45   

Hgo kiedy planujesz te przeróbki swoje na te 850-900? Jestem mega ciekawy jak to będzie śmigać i pytanko jeśli można wiedzieć ile płaciłes za strojenie w Unitronicu na ten stage co masz teraz 680KM?
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-23, 14:04   

123
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-04-23, 19:30   

spoko, no ja kupiłem od Ciebie tego dp i leży i się kurzy hehehe bo nie mam jak po niego podjechać, może się wkoncu wybiore do Ciebie a ten gosciu pracuje co by mi ten wydech wymienił?
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-30, 22:49   

Downpipe założony w miejsce seryjnych katów- kolega zapewne doda kilka zdań co się zmieniło.
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-05-01, 16:35   

Miałem wczoraj przyjemność osobiście poznać użytkownika HGO i gratuluje podejścia do motoryzacji bo jest nieźle pozytywnie zakręcony..do tego dostałem kilka wskazówek co należy w S8 jeszcze zrobić a czego nie ruszać także wielkie dzięki.
Downpipe założony, autko brzmi o wiele lepiej bo w końcu słychać że to V8, co do osiągów myśle że doszło spokojnie trochę koników, przy poprzednim pomiarze auto robiło 100-200 w niecałe 10 sek, teraz robi myśle o sekunde szybciej...taki filmiik po założeniu DP
https://www.youtube.com/watch?v=B2gvAJie8gA

Co do wydechu miałem też okazje przejechać się autkiem HGO jako pasażer i auto gniecie straszliwie ale...ja jednak nie jestem przekonany co do pełnego wydechu w S8...bo jednak jest dość głośno, może to nie przeszkadza ale ja mam jeszcze jedno głośne autko i wole zostawić S8 jako wygodną limo, dlatego dalej wydechu nie będe grzebał...aha wczoraj miałem jeszcze okazje spotkać na drodze na niemieckiej autostradzie oczywiście merca e63 amg s, myslalem ze mnie zje a pojechaliśmy od 30kmh do 180 równo, byłem w szoku i to jest najlepszy wskaźnik jak po głupim dp auto jedzie...nie wiem niewykluczone że u mnie coś w komputerze było jednak grzebane bo auto miało naklejkę abt, jeśli ma to jakiś delikatny program zrobiony...także auto na hamownie i wjedzie program.
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-05-01, 21:42   

prnit napisał/a:
przy poprzednim pomiarze auto robiło 100-200 w niecałe 10 sek, teraz robi myśle o sekunde szybciej...taki filmiik po założeniu DP

mam wrażenie po obejrzeniu filmiku,że mój zbiera się podobnie,ale u mnie 115 tkm nalotu.Mierzyłem kilka razy 0-100 i wychodziło 4.1-4.3 czyli jest dobrze.
prnit napisał/a:
merca e63 amg s, myslalem ze mnie zje

seryjny e63 amg ma na "papierach" czasy gorsze od S8 D4,więc nie wiem dlaczego miałby Cię zjeść.Próbowałem się wiele razy z mocnymi autami i S8 daje radę pomimo swojej wagi i seryjnej mocy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.