Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-12, 20:09   

Dieslowska skrzynia jest krótsza?? Jak wiemy zawsze było inaczej :)

Elektronika to nie problem szczegolnie dla kogos o wiedzy Guziora mocowanie nie wiem na ile sie rozni ale nie takie sie przeróbki widziało i smiga to. Dla mnie wsadzenie skrzynki z diesla jest najlepszym rozwiazaniem :)
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-10-12, 20:33   

wszystko jest nie problem.....chciałbym zobaczyć skrzynię (4.2TDI) spięta i zestrojoną z V8 Pb bo papier wszystko przyjmie.... :)
mocniejsza skrzynia była w S8 D3 i ten kierunek wydaje się realniejszy
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-12, 20:37   

Jak chcesz zobaczyc to sobie zrób. Papier przyjmie a zdolny wystruga. Poznałem gościa co zyje z takich patentów.
Ale w istocie jeśli z S8 jest jeszcze mocniejsza to nie problem taka nabyć nawet u naszego klubowicza :)
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-10-12, 20:45   

spoko spoko ja swoje zdanie wyraziłem - dla mnie to nierealne
ale chętnie wzbogacę swoją wiedzę i zobaczę taki projekt ;)

ps: nie napisałem, że skrzynia od S8 jest mocniejsza od V8TDI... jest mocniejsza od V8Pb
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-12, 20:52   

Gdybym miał więcej cierpliwości to pewnie bym odłozył i porobił cos z jakąś D3 ale poprzestane na D2. Ten sam gośc bedzie mi robił patenty i o powyższych z nim tez rozmawiałem i nie sa to tak nierealne projekty jak wrzucenie do dużego fiata silnika VR6 :]

Panton D3 i D3 więc jak może byc nierealne przekładanie czegos miedzy tymi samymi modelami aut tylko inne zasilanie ?? Mogł byś się zastanawiać nad skrzynia z dodga rama w D3 ale nie z D3 do D3 :)
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-10-12, 20:58   

Apophis, tu nie jest kwestia D3 ... D3 tylko V8TDI --> V8Pb
kiedyś widziałem przełożenie skrzyni z TDI do Pb.. nie dało się tym jeździć ale być może to kwestia wiedzy / umiejętności


ps: D3 W12 miały w serii (450 PS) i 580 N·m (428 lbf·ft) więc tam skrzynia też nie była słaba
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-12, 21:07   

Wiem jaka kwestia jest ale uwierz mi że sie da. Smigaja po kraju mocne maszynki z dosłownie dorabianymi jak u rzeźbiarza flanszami,łapami i inne.
Kolejny projekt jaki urywa cyce to stara cordoba z lat 90tych silnik r36 i skrzynka DSG :) I to jeździ.

A co do samych skrzyń to dieslowska ma z pewnościa dłuższe górne biegi-trza by obadac jak z dolnymi które sa przecie do rozpędzania. Jakies dopiecowane V8 w PB nie powinno miec problemu z bujaniem sie na takiej skrzynce-kwestia tylko wystrojenia by np nie krecił sie za wysoko,by generował moc i moment w okreslonych zakresach uzytkowych danej skrzyni.
W D3 na pewno najwięcej niutonów znosi z 4,2 tdi bo nie rzadko po wirusie smigaja nadal bez problemów.

Mnie doradzono skrzynke która ma 1,2,3 dośc krótkie jak w RS4 4bieg optymalny a 5i6 długie. Dokładnie o to mi chodziło i ona bedzie własnie z diesla(ale manual) Sprzegło z RS4 zniesie wiele więcej niz daje ABZ więc bedzie opcja na potem.

Także jak juz cos robic to zaczac od papieru i sensownych wyliczeń a potem do dzieła.
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-02-02, 21:37   

Odświeżę trochę kotleta :) bo wbrew pozorom projekt nadal jest realizowany. Już na końcowej prostej.
Wrzucam kilka fotek.
Aktualnie silnik siedzi w budzie i rozrusznik kręci.
Zostało pomontować osprzęt, pociągnąć wiązki i zrobić dolot.
Udało się wszystko bez restrykcji, nie tak jak poprzednio gdzie średnica rur od turbin musiała być zwężana i sklepywana na jajo. Tym razem idzie pełną parą :)
Wszystko wskazuje na to, że aktualnie elementem najsłabszym będą wtryski od rs6 c5 (wytrzymują lekko ponad 500hp).

4.jpg
Plik ściągnięto 105 raz(y) 74,61 KB

3.jpg
Plik ściągnięto 94 raz(y) 76,53 KB

2.jpg
Plik ściągnięto 118 raz(y) 82,72 KB

1.jpg
Plik ściągnięto 102 raz(y) 97,69 KB

_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-02, 21:40   

SENTENZA, Bój sie Boga! Wreszcie jesteś :) Cierpliwośc to twoja cnota-kończcie te zabawe bo my tu już na wieniec zbierali :)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-02, 21:43   

turbina trochę mało elegancko pyknięta ale koniec końców to ma być brutal :)

Czekam z niecierpliwością na filmik z testów tej maszyny :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-02-03, 05:01   

Bardzo dobrze że kolega mie odpuścił ,też czekam z niecierpliwością na filmik z testów.

W sumie to ma zap...ć, a nie wyglądać :)

Podejrzewam że kolega już się nie może doczekać wyjazdu z garażu <amasz>

Pozdro.
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-03, 12:48   

Nawet przy takich customach da się estetyke zachować tylko trza chcieć :)
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-02-03, 13:03   

Apophis napisał/a:
Nawet przy takich customach da się estetyke zachować tylko trza chcieć :)

Żeby to jeszcze było widać po złożeniu to być może miałoby to jakieś znaczenie... Tej turbiny nie będzie widać nawet z latarką ;)
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-03, 13:12   

A no to nie ma problemu-nie sadziłem że taki odkurzacz da sie tak schować :)

oczywiście jak dasz foto końcowe to sie oceni te estetyke-dla mnie to wazne bo jednak lepiej o wiele lepiej wygladają nawet torowe projekty które nie sa jak bigos w garku :)
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-02-03, 14:36   

Wazne ze bedzie zapier...c :)
Jak nikt tego nie zobaczy to tylko miec wy.....e na takie szczegóły:)
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.