Ogłoszenie 

Opony i alufelgi Opony samochodowe opony width= Porównywarka OC mfind części samochodowe Tarcze, hamulce
Opony & Alufelgi
Opony
samochodowe
Opony samochodowe
Porównywarka OC
Części Audi A8
Układ hamulcowy


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D4 13 ] Stage 3 w audi S8  
Autor Wiadomość
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 123
Skąd: Opole
Wysłany: 2020-10-23, 14:45   

już nie używasz termoizolacji na turbinach?
cewki zapłonowe oryginalne?podobno te z ostatnich produkcji rs6 c7 są najlepsze
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 166
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-10-23, 19:17   

Oryginalne- jednakże na 95% mam już te grube po-liftowe.
Świece Denso Racing ( 200 zł /1sz ).

Tamte turbiny, które dodawałem wcześniej nie wyszły lekko mówiąc. Pewna firma z PL spierdzieliła temat po całości- w chwili obecnej całość kosztów poniesionych przeze mnie odzyskałem także nie opiszę sytuacji i nie wymienię po imieniu.

Aktualnie są TS1 a bliżej zimy TS2 już wówczas na tych custom kolektorach- chyba, że się sprzedadzą to jeszcze inaczej temat podejdę już z jedną turbiną. Czas pokaże.

Póki co zależy mi na chłodzeniu- będzie naprawdę coś czego jeszcze nie było. Liczę na fajny efekt gdyż pomysł w pełni autorski jak i rozwiązania. Czas pokaże ciągle się rozwijamy i ciągle nowe pomysły :)

https://www.facebook.com/mattsperformance
https://www.instagram.com/matts_performance/
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 123
Skąd: Opole
Wysłany: 2020-10-24, 20:49   

czekam na aktualizacje
i jak możesz wrzuć foty rozwiązania z chłodzeniem
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 968
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-08, 12:40   

Hgo napisał/a:
Seria S8 D4 pokazuje moc zazwyczaj od 560 do 580 KM i uwaga ciekawostka- to, że modele performance czy + mają troszkę większy potencjał mocy spowodowane jest tym, że kręcą się obrotami NIEZNACZNIE wyżej przez co da się bardziej wykres dociągnąć- oczywiście czasy też będą notabene lepsze. Tune fabryczny dotyczy przesunięcia limitera obrotów wyżej.

Adaś ostatnio miał na rolkach S8Plusa i seria wyszła:
https://pl-pl.facebook.com/sportmile/photos/pcb.3711567248881678/3711563958882007
https://pl-pl.facebook.com/sportmile/photos/pcb.3711567248881678/3711564092215327


moc...przesunięte obroty....chyba nie wymaga komentarza (widać ile ma przy jakich obrotach seria) ;)
ps: widzę, że temat został ostro wyczyszczony hahaahaa :D
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 166
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-10, 02:41   

<bezradny>

dyno.jpg
DD
Plik ściągnięto 27 raz(y) 504,81 KB

 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 968
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-10, 13:06   

Mateusz ten wykres nie był dla Ciebie... to jest dla ludzi co nie mieli styczności z pewnymi autami i szukają opinii w necie trafiając na fora gdzie są takie mądrości wypisane że głowa boli.
Identyczne opinie można było poczytać o silniku W12 w A8 D3.... i jakie to be i jakie to nie dobre a najlepszy V8 BFM. Czas jednak zweryfikował te opinie, auta staniały i ludzie mieli możliwość dotknięcia tematu... zweryfikowania opinii tych forumowych "speców".
Przecież nie napiszesz jak Twoje S8 się gotowało po tym całym "tuningu" bo po co? Wszak 4.0T 435HP vs 605HP różni się tylko programem jak to fajnie określiłeś.
Mógłbym Ci jeszcze dużo ciekawych informacji wrzucić o Twoich przygodach z tuningiem S8 D4 ale wtedy mógłbym odsłonić pewne osoby z Warszawki a tego na pewno nie zrobię.
Pamiętaj, że świat jest cholernie mały.

ps: czekamy na kolejne efekty "Twojej" pracy i trzymamy kciuki za 800 a nawet 900HP <okok>
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 166
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-10, 17:26   

"Wszak 4.0T 435HP vs 605HP różni się tylko programem jak to fajnie określiłeś" - pokaż miejsce w którym tak napisałem. To Twoja pusta głowa przeistacza fakty dodatkowo wymyśla coraz to nowe teorie typu, że ktoś Ci z Warszawy opowiedział na temat moich "przygód" np o tym, że cokolwiek mi się kiedyś gotowało. Jesteś zwykłym pieniaczem jak już napisałem- teraz dodam, że jeszcze mitomanem i farmazonem.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 968
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-11, 12:54   

Hgo napisał/a:
"Wszak 4.0T 435HP vs 605HP różni się tylko programem jak to fajnie określiłeś" - pokaż miejsce w którym tak napisałem.


Z tematu: » [D4 ALL ] Opinie i recenzje A8 D4
Hgo napisał/a:

RS6=RS7=S8

Hgo napisał/a:

Zwykła S8 bez plusa to jest TO SAMO co z plusem- różnica softu i być może wirnika turbin ale tutaj zdania są dyskusyjne. Chłodzenie, skrzynia i inne duperele to jest to samo.


Hgo napisał/a:
Jesteś zwykłym pieniaczem jak już napisałem- teraz dodam, że jeszcze mitomanem i farmazonem.

Być może masz rację.
  
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 166
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-11, 15:48   

Zapytaj publiczność czy ktoś poza Tobą widzi w zacytowanych przez Ciebie moich wypowiedziach jakobym stwierdził, że A8 4.0TFSI 435KM to jest to samo co S8,RS6/7 i różnią się tylko softem.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 968
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-11, 16:12   

Czyli się różni... to mamy postęp. Zakładam, że pogląd co do silników S8/RS6/RS7 nie uległ zmianie.
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 166
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-11, 19:30   

Nigdzie i nigdy nie napisałem nic na temat A8 435KM jakoby nie było różnic w stosunku co do pozostałych wersji- to Ty tak napisałeś i uparczywie próbujesz dowieźć, że to jest moje stwierdzenie.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 968
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-12, 00:37   

Cieszy mnie fakt, że czytasz SSP 920223... i tutaj mamy pełną zgodę co do różnic 4.0T z A8 vs S8. (to nie jest tylko soft) <okok>
Jest szansa, że kiedyś dojdziesz do podobnego wniosku i nie będziesz wkładał 4.0T z RS6/7, S8, S8+) do jednego worka. <cicho>
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 166
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-12, 03:51   

Większego idioty to ze świecą szukać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Akumulatory samochodowe Audi A6 Porównywarka OC
opony samochodowe 24opony.pl