Autor |
Wiadomość |
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-05-19, 02:51
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
prnit
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017 Posty: 57 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2020-05-19, 09:24
|
|
|
Idziesz grubo i bardzo dobrze. Ja właśnie wczoraj odebrałem autko ze stage 2 i nie wiem czy będe jednak ruszać to auto na stage 3...bo chyba nie ma to sensu. Tracenie trakcji na 1,2 i czasem 3 biegu w aucie quattro uważam za masakrę hehehe. Auto napędza się teraz niesamowicie, w dwie osoby i 3/4 baku 3,4 do 100 także przy dobrej trakcji i jednej osoby auto zejdzie do 3 sek do 100, ja chyba jednak mówię już pass bo jak na dupowoza auto jest cholernie szybkie, szczerze mówiąc nie spodziewałem się aż takich osiągów a miałem wcześniej mocne auta bo miałem rs6c6 czy mitsu evo 9 itd....jest dobrze, jest naprawdę bardzo dobrze..chociaż nigdy nie mów nigdy, moc się zawsze szybko nudzi..chociaż osiągi 997 turbo w dużej limo robią na mnie mega wrażenie, autko po prostu strasznie zapierdala i jak widać zakup DP od Ciebie to była bardzo dobra inwestycja |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-05-19, 09:38
|
|
|
Hgo napisał/a: | Padł też pomysł po rozmowie z kolegą od skrzyń biegów w kwestii adaptacji 8HP95 ( SQ7 i 1000 niuta potencjału firmowego ) w miejsce S8kowej 8HP55 ( 600 NM rzekomo ). Jesteśmy na etapie ustalania czy jest to realna kwestia- czysto profilaktycznie aby później żaden jegomość nie zarzucił coby jakaś kwestia była pobierana w sposób nieprofesjonalny. |
Tutaj warto wspomnieć, że producent (Audi) nie wsadził do RS6 performance, RS7 performance, S8 Plus skrzyni z SQ7 (zastanawiające) tylko 8HP55A a wszystkie wymienione auta deklarują się fabrycznym momentem 750Nm i działa. (seryjne 750Nm nie jest sufitem dla tej skrzyni). |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-05-19, 09:47
|
|
|
panton napisał/a: | Hgo napisał/a: | Padł też pomysł po rozmowie z kolegą od skrzyń biegów w kwestii adaptacji 8HP95 ( SQ7 i 1000 niuta potencjału firmowego ) w miejsce S8kowej 8HP55 ( 600 NM rzekomo ). Jesteśmy na etapie ustalania czy jest to realna kwestia- czysto profilaktycznie aby później żaden jegomość nie zarzucił coby jakaś kwestia była pobierana w sposób nieprofesjonalny. |
Tutaj warto wspomnieć, że producent (Audi) nie wsadził do RS6 performance, RS7 performance, S8 Plus skrzyni z SQ7 (zastanawiające) tylko 8HP55A a wszystkie wymienione auta deklarują się fabrycznym momentem 750Nm i działa. (seryjne 750Nm nie jest sufitem dla tej skrzyni). |
To samo zrobiono w D2 z 5HP w silniku 3.7, w porównaniu do 4.2 gdzie wiemy jak się to kończy w tym pierwszym. Myślę, że to wyjdzie po czasie |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-05-19, 10:34
|
|
|
123 |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-05-19, 11:07
|
|
|
Cytat: | To samo zrobiono w D2 z 5HP w silniku 3.7, w porównaniu do 4.2 gdzie wiemy jak się to kończy w tym pierwszym. Myślę, że to wyjdzie po czasie |
Nie bo to są inne skrzynie (konstrukcyjnie) mimo, że 8HP55AHIS.
Hgo napisał/a: | To, że skrzynia 55A pracuje nawet i z 1200 NM to wiadomo nie od dziś- rzecz jasna odpowiednio softowo przygotowana. |
Jesteś w błędzie bo to nie różni się softem.
Wszystko starasz się sprowadzić do softu a tak nie jest. Zwróć uwagę na układ chłodzenia skrzyni u siebie i w takim S8 Plus/RS6 (605HP).
Hgo napisał/a: | Pytanie czy da się stworzyć coś co wytrzyma bezproblemowo 1000 NM. |
Zostało już to zrobione wiele razy w RS6/RS7 na fabrycznej skrzyni (8HP55A). |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-05-19, 14:50
|
|
|
123 |
|
|
|
|
prnit
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017 Posty: 57 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2020-05-19, 17:49
|
|
|
Hgo jak najlepiej startować S8? wyłączyć trakcje bo ona mocno osiągi tnie to raz i druga sprawa lewa noga na hamulcu i prawa na gazie czy sie w to nie bawic..ja widze ze jest na początku lekkie zawachanie....wiem też ze dla skrzyni LC jest zabójcze...jak Ty to robisz i jakie masz doświadczenia? |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-05-19, 19:40
|
|
|
123 |
|
|
|
|
prnit
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017 Posty: 57 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2020-05-20, 09:12
|
|
|
dzieki@ ale widze ze skrzynia moze szybko poleciec... |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-10-20, 08:41
|
|
|
123 |
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2020-10-20, 13:19
|
|
|
dzik |
|
|
|
|
|
|
|
prnit
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017 Posty: 57 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2020-10-21, 21:07
|
|
|
Gruba zabawa, możesz zdradzić kto Ci to stroił na te 3 mapy, fajnie by było nawet w normalnym aucie mieć opcje przełaczania map na np. serie i mod bo czasem nie jest potrzebny full power albo w trasie mozna zalać 95. |
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2020-10-22, 09:12
|
|
|
z tego co pamiętam chyba Unitronic |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-10-23, 08:31
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|