Autor |
Wiadomość |
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-05-01, 22:50
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2020-05-02, 08:13
|
|
|
Hgo napisał/a: | Czas 0-100 to jest długi temat, sądzę- że da się to 4.1s sporo poprawić. |
Mam świadomość,że potencjał jest spory.U mnie póki co nie wykorzystany wcale.
Hgo napisał/a: | Jeżeli chodzi o E63 AMG S gorsze na papierze to zależy który model. W213 jeżeli się nie mylę to jest mega szybkie auto. |
Model W212 jest na papierze słabszy i o nim myślałem,natomiast tak jak piszesz W213 ma do setki 3,4-3,5 więc seryjnym S8 raczej nie damy rady. |
|
|
|
|
|
|
|
prnit
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017 Posty: 57 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2020-05-02, 10:03
|
|
|
Hgo a jak zrobić dobry launch control w S8? lewa noga na hamulec? ten co z nim się ganiałem to było najnowsze E63 amg S, to jest bardzo szybkie auto które w serii robi niskie 11 na 1/4 mili i 3,4 do 100. |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-05-02, 21:06
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-05-03, 00:04
|
|
|
Hgo napisał/a: | Jeżeli w seryjnym- zdrowym S8 bez plus przestawimy JEDYNIE odcinkę obrotów wyżej wówczas moc podczas pomiaru będzie na równi z S8+. |
warto wspomnieć, że S8 Plus ma również gift 10-15HP więc seria wychodzi w okolicy 615-620HP
S8 Plus ma swoją max moc przy 6300-6500RPM
przesuwając limiter w zwykłej S8 nawet do 7k RPM uzyskasz taką moc...(?) ciekawe
różnica w mocy S8 do S8 Plusa nie wynika z softu
S8 Plus ma zmiany konstrukcyjne (np. inne turbiny, blok)
skrzynia w S8 Plus (RHV) też jest inna mimo, że to ZF 8HP
ps: nie kieruję tego personalnie do Ciebie tylko do innych osób, które zbierają wiedzę (nie udzielając się w temacie) i mogą zweryfikować to co napisałem wyżej |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-05-07, 22:06
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
prnit
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017 Posty: 57 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2020-05-14, 20:35
|
|
|
Ja tu gadki szmatki o stage 3 a u mnie słabe cyferki wyszły na stage 1/2. Auto zamontowany DP, seria pokazała tylko 520 KM i 700nm, zrobiony pierwszy program i wyszło 600KM i 800nM, tuner dobry, jutro będzie działał dalej i pewno osiągnie się te 620/850 ale to dalej mało niż spodziewane ok 650KM bo tyle wychodzą inne auta po DP i programie....jakieś pomyśły czemu tak słabo? nagar? auto ma 200 tysi, paliwo oczywiscie 98. Chyba ze to normalne cyferki...i tylko w necie pokazują 650+ na tym setupie.. |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-05-14, 22:37
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
prnit
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017 Posty: 57 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2020-05-15, 14:09
|
|
|
Hgo, fałszywy alarm wczoraj był problem ale dziś już jest jak należy finalny wynik 660/880
Racelogic bez napinki 0-100 3,4 i 100-200 7,8. Jest kur*@* pięknie |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-05-15, 16:50
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
prnit
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017 Posty: 57 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2020-05-16, 09:23
|
|
|
No niby tak ale s8 to nie jest przeciez auto na tor, gdzie tutaj 3x na fulla przyspieszać do 250+, troche to bezesnsu...sprawdzic sobie autko mozna jak chodzi, czasem mu dać albo jak jest jakis ciekawy przeciwnik ale tak jezdzic na 100% to sie nawet nie da bo by było po prawku w 5 minut, tak samo na trasie też się nie wyprzedza cały czas, jezdze często 7 z wawy do olsztyna na działkę i czasem sie wyprzedza a nie cały czas..takze nawet jak sie auto grzeje to akurat w dupowozie bardczo to nie przeszkadza...montaz centralnego IC w takim aucie tez nie ma sensu bo jakby to wyglądało hehehe |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-05-16, 23:49
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
prnit
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017 Posty: 57 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2020-05-17, 10:18
|
|
|
To co zrobić żeby poprawić chłodzenie? |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-05-17, 11:52
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
prnit
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017 Posty: 57 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2020-05-17, 19:03
|
|
|
Świece są zmienione na nowe standardowe do S8. Wydawanie 2000 zł na swiece uważam za przesadę. |
|
|
|
|
|