Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-12-30, 14:23
|
|
|
Tylko, że ten fabryczny przewód nie puchnie jak głupi, jest prawie jak ten w stalowym oplocie a kosztuje 1/3 tego drugiego
SENTEZA, będzie odseparowanie dolotu aby ciepłego powietrza nie zaciągało z silnika? To jest duży kocioł w małym pomieszczeniu. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-30, 22:13
|
|
|
to jak jest w d3 ? bo nie wiem w styczniu robie zakupy i nie wiem czy zamawiac stalowy oplot |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-01-02, 14:18
|
|
|
Wszystko zależy pewnie od stylu jazdy, mam u siebie przewody w oplocie ale nie mogę się wypowiedzieć bo zmieniałem je razem z zaciskami i tarczami od rs .
Oryginalne przewody też są bardzo mocne i wydaje mi się że przewody w oplocie do tych oryginalnych jest to przerost formy nad treścią |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-02, 21:43
|
|
|
A tak wygląda skurczybyk z rs4 b7, podobny trochę do d2 albo s4 b6/b7 (poza małym szczególikiem )..
. |
_________________
|
|
|
|
|
MatGol
Użytkownik
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 28 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-01-07, 21:08
|
|
|
Szczęka opadła.. Cieszę się, że taki projekt powstaje akurat w moim mieście. Kolego z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój prac i już teraz zapowiadam zorganizowanie jakiegoś małego spotu po zakończeniu prac gdzie będziesz atrakcją wieczoru! Trzymam kciuki za bezproblemowe dalsze dłubanie |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-15, 20:50
|
|
|
SENTENZA latasz już czy jeszcze nie skończony projekt? |
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-01-17, 13:09
|
|
|
Cały czas jest auto dopracowywane.
Po przeróbce wyszło średnio. 420KM i 690Nm.
Okazało się że na dwóch przepływach nie da się tego zestroić na seryjnym kompie wiec trzeba było dokonać zmian. Teraz jest jedna przepływka własnej roboty i jeden filtr w tym samym miejscu co fabryczny.
Seryjna pompa nie daje rady więc będzie dokładka Bosch 044 + swirl pot. Inaczej trzeba mieć ponad pół baku paliwa żeby nie wywalał błąd mieszanki.
Na zwykłym zaworze MBC przy pełnym bucie lata ładnie ale przy normalnej jedzie lepiej by było mieć ecumastera np. DET 3 + zawór MAC. Wtedy przy małych otwarciach nie byłoby doładowania. I trzeba jeszcze poskręcać wastegaty bo spada doładowanie.
Aktualnie jest to robione.
link do filmu zaraz po modyfikacji: https://www.youtube.com/watch?v=371CGpOPvZ8
Do końca stycznia będzie finał.
IMG_2270.JPG
|
|
Plik ściągnięto 1873 raz(y) 235,82 KB |
WP_20150106_001.jpg
|
|
Plik ściągnięto 1857 raz(y) 227,42 KB |
|
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-17, 13:26
|
|
|
No wrażenie robi. Tak śledze temat od poczatku i własnie rodzi się tez pytanie jaką finalnie moc chcesz miec i czy to bedzie auto użytkowe czy już zabawka? |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-01-17, 13:41
|
|
|
Chciałem to co można zrobić w RS6 C5 programem. Czyli ok 520KM. Nm poszedł ładnie i to wystarczy.
Ale byłbym zadowolony gdyby to auto łamało S8, W12, 4.2 TDI po chipie.
A jak na razie to auto dogoniło 4.2 tdi ale nie ma mowy o jakiś ogromnych różnicach (sprawdzone z kolegą co ma A8 D3 4.2 TDI 2008). Tir tira na autostradzie wyprzedza szybciej
Mały wirus w TDI i pozamiatane.
Ale po dokończeniu powinna być podobna różnica jak między serią a tym co teraz więc zobaczymy
Auto ma być do codziennej jazdy. LPG po wszystkim będzie dostrojone. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-01-17, 14:07
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Adrian a nie lepiej właśnie dostrajać auto na LPG ? Ecumastera już kupiłeś ? |
Nie. Komputer LPG przy mojej instalacji BRC sczytuje mapy od seryjnego kompa. Wiec najpierw trzeba dostroić serie na PB. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-17, 14:16
|
|
|
Wiem że będzie szła lepiej |
|
|
|
|
|