Ogłoszenie 

Maglownica Audi Opony i alufelgi Opony samochodowe części samochodowe Tarcze, hamulce
Przekładnie kierownicze
Opony & Alufelgi
Opony
samochodowe
Części Audi A8
Układ hamulcowy


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D4 13 ] Stage 3 w audi S8  
Autor Wiadomość
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2020-10-23, 15:45   

już nie używasz termoizolacji na turbinach?
cewki zapłonowe oryginalne?podobno te z ostatnich produkcji rs6 c7 są najlepsze
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 181
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2020-10-23, 20:17   

123
  
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2020-10-24, 21:49   

czekam na aktualizacje
i jak możesz wrzuć foty rozwiązania z chłodzeniem
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 31 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 989
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-08, 12:40   

Hgo napisał/a:
Seria S8 D4 pokazuje moc zazwyczaj od 560 do 580 KM i uwaga ciekawostka- to, że modele performance czy + mają troszkę większy potencjał mocy spowodowane jest tym, że kręcą się obrotami NIEZNACZNIE wyżej przez co da się bardziej wykres dociągnąć- oczywiście czasy też będą notabene lepsze. Tune fabryczny dotyczy przesunięcia limitera obrotów wyżej.

Adaś ostatnio miał na rolkach S8Plusa i seria wyszła:
https://pl-pl.facebook.com/sportmile/photos/pcb.3711567248881678/3711563958882007
https://pl-pl.facebook.com/sportmile/photos/pcb.3711567248881678/3711564092215327


moc...przesunięte obroty....chyba nie wymaga komentarza (widać ile ma przy jakich obrotach seria) ;)
ps: widzę, że temat został ostro wyczyszczony hahaahaa :D
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 181
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2021-01-10, 02:41   

123
  
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 31 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 989
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-10, 13:06   

Mateusz ten wykres nie był dla Ciebie... to jest dla ludzi co nie mieli styczności z pewnymi autami i szukają opinii w necie trafiając na fora gdzie są takie mądrości wypisane że głowa boli.
Identyczne opinie można było poczytać o silniku W12 w A8 D3.... i jakie to be i jakie to nie dobre a najlepszy V8 BFM. Czas jednak zweryfikował te opinie, auta staniały i ludzie mieli możliwość dotknięcia tematu... zweryfikowania opinii tych forumowych "speców".
Przecież nie napiszesz jak Twoje S8 się gotowało po tym całym "tuningu" bo po co? Wszak 4.0T 435HP vs 605HP różni się tylko programem jak to fajnie określiłeś.
Mógłbym Ci jeszcze dużo ciekawych informacji wrzucić o Twoich przygodach z tuningiem S8 D4 ale wtedy mógłbym odsłonić pewne osoby z Warszawki a tego na pewno nie zrobię.
Pamiętaj, że świat jest cholernie mały.

ps: czekamy na kolejne efekty "Twojej" pracy i trzymamy kciuki za 800 a nawet 900HP <okok>
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 181
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2021-01-10, 17:26   

123
  
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 31 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 989
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-11, 12:54   

Hgo napisał/a:
"Wszak 4.0T 435HP vs 605HP różni się tylko programem jak to fajnie określiłeś" - pokaż miejsce w którym tak napisałem.


Z tematu: » [D4 ALL ] Opinie i recenzje A8 D4
Hgo napisał/a:

RS6=RS7=S8

Hgo napisał/a:

Zwykła S8 bez plusa to jest TO SAMO co z plusem- różnica softu i być może wirnika turbin ale tutaj zdania są dyskusyjne. Chłodzenie, skrzynia i inne duperele to jest to samo.


Hgo napisał/a:
Jesteś zwykłym pieniaczem jak już napisałem- teraz dodam, że jeszcze mitomanem i farmazonem.

Być może masz rację.
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 181
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2021-01-11, 15:48   

123
  
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 31 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 989
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-11, 16:12   

Czyli się różni... to mamy postęp. Zakładam, że pogląd co do silników S8/RS6/RS7 nie uległ zmianie.
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 181
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2021-01-11, 19:30   

123
  
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 31 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 989
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-12, 00:37   

Cieszy mnie fakt, że czytasz SSP 920223... i tutaj mamy pełną zgodę co do różnic 4.0T z A8 vs S8. (to nie jest tylko soft) <okok>
Jest szansa, że kiedyś dojdziesz do podobnego wniosku i nie będziesz wkładał 4.0T z RS6/7, S8, S8+) do jednego worka. <cicho>
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 181
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2021-01-12, 03:51   

123
  
 
 
Lukasz_S8 

Rocznik: 2014
Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Mar 2021
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-06-09, 20:54   

Hgo Jak tam ma się twój projekt ?
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 181
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2021-06-10, 23:00   

123
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Akumulatory samochodowe Audi A6 opony samochodowe 24opony.pl