Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D4 13 ] Stage 3 w audi S8  
Autor Wiadomość
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-04-19, 12:53   [S8 D4 13 ] Stage 3 w audi S8

Hej mam pytanko, czy wiecie jakie wygląda stage 3 w S8?
Stage 1 to program na 600-640KM
Stage 2 to program plus DP i dolot 640-680KM
Stage 3 to zmiana turbin czyli mozna zrobić hybrydy na 750KM lub nawet i 800 z metanolem

Pytanie co jest dokładnie potrzebne do zmiany turbin w stage 3? oczywiscie hybrydy ale co jeszcze? jak z układem paliwowym, do ilu starczają wtryski i pompa? owczywiscie zaraz jest temat IC, czy trzeba go robić od razu jesli ma być max 750 na hybrydach? oczywiscie pełen wydech lub tylko DP, bo tutaj też koło 10-30km może nawet odejść.
Ktoś się w to już bawił? jakie są maksymalne wartości możliwe do osiągnięcia na seryjnych podzespołach typu układ paliwowy, dolotowy (tylko zmiana na KN).

pozdrowionka
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-04-19, 14:23   

chyba bezpieczniej będzie opierać się na źródłach sprawdzonych jak
https://www.abt-sportslin...6670294!CCC0CB1
lub
https://www.mtm-online.de...ning/S8D4FL382Q

opinie forumowych specjalistów, którzy posiadają rok auto a pozjadali wszystkie rozumy są obarczone dużym ryzykiem ;)

ps: ciekawa dyskusja 3 panów
https://www.youtube.com/watch?v=Lf0EortQ2tQ
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-04-19, 14:36   

A wiesz ile kosztują przeróbki w tych firmach? Poza tym często nasi rodzimi tunerzy potrafią zrobić auto lepiej niż te firmowe marki gdzie często na hamowniach efekty ich pracy okazywały się jedną wielką ściemą. Te silniki są już trochę na rynku, właściwie zaraz będzie 10 lat i nie jest to magia. Ja zawsze wole korzystać z uwag na forach niż jechać do firmy typu mtm i zostawiać im 10x więcej pieniędzy za tą samą pracę....powiesz gwarancja, marka itd...taaa oczywiście, marketingowe bzdury...znajdą powód żeby nie zapłacić to nie zapłacą. P.S nie wiem co w tym filmiku mówią panowie bo niemieckiego nie znam P.S 2 o znalazłem cene na mtm prawie 40 tys euro za 800KM :] taa oczywiscie już lece, ta kwota to jest więcej niż zapłaciłem za auto hehheheh
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-04-19, 17:37   

W którymś poście poruszałem ten temat i kolega Hgo z tego co pamiętam wspomniał o kwocie 15 tyś pln i moc powyżej 600ps.Napisz do niego,bo z tego co pisał ma ok.680 koni.Z polskich firm specjalizujących się w audi Sportmile i Pachura to polska czołówka.
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-04-19, 19:53   

ja bardziej lubię sam wiedzieć co trzeba wymienić w aucie i na strojenie dopiero jechać finalnie, te dwie firmy o których wspomniałeś robią robotę ale są do tego bardzo kosztowne ;) znam Adama z e Sportmile, robi dobrą robotę ale trochę przesadza z cenami, pachura działa głównie na produktach mtm i firmówkach i u nich też wszystko jest mocno przesadzone..wiem już ile kosztuje zrobienie turbin na hybrydy, pytanie co trzeba zmienić jeszcze w aucie aby dojść do 800.
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-19, 21:56   

123
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-04-20, 00:09   

Hgo napisał/a:
Do Panton- Dla mnie jesteś zwykłym oszołomem. Nawet jak mam rok auto to i tak o rok dłużej od Ciebie, nie wspomnę o innych projektach i osiągnięciach. Potrafisz tylko powielać wyczytane informacje w sieci i szczekać na forum natomiast jak ktoś gasi Twoje wywody podkulasz ogon i milczysz. Kontynuuj dyskusję tam gdzie ją zacząłeś i gdzie Twoja "wiedza" się skończyła.

Hgo napisał/a:
Ponton jak to skomentujesz ? :) <boisie>

Odnośnie Twoich kompetencji i fachowości z tematu:

https://www.a8team.pl/d4-...-vt24997,30.htm
Hgo napisał/a:
Z ciekawostek miałem downpipe APR poprzednio i powodował on problem z misfires, których przez okres 100 km było około 100 na różnych cylindrach ( oczywiście check się nie świecił ani nic się nie działo poza lekko nierówną pracą na wolnych ). Obecnie jest full custom MGmotorsport z klapami i wypadania zapłonu nie przekraczają 10ciu podczas 100 km ( w serii będzie więcej albo podobnie- to jest norma aczkolwiek wiem jak to poprawić jak i wiele elementów po fabryce )


https://www.youtube.com/watch?v=us8qQcd5jVA
możemy przeczytać


Świat jest bardzo mały a ty pytasz się o podstawowe tematy na zagranicznych forach by później "poprawiać fabrykę" i szydzić z takich firm jak ABT czy MTM?
Chłopaki z tych firm grzebali w sterowniku 4.0T jak ty łapałeś równowagę na nocniku.
Zalogowałbyś się czasami do rozumu. ;)


prnit, nikt nie namawia na robienie auta w MTM czy ABT... szukałeś wiedzy to tam możesz podpatrzeć co jest robione by wyszło 700 czy 800HP
a później tego szukać na naszym krajowym rynku
Ty szukasz wiedzy ja tylko wskazałem źródło i przestrzegłem przed "forumowymi specami"
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-20, 01:00   

123
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-04-20, 19:46   

Hgo, NIESAMOWITA odpowiedz i jestem Ci mega wdzięczny za przekazanie tej wiedzy <amasz> <amasz> <amasz> <amasz>
W skrócie można wsadzić hybrydy i dobrze je podstroić plus do tego potrzebna jest wydajniejsza pompa paliwowa. Mega informacja. Oczywiście odnośnie chłodzenia zdaje sobie sprawę z ograniczeń i wiem co się dzieje z autem jak się grzeje robienie jednak wielkiego Centralnego IC to nie w tym aucie niestety.....no nic już dużo wiem. JESZCZE RAZ BARDZO CI DZIĘKUJE I proponuje nie dyskutować dalej z osobami które piszą głupoty z internetu bo szkoda na to czasu.
p.S Jeszcze jedno odnosnie tego paliwa bo nie do konca zrozumiałem, moge albo kupić pompe nową tą HP, albo do tej co mam wsadzić mocniejszy wkład tak? skąd wziąłeś tą cenę 400usd? ja na stronie autotechu widze cene 800 usd
https://autotech.com/hpfp/autotech-high-volume-fuel-pump-upgrade-kit-audi-lambo-v10-v8.html
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-20, 20:31   

123
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-04-20, 21:16   

Ok, dzięki czyli wychodzi na to że można oczywiście bawić się w mocniejsze pompy ale jeśłi ma być 750-780 to i seryjny układ paliwowy da radę ale tylko na maksymalnej granicy...bo pozniej jest już za duży afr i koniec zabawy, jeśli tam się Krzysio z Masters Tuning z Adasiem bawili i mówią że układ da radę to może spróbuje najpierw pójść tą drogą a jak się okaże że jednak nie da radę to wtedy pójdę w wydajniejsze pompy. Wiesz ja nie chce iść tak bardzo grubo, dość często zmieniam auta i się nimi bawię, widzę jednak że 4.0tt ma duże możliwości i jeśli tak jest to warto je wykorzystać ;) szczególnie że te turbinki tam tam ładnie na górze siedzą ;)
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-21, 00:02   

123
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-04-21, 07:49   

Hgo napisał/a:
Oczywiście, że się pytałem, pytam i będę PYTAŁ jak czegoś nie wiem bo forum od tego jest, jak i nie ma osób, które znajdą odpowiedź na wszystkie pytania. Polecam studiować dalej moje wypowiedzi zapewne się wiele z nich nauczysz.

To co zostało wyżej zamieszczone to nie wypowiedzi tylko pytania i prośba o pomoc.
Ale co mi wyszło ze "studiowania" Twoich wypowiedzi to:
https://www.a8team.pl/d4-...-vt17388,75.htm
Hgo napisał/a:
Jeżeli piszę tutaj, że jest to samo to tak jest. Taką wersję POTWIERDZA i POWTARZA również VS Performance, Madness Motorsport oraz SevenForce. Są to liderzy jeżeli chodzi o tuning 4.0TT w skali światowej. Mam z VS kontakt na stopie koleżeńskiej gdyż współpracujemy biznesowo- a oni zrobili najwięcej sztuk 1000+.

Wiec człowiek przy tak szerokich kontaktach nie tylko biznesowych ale i koleżeńskiej w świecie tuningu 4.0T prosi o pomoc youtubera, który zajmuje się sprowadzaniem rozbitków z USA, składaniem i handlem? Nie potrafi zamontować poprawnie gotowca z APR? :D

Hgo napisał/a:
Widzisz różnica między nami jest taka, że podczas gdy ja....(...)

Jeżeli chcesz się do kogoś porównać to musisz tą osobę chociaż trochę poznać a Ty mnie zupełnie nie znasz. :)


Hgo napisał/a:
Ja z nich nie szydzę- ja mówię otwarcie, że jest to oszustwo. Jak sądzisz czemu osiągi tych "topowych" firm są lekko mówiąc żałosne nie wspominając o cenie jaką każą sobie płacić za ów performance ?

W Twojej opinii jest to oszustwo. Są to firmy o zasięgu globalnym a przy systemach prawnych i sądowniczych w DE czy USA już dawno by nie miały racji bytu.
Dodatkowo chyba zapominasz, że to jedyne firmy których modyfikacje są uznawane przez (Volkswagen Group) więc w takim Audi nie tracisz gwarancji.
Odnosząc się do cen to ceny wyznacza rynek więc jeżeli dla Ciebie jest za drogo to Twój problem nie tej firmy. ;)
I warto pamiętać, że takie opinie wygłasza osoba z poziomem wiedzy:
https://www.a8team.pl/d4-...-vt17388,90.htm
Hgo napisał/a:
Dodatkowa chłodnica w S8/+ jest zgodnie z instrukcją ( o której pisałeś, że jest to stara wersja- nieaktualna ) poprowadzona inaczej względem RS6/7, tak jak pisałem- ale jest finalnie w tym samym miejscu. Sprawdziłem to w moim S8 jak i w RSie kolegi w tym tygodniu z czystej ciekawości.

Fajnie, że już wiesz jak wygląda układ chłodzenia w silniku w 4.0T z S8 i RS.
Najbardziej budujący jest fakt, że z całej dyskusji coś doczytałeś, coś sprawdziłeś, coś zobaczyłeś i wiesz więcej.
Wiesz więcej dzięki dyskusji z tym jak to określiłeś "debilem, paprochem, oszołomem".
;)
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-04-21, 08:30   

Kolego w jakim celu są twoje wpisy? Po co? One nie wnoszą zupełnie zadnej treści merytoryczneej. Proszę Cię odpuść sobie już.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-04-21, 09:39   

prnit napisał/a:
Kolego w jakim celu są twoje wpisy? Po co?

rozwinięcie wątku z pierwszej wypowiedzi w tym temacie
"opinie forumowych specjalistów, którzy posiadają rok auto a pozjadali wszystkie rozumy są obarczone dużym ryzykiem ;) "
prnit napisał/a:
One nie wnoszą zupełnie zadnej treści merytoryczneej.

merytorycznie potwierdzają słowa zacytowane wyżej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.