Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D4 13 ] Stage 3 w audi S8  
Autor Wiadomość
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-19, 03:51   

123
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-05-19, 10:24   

Idziesz grubo ;) i bardzo dobrze. Ja właśnie wczoraj odebrałem autko ze stage 2 i nie wiem czy będe jednak ruszać to auto na stage 3...bo chyba nie ma to sensu. Tracenie trakcji na 1,2 i czasem 3 biegu w aucie quattro uważam za masakrę hehehe. Auto napędza się teraz niesamowicie, w dwie osoby i 3/4 baku 3,4 do 100 także przy dobrej trakcji i jednej osoby auto zejdzie do 3 sek do 100, ja chyba jednak mówię już pass bo jak na dupowoza auto jest cholernie szybkie, szczerze mówiąc nie spodziewałem się aż takich osiągów a miałem wcześniej mocne auta bo miałem rs6c6 czy mitsu evo 9 itd....jest dobrze, jest naprawdę bardzo dobrze..chociaż nigdy nie mów nigdy, moc się zawsze szybko nudzi..chociaż osiągi 997 turbo w dużej limo robią na mnie mega wrażenie, autko po prostu strasznie zapierdala i jak widać zakup DP od Ciebie to była bardzo dobra inwestycja <chura>
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-05-19, 10:38   

Hgo napisał/a:
Padł też pomysł po rozmowie z kolegą od skrzyń biegów w kwestii adaptacji 8HP95 ( SQ7 i 1000 niuta potencjału firmowego ) w miejsce S8kowej 8HP55 ( 600 NM rzekomo ). Jesteśmy na etapie ustalania czy jest to realna kwestia- czysto profilaktycznie aby później żaden jegomość nie zarzucił coby jakaś kwestia była pobierana w sposób nieprofesjonalny.

Tutaj warto wspomnieć, że producent (Audi) nie wsadził do RS6 performance, RS7 performance, S8 Plus skrzyni z SQ7 (zastanawiające) tylko 8HP55A a wszystkie wymienione auta deklarują się fabrycznym momentem 750Nm i działa. <hmm> (seryjne 750Nm nie jest sufitem dla tej skrzyni).
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-05-19, 10:47   

panton napisał/a:
Hgo napisał/a:
Padł też pomysł po rozmowie z kolegą od skrzyń biegów w kwestii adaptacji 8HP95 ( SQ7 i 1000 niuta potencjału firmowego ) w miejsce S8kowej 8HP55 ( 600 NM rzekomo ). Jesteśmy na etapie ustalania czy jest to realna kwestia- czysto profilaktycznie aby później żaden jegomość nie zarzucił coby jakaś kwestia była pobierana w sposób nieprofesjonalny.

Tutaj warto wspomnieć, że producent (Audi) nie wsadził do RS6 performance, RS7 performance, S8 Plus skrzyni z SQ7 (zastanawiające) tylko 8HP55A a wszystkie wymienione auta deklarują się fabrycznym momentem 750Nm i działa. <hmm> (seryjne 750Nm nie jest sufitem dla tej skrzyni).

To samo zrobiono w D2 z 5HP w silniku 3.7, w porównaniu do 4.2 gdzie wiemy jak się to kończy w tym pierwszym. Myślę, że to wyjdzie po czasie :)
_________________
Black Cars Matters
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-19, 11:34   

123
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-05-19, 12:07   

Cytat:
To samo zrobiono w D2 z 5HP w silniku 3.7, w porównaniu do 4.2 gdzie wiemy jak się to kończy w tym pierwszym. Myślę, że to wyjdzie po czasie :)

Nie bo to są inne skrzynie (konstrukcyjnie) mimo, że 8HP55AHIS.
Hgo napisał/a:
To, że skrzynia 55A pracuje nawet i z 1200 NM to wiadomo nie od dziś- rzecz jasna odpowiednio softowo przygotowana.

Jesteś w błędzie bo to nie różni się softem.
Wszystko starasz się sprowadzić do softu a tak nie jest. Zwróć uwagę na układ chłodzenia skrzyni u siebie i w takim S8 Plus/RS6 (605HP).
Hgo napisał/a:
Pytanie czy da się stworzyć coś co wytrzyma bezproblemowo 1000 NM.

Zostało już to zrobione wiele razy w RS6/RS7 na fabrycznej skrzyni (8HP55A).
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-19, 15:50   

123
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-05-19, 18:49   

Hgo jak najlepiej startować S8? wyłączyć trakcje bo ona mocno osiągi tnie to raz i druga sprawa lewa noga na hamulcu i prawa na gazie czy sie w to nie bawic..ja widze ze jest na początku lekkie zawachanie....wiem też ze dla skrzyni LC jest zabójcze...jak Ty to robisz i jakie masz doświadczenia?
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-19, 20:40   

123
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-05-20, 10:12   

dzieki@ ale widze ze skrzynia moze szybko poleciec...
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-10-20, 09:41   

123
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2020-10-20, 14:19   

dzik
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-10-21, 22:07   

Gruba zabawa, możesz zdradzić kto Ci to stroił na te 3 mapy, fajnie by było nawet w normalnym aucie mieć opcje przełaczania map na np. serie i mod bo czasem nie jest potrzebny full power albo w trasie mozna zalać 95.
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2020-10-22, 10:12   

z tego co pamiętam chyba Unitronic
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-10-23, 09:31   

123
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.