Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-03, 14:53
|
|
|
jordan233 napisał/a: | Jak nikt tego nie zobaczy to tylko miec wy.....e na takie szczegóły:) |
Jak to nikt?? bez oglądania i macania nie obejdzie się-a jak bedzie za szybko zapierdalać to zabiora mu prawko i tyle zrobi |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-02-29, 14:03
|
|
|
ktoś się czepiał estetyki u mnie niech rzuci okiem na to
https://www.facebook.com/...73483672&type=3
od grudnia jakoś nie odpala brak informacji na temat ile wyszło hp i nm.
seria co ma 345KM - ciekawe jaki kod silnika ma tyle
czyszczenie filtrów - oceńcie sami
robienie rozrządu - oceńcie sami
|
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-02-29, 14:44
|
|
|
szaleni... Jakby to przed zderzak wytachał to spokojnie jak orurowanie z jeepa by było Miejmy nadzieję, że wymienił sobie rozrząd przed zamontowaniem tego
A jak idzie Twój projekt? Kiedy jakieś drogowe testy na YT się pojawią kolego? |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-29, 15:21
|
|
|
Po zabudowie no lepiej ale te rurki w kratkach to specjalnie tak zeby coś było widac czy sie juz nie zmiesciły?
Druga wada to że lekka kolizja i no mamy niezły kibel w aucie. Rzeźba strasznie "zaawansowana"
Rozumiem że to ma byc zlotowóz tak?
U siebie nie chciał bym miec takiego czegoś i choc zycze żeby to hasało jak trza to nikt mnie nie przegada że SWAP na np, 4.0 tfsi w przy padku D3 jest o wiele lepszym rozwiązaniem. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-02-29, 21:38
|
|
|
Jak dla mnie to poszli grubo ale chyba nie w tym kierunku co trzeba
Te turbiny w przodu silnika jakoś mnie nie przekonują... wydaje mi się, że można to spokojnie inaczej ogarnąć... ale trzeba znać to auto
Jak już ktoś wspomniał... mała stłuczka i cały projekt idzie się trącać.
Noi te rury idące w dół pod miskę olejową... do takiego projektu pasuje ładne koło i lekka gleba ale weź tu panie zrób glebę z tymi rurami.
A heble.... czyżby fabryczne?...
I jak dla mnie brakuje tu kilku smaczków estetycznych....
- zderzak przedni został zwykły.... a skoro na błotnikach tak dumnie siedzi V10 to zderzak obowiązkowo powinien być eSkowy
- rury w zderzaku, jak Drago zauważył, naprawdę średnio się prezentują
- wydech.... wiem, zboczony jestem ale jak dla mnie, szczególnie przy takim projekcie, 2x2 powinno być obowiązkowo
- V10 na błotnikach moim zdaniem straszna lipa.... skoro ma V8BiT to aż prosi się aby założyć tam oryginalny znaczek V8T z nowej S8 czy S6 czy innego modelu.... jest przecież dostępny oryginalny, nic nie trzeba rzeźbić... i nie tylko dawało by do myślenia ale korelowało by również z tym co siedzi pod maską
Noi ta profi hamownia u Wojtka J.... skąd oni wzięli 4.2V8 345KM??...
A potem ta gadka, że "nie trzyma serii" a po wykresach widać, że to bardzo blisko serii jest
Oczywiście fajnie, że ktoś ogarnął taki projekt i chętnie poznałbym auto na żywo... ale szkoda, że nie zrobiono tego jakoś kompleksowo. Moim zdaniem zabrakło osoby która spojrzała by na to trochę szerzej |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-29, 21:43
|
|
|
Czyli jednym słowem nie jestem sam w swej opini i no brak staranności niestety razi. |
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-02-29, 21:48
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Oczywiście fajnie, że ktoś ogarnął taki projekt |
Auto nie jeździ... więc póki co jeszcze do końca projekt nie ogarnięty...
Brak przepływek między turbo a filtrem - oznacza że wszystko chcą zestroić na emu - co moim zdaniem jest w tej konfiguracji nie do oragnięcia. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2016-02-29, 21:51
|
|
|
No przyznam ze zrobione nawet nawet, sporo hajsu wladowane, tylko mnie te stozki nie pasuja, jak beda darly gorace powietrze z silnika no i przez chlodnice Wiadomo ze jest interC ale ciekaw jestem do jakiej temp schlodzi powietrze wokol tego piekarnika ??? Ja wiem ze z miejscem jest ciezko, no ale przy takim zaawansowaniu zrobic taki blad??? |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-29, 22:07
|
|
|
Swapy górą! |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-02-29, 22:39
|
|
|
robertas napisał/a: | Ja wiem ze z miejscem jest ciezko, no ale przy takim zaawansowaniu zrobic taki blad??? |
Ale czemu "z miejscem ciężko"?
Spójrzmy na to tak....
RS6C6 ma silnik 5.0V10BiT
jeżeli w komorze silnika C6 zmieścił się taki silnik to w komorze A8D3 chyba również wejdzie, nieprawdaż?
Tak jak wspomniałem... zabrakło osoby która spojrzała by na to szerzej i znała lepiej auto.
Osobiście widziałbym te turbiny na górze... gdzieś w okolicach fabrycznych puszek filtrów powietrza jakie siedzą V8 TDI...
moim zdaniem temat do ogarnięcia... tylko trochę pomyśleć.
Albo z tyłu silnika, tak jak ma kolega SENTEZA.
No chyba, że się mylę... bo przecież mogę się mylić |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-29, 22:43
|
|
|
Najlepsze jest to, że do czyszczenia tych stożków trzeba przód rozbierać .
Szkoda auta, bo jednak zostało zniszczone... |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-03-01, 18:58
|
|
|
rejestracja PKN to jakoś w moich rejonach |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-01, 19:26
|
|
|
Ale to przecie zobaczysz po tych fifkach w zderzaku |
|
|
|
|
|