Autor |
Wiadomość |
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2020-10-23, 14:45
|
|
|
już nie używasz termoizolacji na turbinach?
cewki zapłonowe oryginalne?podobno te z ostatnich produkcji rs6 c7 są najlepsze |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-10-23, 19:17
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2020-10-24, 20:49
|
|
|
czekam na aktualizacje
i jak możesz wrzuć foty rozwiązania z chłodzeniem |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-01-10, 02:41
|
|
|
123 |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-01-10, 13:06
|
|
|
Mateusz ten wykres nie był dla Ciebie... to jest dla ludzi co nie mieli styczności z pewnymi autami i szukają opinii w necie trafiając na fora gdzie są takie mądrości wypisane że głowa boli.
Identyczne opinie można było poczytać o silniku W12 w A8 D3.... i jakie to be i jakie to nie dobre a najlepszy V8 BFM. Czas jednak zweryfikował te opinie, auta staniały i ludzie mieli możliwość dotknięcia tematu... zweryfikowania opinii tych forumowych "speców".
Przecież nie napiszesz jak Twoje S8 się gotowało po tym całym "tuningu" bo po co? Wszak 4.0T 435HP vs 605HP różni się tylko programem jak to fajnie określiłeś.
Mógłbym Ci jeszcze dużo ciekawych informacji wrzucić o Twoich przygodach z tuningiem S8 D4 ale wtedy mógłbym odsłonić pewne osoby z Warszawki a tego na pewno nie zrobię.
Pamiętaj, że świat jest cholernie mały.
ps: czekamy na kolejne efekty "Twojej" pracy i trzymamy kciuki za 800 a nawet 900HP |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-01-10, 17:26
|
|
|
123 |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-01-11, 12:54
|
|
|
Hgo napisał/a: | "Wszak 4.0T 435HP vs 605HP różni się tylko programem jak to fajnie określiłeś" - pokaż miejsce w którym tak napisałem. |
Z tematu: » [D4 ALL ] Opinie i recenzje A8 D4
Hgo napisał/a: |
RS6=RS7=S8
|
Hgo napisał/a: |
Zwykła S8 bez plusa to jest TO SAMO co z plusem- różnica softu i być może wirnika turbin ale tutaj zdania są dyskusyjne. Chłodzenie, skrzynia i inne duperele to jest to samo.
|
Hgo napisał/a: | Jesteś zwykłym pieniaczem jak już napisałem- teraz dodam, że jeszcze mitomanem i farmazonem. |
Być może masz rację. |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-01-11, 15:48
|
|
|
123 |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-01-11, 16:12
|
|
|
Czyli się różni... to mamy postęp. Zakładam, że pogląd co do silników S8/RS6/RS7 nie uległ zmianie. |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-01-11, 19:30
|
|
|
123 |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-01-12, 00:37
|
|
|
Cieszy mnie fakt, że czytasz SSP 920223... i tutaj mamy pełną zgodę co do różnic 4.0T z A8 vs S8. (to nie jest tylko soft)
Jest szansa, że kiedyś dojdziesz do podobnego wniosku i nie będziesz wkładał 4.0T z RS6/7, S8, S8+) do jednego worka. |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-01-12, 03:51
|
|
|
123 |
|
|
|
|
Lukasz_S8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Mar 2021 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-06-09, 19:54
|
|
|
Hgo Jak tam ma się twój projekt ? |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-06-10, 22:00
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|