Ogłoszenie 

Opony samochodowe Felgi Audi A8 opony width= OC/AC forum a8 forum audi a8 Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Felgi Audi A8
Opony samochodowe
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN
Cewki zapłonowe
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D4 13 ] Stage 3 w audi S8  
Autor Wiadomość
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 148
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-19, 03:51   

Dzięki nim auto nie wycofa Ci tak szybko zapłonu jak będzie IAT się pojawiał spory ( a będzie ).

U mnie w przyszłych tygodniach wchodzą turbiny z kolektorami, pompy LOBA HPFP oraz zrobimy profi termikę na downpipe'ach MG motorsport dodatkowo, świece rzecz jasna również w/w gdyż to jest podstawa podstaw w przypadku tego silnika. W międzyczasie zimne muszle turbin zostały pokryte ceramiką w celu lepszej izolacji temperatury. Czyli reasumując będą kolektory o dużo większej przepustowości pokryte osłonami termicznymi, pełny wydech z termiką od początku do części środkowej pozbawiony katów zaraz za turbinami no i ceramika na zimnej stronie ( działa perfekcyjnie i się spisuje- testowane ). Przerobione zostały też kanały olejowe i wodne na takie o większej przepustowości.

Wstępnie doładowanie wchodzi identyczne w celu porównania jak jest z wydajnością hybryd no i oczywiście pełne pomiary temperatury etc przed modami ( już mam ) oraz po. Na VCDS da się to perfekcyjnie wykonać łącznie z nagrywaniem logów.

Padł też pomysł po rozmowie z kolegą od skrzyń biegów w kwestii adaptacji 8HP95 ( SQ7 i 1000 niuta potencjału firmowego ) w miejsce S8kowej 8HP55 ( 600 NM rzekomo ). Jesteśmy na etapie ustalania czy jest to realna kwestia- czysto profilaktycznie aby później żaden jegomość nie zarzucił coby jakaś kwestia była pobierana w sposób nieprofesjonalny.

90433684_1355016718030292_3680841720620122112_n.jpg
Plik ściągnięto 1 raz(y) 291,39 KB

musze ceramika.jpg
Plik ściągnięto 1 raz(y) 277,89 KB

 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 51
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-05-19, 10:24   

Idziesz grubo ;) i bardzo dobrze. Ja właśnie wczoraj odebrałem autko ze stage 2 i nie wiem czy będe jednak ruszać to auto na stage 3...bo chyba nie ma to sensu. Tracenie trakcji na 1,2 i czasem 3 biegu w aucie quattro uważam za masakrę hehehe. Auto napędza się teraz niesamowicie, w dwie osoby i 3/4 baku 3,4 do 100 także przy dobrej trakcji i jednej osoby auto zejdzie do 3 sek do 100, ja chyba jednak mówię już pass bo jak na dupowoza auto jest cholernie szybkie, szczerze mówiąc nie spodziewałem się aż takich osiągów a miałem wcześniej mocne auta bo miałem rs6c6 czy mitsu evo 9 itd....jest dobrze, jest naprawdę bardzo dobrze..chociaż nigdy nie mów nigdy, moc się zawsze szybko nudzi..chociaż osiągi 997 turbo w dużej limo robią na mnie mega wrażenie, autko po prostu strasznie zapierdala i jak widać zakup DP od Ciebie to była bardzo dobra inwestycja <chura>
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 28 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 918
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-05-19, 10:38   

Hgo napisał/a:
Padł też pomysł po rozmowie z kolegą od skrzyń biegów w kwestii adaptacji 8HP95 ( SQ7 i 1000 niuta potencjału firmowego ) w miejsce S8kowej 8HP55 ( 600 NM rzekomo ). Jesteśmy na etapie ustalania czy jest to realna kwestia- czysto profilaktycznie aby później żaden jegomość nie zarzucił coby jakaś kwestia była pobierana w sposób nieprofesjonalny.

Tutaj warto wspomnieć, że producent (Audi) nie wsadził do RS6 performance, RS7 performance, S8 Plus skrzyni z SQ7 (zastanawiające) tylko 8HP55A a wszystkie wymienione auta deklarują się fabrycznym momentem 750Nm i działa. <hmm> (seryjne 750Nm nie jest sufitem dla tej skrzyni).
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 213 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4438
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-05-19, 10:47   

panton napisał/a:
Hgo napisał/a:
Padł też pomysł po rozmowie z kolegą od skrzyń biegów w kwestii adaptacji 8HP95 ( SQ7 i 1000 niuta potencjału firmowego ) w miejsce S8kowej 8HP55 ( 600 NM rzekomo ). Jesteśmy na etapie ustalania czy jest to realna kwestia- czysto profilaktycznie aby później żaden jegomość nie zarzucił coby jakaś kwestia była pobierana w sposób nieprofesjonalny.

Tutaj warto wspomnieć, że producent (Audi) nie wsadził do RS6 performance, RS7 performance, S8 Plus skrzyni z SQ7 (zastanawiające) tylko 8HP55A a wszystkie wymienione auta deklarują się fabrycznym momentem 750Nm i działa. <hmm> (seryjne 750Nm nie jest sufitem dla tej skrzyni).

To samo zrobiono w D2 z 5HP w silniku 3.7, w porównaniu do 4.2 gdzie wiemy jak się to kończy w tym pierwszym. Myślę, że to wyjdzie po czasie :)
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL...
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 148
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-19, 11:34   

To, że skrzynia 55A pracuje nawet i z 1200 NM to wiadomo nie od dziś- rzecz jasna odpowiednio softowo przygotowana. Zabić ją jest prosto zresztą nawet w seryjnym aucie przy kilku procedurach odpowiednio wysokich. Pytanie czy da się stworzyć coś co wytrzyma bezproblemowo 1000 NM. Wówczas śmiem twierdzić, że 2.6-2.7s do 100tki S8ką jest bez problemu do zrobienia. Aktualnie 3.00-3.06s robię bardzo powtarzalne z hamulca bez pompowania obrotów- nawet jak na zewnątrz jest 5-6'C gumy trzymają.

Tracenie trakcji na 1,2 i czasem 3 biegu w aucie quattro uważam za masakrę hehehe.

Oponki zmień na PS4s i nie będziesz miał tego problemu.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 28 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 918
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-05-19, 12:07   

Cytat:
To samo zrobiono w D2 z 5HP w silniku 3.7, w porównaniu do 4.2 gdzie wiemy jak się to kończy w tym pierwszym. Myślę, że to wyjdzie po czasie :)

Nie bo to są inne skrzynie (konstrukcyjnie) mimo, że 8HP55AHIS.
Hgo napisał/a:
To, że skrzynia 55A pracuje nawet i z 1200 NM to wiadomo nie od dziś- rzecz jasna odpowiednio softowo przygotowana.

Jesteś w błędzie bo to nie różni się softem.
Wszystko starasz się sprowadzić do softu a tak nie jest. Zwróć uwagę na układ chłodzenia skrzyni u siebie i w takim S8 Plus/RS6 (605HP).
Hgo napisał/a:
Pytanie czy da się stworzyć coś co wytrzyma bezproblemowo 1000 NM.

Zostało już to zrobione wiele razy w RS6/RS7 na fabrycznej skrzyni (8HP55A).
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 148
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-19, 15:50   

Tak, tak :)
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 51
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-05-19, 18:49   

Hgo jak najlepiej startować S8? wyłączyć trakcje bo ona mocno osiągi tnie to raz i druga sprawa lewa noga na hamulcu i prawa na gazie czy sie w to nie bawic..ja widze ze jest na początku lekkie zawachanie....wiem też ze dla skrzyni LC jest zabójcze...jak Ty to robisz i jakie masz doświadczenia?
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 148
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-19, 20:40   

Trakcja wyłączona, zawieszenie comfort, reszta sport. Lewa hamulec, pompujesz obroty i strzelasz z hamulca jednocześnie dociskając gaz. Jeżeli stracisz trakcje wysoko przy przebiciu biegu, albo jakieś z kół straci przyczepność z podłożem i opadnie wówczas jest szansa, że przekładnia polegnie- znany temat. Ruscy na wyścigach mają po 2-3 sztuki na zapasie. Procedurę wykonujemy zawsze na mega prostej nawierzchni, czystej i dobrej jakości w miarę możliwości.
  
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 51
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-05-20, 10:12   

dzieki@ ale widze ze skrzynia moze szybko poleciec...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe Testy opon
OC/AC
| WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |